Hulvaton juttu miesten ihannenaisista
http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201709212200409149_rk.sh…
Mun suosikki oli tämä: "Pidän sellaisista naisista, joiden kanssa on helppo jutella aiheesta kuin aiheesta. Eivät keskeytä ja antavat suunvuoron. Eivät jää vänkäämään tai jossain vaiheessa totea: "Kun sä sanoit just näin, niin nyt sä sitten sanotkin näin""
Eli mies heittää idioottiläppää ja puhuu itsensä kanssa ristiin, ja naisen tulisi hymyillä pää kallellaan ja sanoa väliin "niin, kerro lisää" suloisella äänensävyllä :D
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, miehet sanoo noin, mutta todellisuus onkin toista. Itse olisin luonnollinen, mutta mielestäni kuitenkin naisellinen nainen. Olen rauhallinen ja sopuisa luonteeltani. Mutta kuinkas? Kyllä vaan niillä tuttavanaisilla on eniten vientiä, jotka ovat minua räväkämpiä, vahvasti meikattuja, useat huomattavasti ylipainoisia. Jokin noissa miesten toiveissa vs todellisuudessa ei täsmää. En ole ainut tällainen nainen, joka ilman miesten huomiota. Mulla on myös muutama ystävä, jotka ovat samankaltaisia kuin minä ja eipä heilläkään juuri ole miehiä. Voitteko miehet selittäö, että miksetre sitten lähesty noita ns ihannenaisia, vaan suositte kuitenkin voimakasluonteisia naisia feikillä ulkonäöllä?
7
Mikset sinä lähesty miehiä? Räväkämpiä naisia on ehkä helpompi lähestyä, koska he osoittavat kiinnostuksensa selvemmin. Ei tavallinen mies käytännössä voi lähestyä naista, joka ei ole mitään kiinnostuksen merkkejä ilmaissut. Moni nainen kokee sen ahdistavana.
Yritän kyllä osoittaa kiinnostukseni, jos sellainen tilanne tulee. Joskus olen mennyt juttelemaankin. Mulla on ollut kaksi parisuhdetta ja molemmat alkaneet mun aloitteesta. Ei nämä mun räväkät tutut mitään tee miesten saamiseksi. Kunhan bailaavat ja dokaavat ja miehet liimautuvat heihin kiinni tanssilattialla tai tulevat yllättäen tarjoamaan drinkkejä taka vasemmalta. Mä kyllä osasin odottaa tuota syyllistämistä, että kun minä itse en muka tee mitään, mutta se ei ole totta. Mähän joudun itseasiassa tekemään eniten, jotta joku huomaisi minutkin.
Ehkä et tarvitse sellaista miestä joka kompensoi huonoa itseluottamustaan liimaantumalla kapakassa räväkkään (tulkitaan itseluottamukseksi) naiseen. Parisuhteessa odottavat tämän räväkän hoitavan kaiken ja vähän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintöihin tuolle Pertille joka haluaa olla johtaja suhteessa :D
Voi tulla yksinäinen loppuelämä.
Enpä tiedä. Minulle on tullut vastaan yllättävän paljon naisia jotka odottavat mieheltä jonkinlaista johtajan tai "perheen pään" roolia. Ei kaikki naisetkaan ole vielä oikein sopeutuneet uusiin, tasa-arvoisiin sukupuolirooleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä pieniä ja maanläheisiä toiveita ihannenaiselle.
Naisilla on aina jotain senttirajoja ja pitää olla miljonääriä ja pelimiestä ja ties mitä.Ei nuo miesten toiveet tuossa ole todellisia. Sanovat vain mikä on yleisesti hyväksyttävää eivätkö sitä että isotissinen blondi riittää. Toki varmaan jotain perää tuossa että naisen pitää hiljaa kuunnella eikä omistaa persoonaa tai mielipiteitä. Eli nyt vaan sitä robottia ostamaan.
Joo, vain isotissiset blondit saavat Tinderissäkin mätsejä. Eiku...
Isotissiset punapäät saa livenä mätsejä ;) :D
Ei mies voi haluta ulkoisesti minkäänlaista naista ilman että naiset alkavat vinkua. Ihan sama miellyttääkö miestä isorintaiset, pineirintaiset, sirot, kurvikkaat, pitkät, lyhyet tai mitä vaan. Aina on nainen vinkumassa kuitenkin, että KAIKKI miehet haluavat JUURI tuollaisia siroja/muodokkaita/pienipeppuisia/isopeppuisia jne. naisia. Eivät edes itse ymmärrä kuinka laaja naismaku miehillä on naisten ulkonäön suhteen naisten miesmakuun verrattuna.
Tästä laajasta naismausta nyt vaan unohtui mainita että se laaja naismaku ulottuu vain hyvin rajattuun ryhmään naisia. Nimittäin hyvin nuoria naisia. Joo, joo, yksi mies tykkää tosi sirosta, toinen muodokkaasta, blaa blaa, ei olla valikoivia kunhan vaan se valittavana oleva joukko koostuu parikymppisistä. Sitten kun naisella on ikää enemmän niin eipä enää kelpaakaan kuin ne jotka näyttävät paljon ikäistään nuoremmalta, eikä lopulta edes se riitä koska näytti nainen kuinka nuorelta vain, mies valitsee mieluummin kuitenkin aina sen joka on oikeasti nuori. Miehet sanovat että naiset vaativat miehiltä kohtuuttomia mutta se jos mikä on kohtuuton vaatimus että ei saisi ikääntyä. Sehän on vaatimus jota yksikään maailman ihminen ei pysty täyttämään. Ja juuri sitä miehet naisilta vaativat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä pieniä ja maanläheisiä toiveita ihannenaiselle.
Naisilla on aina jotain senttirajoja ja pitää olla miljonääriä ja pelimiestä ja ties mitä.Ei nuo miesten toiveet tuossa ole todellisia. Sanovat vain mikä on yleisesti hyväksyttävää eivätkö sitä että isotissinen blondi riittää. Toki varmaan jotain perää tuossa että naisen pitää hiljaa kuunnella eikä omistaa persoonaa tai mielipiteitä. Eli nyt vaan sitä robottia ostamaan.
Joo, vain isotissiset blondit saavat Tinderissäkin mätsejä. Eiku...
Isotissiset punapäät saa livenä mätsejä ;) :D
Ei mies voi haluta ulkoisesti minkäänlaista naista ilman että naiset alkavat vinkua. Ihan sama miellyttääkö miestä isorintaiset, pineirintaiset, sirot, kurvikkaat, pitkät, lyhyet tai mitä vaan. Aina on nainen vinkumassa kuitenkin, että KAIKKI miehet haluavat JUURI tuollaisia siroja/muodokkaita/pienipeppuisia/isopeppuisia jne. naisia. Eivät edes itse ymmärrä kuinka laaja naismaku miehillä on naisten ulkonäön suhteen naisten miesmakuun verrattuna.
Tästä laajasta naismausta nyt vaan unohtui mainita että se laaja naismaku ulottuu vain hyvin rajattuun ryhmään naisia. Nimittäin hyvin nuoria naisia. Joo, joo, yksi mies tykkää tosi sirosta, toinen muodokkaasta, blaa blaa, ei olla valikoivia kunhan vaan se valittavana oleva joukko koostuu parikymppisistä. Sitten kun naisella on ikää enemmän niin eipä enää kelpaakaan kuin ne jotka näyttävät paljon ikäistään nuoremmalta, eikä lopulta edes se riitä koska näytti nainen kuinka nuorelta vain, mies valitsee mieluummin kuitenkin aina sen joka on oikeasti nuori. Miehet sanovat että naiset vaativat miehiltä kohtuuttomia mutta se jos mikä on kohtuuton vaatimus että ei saisi ikääntyä. Sehän on vaatimus jota yksikään maailman ihminen ei pysty täyttämään. Ja juuri sitä miehet naisilta vaativat.
Joo, koska kukaan keski-iän ylittänyt nainen ikinä ei ole löytänyt uutta ikäistään kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet hakevat rauhallista yms. naista niin sitten miesten pitäisi itse olla aloitteellisempia!
Minullakin on havaintoja siitä että räväkät, pippuriset, hankalamman luonteen omaavat saavat usein seuraa ja hiljaisemmat, ujommat, kuitenkin itsenäiset naiset ovat yksin.Itse kuulun enemmän jälkimmäisiin, kropassani ei ole muovia, tatuointeja, feikkiripsiä/kynsiä, korvakorut ainoat lävistykset. En kiroile, ainakaan usein, en paisko tavaroita enkä muutenkaan vaadi suhteeseen jotain "pakollisia" riitoja, vaikka tilanteen vaatiessa todellakin tuon omat ajatukseni julki.
Viihdyn kyllä hyvin itseksenikin, etenkin nyt kun lapsiluku (2) on täynnä, mutta olisihan hyvä seurakin ihan mukavaa. Olen peruspositiivinen luonne ja hymyilen usein, minullekin hymyillään mutta siihen se sitten usein jääkin jos mies ei vie asiaa pidemmälle.
N35
Aloitteellisempia? Tarkoitatko, että naisia pitäisi alkaa lähestyä ilman että nainen on antanut minkäänlaista signaalia sen suhteen, että lähestyminen olisi sallittua saati toivottavaa? Kun näissä keskusteluissa yleensä miehiä haukutaan juurikin siitä syystä, että he kuvittelevat sen hymyn merkitsevän jotain kiinnostuksen suhteen.
No kyllä minua ainakin saa asiallisesti lähestyä kuka vaan kiinnostunut. Asiallisesti tarkoittaa siis vaikka moikkaamista, jutustelua tms ei ns. päällekäymistä.
Joskus miesten kanssa on ollut useaampaankin kertaan hymyjä ja pitkiä katseita, mutta valitettavasti harvemmin kukaan ainakaan selvinpäin siitä etenee.
Mutta mistäs mies se etukäteen tietää, että juuri sua saa lähestyä, kun montaa muuta naista ei saa?
Lähestymällä asiallisesti pystyy tilannetta tiedustelemaan. Jotenkin asia vääntää aina niin kun toivotaan asiallista lähestymistä eikä päälle käymistä niin se tarkoittaa ettei saa lähestyä. Onko hankalaa käsittää eroa?
On hankala käsittää. Hermostutko aina noin helposti? En vain voi ymmärtää sitä, että miksi naiset odottavat miesten aina lähestyvän, vaikka naiset suhtautuvat miesten lähestymisiin paljon ynseämmin kuin miehet naisten lähestymisiin.
Onko näin? Suhtautuvatko naiset asiallisiin lähestymisiin ynseämmin kuin miehet naisten vastaaviin? Mistä tiedät? Onko sinulla kokemusta molemmilta puolilta?
Itse olen aika usein saanut ynseää kohtelua miehiltä joita olen lähestynyt. Jotkut taas ovat suhtautuneet oikein hyvin. Jotkut miehet tuntuvat taas pitävän aloitteellista naista tyrkkynä ja joko eivät pidä siitä, tai tykkäävät mutta olettavat että nainen haluaa heti seksuaalista koskettelua ja kuunnella seksipuheita. Kovin vaikeaa minustakin naisena on arvioida sitä miten kukakin mies lähestymiseen suhtautuu, mutta eihän siinä muu auta kuin kokeilla onneaan. Mutta en mä kyllä sanoisi, että miehillä sen enempää olisi mitään yhtenäistä suhtautumista naisten aloitteellisuuteen.
Kaikki mahdolliset arkielämän havainnot viittaavat siihen, että miehet haluavat tutustua naisiin enemmän kuin naiset miehiin. Tinderissä miehet antavat enemmän sydämiä, deittipalveluissa miehet lähestyvät useammin, baarissa naiset pummivat juomia ja miehet tarjoavat niitä. En keksi millä perusteella kukaan vosii edes kuvitella, etteikö naisten lähestymisiin suhtauduttaisi suopeammin (paitsi tietenkin omaan kokemukseen vetoaminen, jonka todistusarvo on nolla).
"Kaikki mahdolliset arkielämän havainnot viittaavat siihen, että miehet haluavat tutustua naisiin enemmän kuin naiset miehiin."
Saanko tiedustella, että mihin muuhun nämä arkielämän havainnot perustuvat kuin omiin kokemuksiin, joiden todistusarvo on nolla? Entä miten se, että miehet tekevät enemmän aloitteita, tarkoittaa sitä, että naiset suhtautuvat niihin ynseämmin kuin miehet?
En oikein ymmärrä, miten nämä mainitsemasi esimerkit varsinaisesti liittyvät asiaan, koska eikö näissä kaikissa ole kyse juuri siitä, että nainen toivoo aloitteita miehiltä? Vai miksi ihmeessä nainen liittyisi johonkin deittijuttuun tai pyytäisi miestä tarjoamaan baarissa juoman, jos nimenomaan ei haluaisi aloitteita ja lähestymistä miesten puolelta? Naiset kaiketi suhtautuvat kriittisemmin siihen, keitä itse lähestyvät, mutta eihän se sitä merkitse, että suhtautuisi miesten puolelta tuleviin asiallisiin lähestymisiin ynseästi?
Sitäpaitsi vieläkin on sellaisia miehiä ja naisia, jotka kokevat aloitteiden teon olevan miesten hommaa. Näin ajattelevat naiset eivät tee itse aloitteita vaan odottavat miehen tekevän. Samoin ajattelevat miehet puolestaan eivät pidä siitä, jos nainen lähestyy, koska haluavat miehinä olla se aloitteellinen osapuoli. Toki tällaista ajattelutapaa esiintyy nykyisin vähemmän kuin vielä muutama vuosikymmen sitten, mutta ei se kokonaan kuollut ole vieläkään.
Korostan nyt sitä että minä en ole tehnyt mitään ynseysvertailuja sukupuolten välillä. Mua vaan jäi kiinnostamaan, että millä perusteella sinä teit. Minusta tämäkin on yksilö- ei sukupuolikysymys.
Ei hemmetti, että on suomalainen nainen kipee. Ennen kun avasin tämän jutun ajattelin, että on joku positiivinen juttu, että joku nainen vähän kehuisi suomalaista miestä. No eipä ollutkaan.
Olen kutsunut kilttimiehet paikalle, kohta tulee taas!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ihan hyvä toive. Kumppani, jonka kanssa on helppo jutella, ja joka ei keskeytä tai vänkää.
Eli mies siis juttelee ja nainen kuuntelee kiltisti. Siinä miesten määritelmä 'keskustelusta'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ihan hyvä toive. Kumppani, jonka kanssa on helppo jutella, ja joka ei keskeytä tai vänkää.
Eli mies siis juttelee ja nainen kuuntelee kiltisti. Siinä miesten määritelmä 'keskustelusta'.
Jos olkinukkeja voisi myydä maailmalle niin AV olis uus Nokia.
Vierailija kirjoitti:
. Miehet sanovat että naiset vaativat miehiltä kohtuuttomia mutta se jos mikä on kohtuuton vaatimus että ei saisi ikääntyä. Sehän on vaatimus jota yksikään maailman ihminen ei pysty täyttämään. Ja juuri sitä miehet naisilta vaativat.
Tämän vuoksi avoimet suhteet on parhaita, yhdessä tai erikseen voi käydä välillä paneskelemassa nuoria ja timmejäkin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tollanen mutta silti ollut sinkku 8 vuotta. Joten pitääköhän paikkansa... Eipä oo edes vientiä ollut
Laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet hakevat rauhallista yms. naista niin sitten miesten pitäisi itse olla aloitteellisempia!
Minullakin on havaintoja siitä että räväkät, pippuriset, hankalamman luonteen omaavat saavat usein seuraa ja hiljaisemmat, ujommat, kuitenkin itsenäiset naiset ovat yksin.Itse kuulun enemmän jälkimmäisiin, kropassani ei ole muovia, tatuointeja, feikkiripsiä/kynsiä, korvakorut ainoat lävistykset. En kiroile, ainakaan usein, en paisko tavaroita enkä muutenkaan vaadi suhteeseen jotain "pakollisia" riitoja, vaikka tilanteen vaatiessa todellakin tuon omat ajatukseni julki.
Viihdyn kyllä hyvin itseksenikin, etenkin nyt kun lapsiluku (2) on täynnä, mutta olisihan hyvä seurakin ihan mukavaa. Olen peruspositiivinen luonne ja hymyilen usein, minullekin hymyillään mutta siihen se sitten usein jääkin jos mies ei vie asiaa pidemmälle.
N35
Aloitteellisempia? Tarkoitatko, että naisia pitäisi alkaa lähestyä ilman että nainen on antanut minkäänlaista signaalia sen suhteen, että lähestyminen olisi sallittua saati toivottavaa? Kun näissä keskusteluissa yleensä miehiä haukutaan juurikin siitä syystä, että he kuvittelevat sen hymyn merkitsevän jotain kiinnostuksen suhteen.
No kyllä minua ainakin saa asiallisesti lähestyä kuka vaan kiinnostunut. Asiallisesti tarkoittaa siis vaikka moikkaamista, jutustelua tms ei ns. päällekäymistä.
Joskus miesten kanssa on ollut useaampaankin kertaan hymyjä ja pitkiä katseita, mutta valitettavasti harvemmin kukaan ainakaan selvinpäin siitä etenee.
Mutta mistäs mies se etukäteen tietää, että juuri sua saa lähestyä, kun montaa muuta naista ei saa?
Lähestymällä asiallisesti pystyy tilannetta tiedustelemaan. Jotenkin asia vääntää aina niin kun toivotaan asiallista lähestymistä eikä päälle käymistä niin se tarkoittaa ettei saa lähestyä. Onko hankalaa käsittää eroa?
Se nyt vaan ei mene ihan noin kaikkien naisten kanssa, toisille ei tunnu olevan lupaa edes hymyillä tai tervehtiä. Tosin nämä ovat itseään täynnä olevia poikkeuksia jotka pitävät itseään niin jumalallisena että normimiesten pitäisi ymmärtää ettei ole asiaa edes vilkaista.
Kappas onko naisia sittenkin erilaisia, eikä vain se homogeeninen massa?
Kappas, miehetkään eivät ole kaikki sikoja, vaikka naiset ovat niin vuosikymmeniä väittäneet. Se on ihan oma valinta, jos paskahousut kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Just, miehet sanoo noin, mutta todellisuus onkin toista. Itse olisin luonnollinen, mutta mielestäni kuitenkin naisellinen nainen. Olen rauhallinen ja sopuisa luonteeltani. Mutta kuinkas? Kyllä vaan niillä tuttavanaisilla on eniten vientiä, jotka ovat minua räväkämpiä, vahvasti meikattuja, useat huomattavasti ylipainoisia. Jokin noissa miesten toiveissa vs todellisuudessa ei täsmää. En ole ainut tällainen nainen, joka ilman miesten huomiota. Mulla on myös muutama ystävä, jotka ovat samankaltaisia kuin minä ja eipä heilläkään juuri ole miehiä. Voitteko miehet selittäö, että miksetre sitten lähesty noita ns ihannenaisia, vaan suositte kuitenkin voimakasluonteisia naisia feikillä ulkonäöllä?
Pitääkö teillä olla miehiä monikossa? Miksi et ota miestä? Kyllä miehille nainen ja pillu kelpaa, taitaa vaan olla omaa ronkeliutta?
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa aluksi hyvältä, mutta kun miettii asiaa tarkemmin tuntuu tarkoittavan sitä että mies puhuu ja nainen vaikenee eikä kyseenalaista mitään mitä mies sanoo.
miess kirjoitti:
No, vähemmän mies silti vaatii naiselta kuin keskiverto nainen vaatii mieheltä.
Tuntuu siltä että jokainen nainen odottaa sitä unelmien prinssiä nykypäivänä. Ja harva sellaisen löytää. Loput elävät sitten yksinään.....ja nimenomaan harmittelevat ja valittavat sitä kun miestä ei löydy.....vaikka kyse on oikeasti vaan siitä että sitä täydellistä miestä ei löydy.......kyllä muuten miehen löytäisi.
Ei saa valittaa jos vaatii ihan mielettömiä.
Lähes jokainen nainen haluaa sen prinssin eikä sitä sammakkoa. Miksi hänen pitäisi tyytyä sammakkoon?
Se, mikä sinusta on "mieletön" vaatimus, voi olla sille naiselle normaali ja tärkeä piirre. Miksi sinulla pitäisi olla oikeus päättää siitä, mikä jollekin toiselle on tärkeää ja mikä ei?
Veikkaan että aika moni nainen elää mielummin yksinään kuin huonon kumppanin kanssa, jos sopivaa "prinssiä" ei löydy. Vai haluaisitko itse olla mulle se kumppani, jota en halunnut, mutta johon tyydyin, koska en halunnut elää yksin?
Miesten prinsessahaaveet...
"Missä on se minun ikihymyilevä, virheetön, lauleleva ja aina tyytyväinen lumikkini?"
Todellisuus sitten iskee verskahousuäijien naamaan elävän, tuntevan naisen muodossa.
Sitten kiroillaan, solvataan puoli ihmiskuntaa ihan huonoksi ja tyhmäksi ja hakataan nyrkillä seinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7
Mikset sinä lähesty miehiä? Räväkämpiä naisia on ehkä helpompi lähestyä, koska he osoittavat kiinnostuksensa selvemmin. Ei tavallinen mies käytännössä voi lähestyä naista, joka ei ole mitään kiinnostuksen merkkejä ilmaissut. Moni nainen kokee sen ahdistavana.
Yritän kyllä osoittaa kiinnostukseni, jos sellainen tilanne tulee. Joskus olen mennyt juttelemaankin. Mulla on ollut kaksi parisuhdetta ja molemmat alkaneet mun aloitteesta. Ei nämä mun räväkät tutut mitään tee miesten saamiseksi. Kunhan bailaavat ja dokaavat ja miehet liimautuvat heihin kiinni tanssilattialla tai tulevat yllättäen tarjoamaan drinkkejä taka vasemmalta. Mä kyllä osasin odottaa tuota syyllistämistä, että kun minä itse en muka tee mitään, mutta se ei ole totta. Mähän joudun itseasiassa tekemään eniten, jotta joku huomaisi minutkin.
No jopas vetäisitkin nopeasti uhrin viitan selkääsi. :D Sinä siis saat "syyllistää" miehiä siitä, että he eivät väittämäsi mukaan lähesty sinua, mutta sinua ei saa "syyllistää" siitä, että et itse lähesty heitä? Kyllä siihen miesten lähestymättömyyteen ihan varmasti löytyy joku syy sinusta itsestäsi ja omasta tekemisestäsi. Ehkä sun kannattaisi kysyä ystäviltäsi mikä se syy voisi olla, jos et itse näe omia virheitäsi?
Just sitähän mä yritän nyt täällä selvittää, että mikä on vialla. Ja mähän kerroin, että mulla on muutama samankaltainen ystävä, joilla on sama juttu kuin mulla. Mä en ainakaan itse huomaa heissä mitään vikaa. Ovat mukavia luonteeltaan ja omaan silmääni nättejäkin, mutta eivät silti oikein kelpaa miehille, kuten en minäkään. Odotan vastauksia miehiltä, että mikseivät he huomaa meidän kaltaisia tavallisia naisia. Olemmeko kuitenkin liian vaatimattoman näköisiä tai ehkä tylsän oloisia? Kuitenkin tuosta lehtijutusta tulee mielikuva, että minun ja muutaman ystäväni kaltainen nainen olisi lähempänä ihannenaista kuin nämä vahvasti meikatut suunapäänä olijat.
Ethän yrittänyt. Sä yritit väittää, että miehet haluavat jotain muuta kuin mitä väittävät haluavansa. Eli juurikin sitä vänkäämistä, jota miehet eivät halua.
Ja on aivan mahdotonta kertoa itsekritiikkiin kykenemättömälle henkilölle netin välityksellä, että missä mättää, kun me emme tiedä sinusta muuta kuin sinun kertomat asiatr, jotka ovat jo oletusarvoisesti vääristyneitä tai osaltasi kaunisteltuja. Siksi neuvoin kysymään asiaa tuttaviltasi.
Kukakohan tässä vänkää. Ollaan kyllä pohdittu ystäväpiirissä tätä miesasiaa, mutta ei kukaan ole vielä osannut sanoa mulle, että missä mättää.
Onko vaihtoehtona ollut, että vika on sinussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7
No jopas vetäisitkin nopeasti uhrin viitan selkääsi. :D Sinä siis saat "syyllistää" miehiä siitä, että he eivät väittämäsi mukaan lähesty sinua, mutta sinua ei saa "syyllistää" siitä, että et itse lähesty heitä? Kyllä siihen miesten lähestymättömyyteen ihan varmasti löytyy joku syy sinusta itsestäsi ja omasta tekemisestäsi. Ehkä sun kannattaisi kysyä ystäviltäsi mikä se syy voisi olla, jos et itse näe omia virheitäsi?
Just sitähän mä yritän nyt täällä selvittää, että mikä on vialla. Ja mähän kerroin, että mulla on muutama samankaltainen ystävä, joilla on sama juttu kuin mulla. Mä en ainakaan itse huomaa heissä mitään vikaa. Ovat mukavia luonteeltaan ja omaan silmääni nättejäkin, mutta eivät silti oikein kelpaa miehille, kuten en minäkään. Odotan vastauksia miehiltä, että mikseivät he huomaa meidän kaltaisia tavallisia naisia. Olemmeko kuitenkin liian vaatimattoman näköisiä tai ehkä tylsän oloisia? Kuitenkin tuosta lehtijutusta tulee mielikuva, että minun ja muutaman ystäväni kaltainen nainen olisi lähempänä ihannenaista kuin nämä vahvasti meikatut suunapäänä olijat.
Ethän yrittänyt. Sä yritit väittää, että miehet haluavat jotain muuta kuin mitä väittävät haluavansa. Eli juurikin sitä vänkäämistä, jota miehet eivät halua.
Ja on aivan mahdotonta kertoa itsekritiikkiin kykenemättömälle henkilölle netin välityksellä, että missä mättää, kun me emme tiedä sinusta muuta kuin sinun kertomat asiatr, jotka ovat jo oletusarvoisesti vääristyneitä tai osaltasi kaunisteltuja. Siksi neuvoin kysymään asiaa tuttaviltasi.
Kukakohan tässä vänkää. Ollaan kyllä pohdittu ystäväpiirissä tätä miesasiaa, mutta ei kukaan ole vielä osannut sanoa mulle, että missä mättää.
Onko vaihtoehtona ollut, että vika on sinussa?
Ilmeisesti on mutta sehän kertoo vain siitä että miehet valehtee ja haluaa oikeasti sen räväkän bileprinsessan.
Vierailija kirjoitti:
Just, miehet sanoo noin, mutta todellisuus onkin toista. Itse olisin luonnollinen, mutta mielestäni kuitenkin naisellinen nainen. Olen rauhallinen ja sopuisa luonteeltani. Mutta kuinkas? Kyllä vaan niillä tuttavanaisilla on eniten vientiä, jotka ovat minua räväkämpiä, vahvasti meikattuja, useat huomattavasti ylipainoisia.
Meillä miehillä samanlaisia kokemuksia. Kiltti mies ei naista saa.
Lukiossa rakastuin ihanaan naiseen ja me vilkuiltiin toisiamme. Bileissä päätin rohkaista itseni ja aloin tekemään tuttavuutta. Nainen oli vaivautunut ja halusi koko ajan olla luokan hulivilissa kiinni. Sitten bileitten jälkeen koulussa sama silmäpeli jatkui aivan kuin olisin taas kiinnostava.
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Se nyt vaan ei mene ihan noin kaikkien naisten kanssa, toisille ei tunnu olevan lupaa edes hymyillä tai tervehtiä. Tosin nämä ovat itseään täynnä olevia poikkeuksia jotka pitävät itseään niin jumalallisena että normimiesten pitäisi ymmärtää ettei ole asiaa edes vilkaista.
Kappas onko naisia sittenkin erilaisia, eikä vain se homogeeninen massa?
Kappas, miehetkään eivät ole kaikki sikoja, vaikka naiset ovat niin vuosikymmeniä väittäneet. Se on ihan oma valinta, jos paskahousut kiinnostaa.
*lisää tähän olkinukkelinkki*
Kuvailit lähinnä naisten miestoiveet.
Tosin unohdit sentin tarkat pituusrajat ja sen että olisi hyvä olla julkkis.