Hauska miten erinäköisiä kaksosetkin voivat olla. Esim. Jere ja Jare Tiihonen.
Jare on poikamainen sinkkumies joka tykkää räpätä ja Jere taas lihaksikas gladiaattori ja perheenisä. Hauska miten erilaisia veljeksetkin voivat olla. 😀
Kommentit (22)
Lyhyitä pätkiä molemmat. Yllättävän heikko oli veljen suoritus Gladiaattoreissa. Olisivatko vain suunpieksijöitä?
Ja meillä kaksosista toinen haluaa pukeutua prinsessaksi ja laulaa Titi-nallen kanssa, toinen taas rakentaa majaa puuhun. On se jännä, miten kaksi ihmistä voi olla erilaisia, vaikka ovat syntyneet samana päivänä!
Ihan luonnonvastaista tuollainen ta silleen :)
Cheekfani N25
No ihan yhtä erilaisia, kuin ketkä tahansa sisaruksista.
Toisaalta sitten sisarukset voivat olla hyvinkin samannäköisiä.
No onhan niitä ihan saman näköisiäkin kaksosia, esim Ilkka ja Heikki Jääskeläinen.
https://im.mtv.fi/image/4856092/landscape16_9/400/225/9ee535728168dc12c…
Eihän aloittaja ulkonäöstä puhunut mitään vaan siitä, että toinen on sinkku räppäri ja toinen parisuhteessa oleva gladiaattori. Nämä erot ovat käsittämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän aloittaja ulkonäöstä puhunut mitään vaan siitä, että toinen on sinkku räppäri ja toinen parisuhteessa oleva gladiaattori. Nämä erot ovat käsittämättömiä.
Niin että samana päivänä syntyneiden pitäisi olla samanlaisia??
Tietyllä tapaa on jotenkin lohduttavaa huomata, että samana päivänä syntyneet kaksoset voivat olla hyvinkin erilaisi. Itselläni on useammankin kerran ollut niin, että olemme saaneet kuulla veljeni kanssa epäilyjä siitä, että emme voisi mitenkään olla kotoisin samasta perheestä, saati, että meillä voisi olla samat vanhemmat. Toisaalta meillä on ystäväperhe, joissa kaikki ovat hyvin toistensa näköisiä.
Juha Mentula on aika hot, tykkään.
Mun kaksoset on tosi eri näköisiä, toinen mun näköinen ja toinen isänsä. Heillä on erilaiset kropat, toinen paljon pidempi ja rotevampi, ja myös erilaiset luonteet ja hiuksetkaan ei ole saman väriset vaikka vaaleat on molemmilla. Olen vitsaillut että mahtavatko olla sukua keskenään ollenkaan vaikka yhtäaikaa mun mahassa olivat ja muutaman minuutin välein sieltä pois tulivat. Toinen on hämmästyttävän samanlainen kuin isänsä, suorastaan klooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että samana päivänä syntyneiden pitäisi olla samanlaisia??
Pitäis?!? Eihän siinä nyt ole mitään järkeä jos toisen lempiväri on vaikka punainen ja toisen sininen!
Epäidenttiset kaksoset ovat vähän kuin samaan aikaan syntyneet sisarukset. Identtiset kaksoset ovat asia erikseen.
Mä tiedän kaksoset, jotka ovat erivärisiäkin!
Ovat kyllä erilaisia. Jare on niin kuuma!💙
Vierailija kirjoitti:
Ovat kyllä erilaisia. Jare on niin kuuma!💙
Jare on todella kuuma ja suloinen.
Minun kaksoseni ovat hyvin paljon samannäköiset, ovat kuin toistensa peilikuvat. Esim. molemmilla luomi kaulassa tismalleen samassa kohdassa, mutta toisella oikealla puolella, toisella vasemmalla. Toinen oikea- ja toinen vasenkätinen. Luonteissa ja elämäntavoissakin on melkoisesti näitä vastakkaisuuksia.
Tai Aaro ja Eero.