Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetin miehen hoidolle viestin

Vierailija
10.07.2008 |

Että kun se meidän isä varmaan sen kainalosta nyt tällä kertaa löytyy, ihmettelin akan moraalia värkätä varatun perheellisen miehen kanssa... Ja että tulen miehen hakemaan ihan pian.

Se mitä teen kun kotiin päästään, onkin sitten sen ajan murhe. En jaksa tätä enää.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko lapset mukaan noutomatkalle? Pääsis nekin kesälomareissulle.

Vierailija
2/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti ei mene perille mutta puhelin on auki kun yritin soittaa. Ja lapset tottakai mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pakkaisin tavarat ja veisin sinne hoidon pihalle... :) Enkä taatusti huolis äijää takasin.

Eihän toi sen hoidin syytä oo, vaan äijäs...

Vierailija
4/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi sun pitäisi tavoitella.

Vierailija
5/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sotke lapsias tohon sotkuun!

Ja jos mies sinne on itse päässyt, varmaan sieltä myös itse pois pääsee. Anna olla. Ansaitsette parempaa, sinä ja lapsesi!

Vierailija
6/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lasten olla viattomia.

Vierailija
7/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta numero oli ihan tuntematon ja oli lasten kanssa mökillä. Mitään oman avioliiton lukopuolista suhdetta mulla ei ole ollut ikinä.

En tiedä, miten viestinlähettäjän avioliiton kävi ja oliko jossain joku nainen, joka hänen miehensä kanssa hässi, mutta viestin lähettämisestä ei ainakaan ollut mitään hyötyä.

Vierailija
8/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routa porsaan kotiin ajaa ja rakastaja ei ole loukannut ketään, miehesi sinua kovasti.

Vierailija
9/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistät ne itkemään ja menette soittelemaan ovikelloa. No huh huh.

Vierailija
10/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna asin olla... Heivaa paskahousu miehesi ja jatka omaa elämää.. Häntäpystyyn ja itsekunnioitus peliin

Vierailija
11/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hengailee varattujen kans jopa tietäen asian???? Mikä tosiaan on sellaisen naisen moraali...

Vierailija
12/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hengailee varattujen kans jopa tietäen asian???? Mikä tosiaan on sellaisen naisen moraali...

Siis että miews onkin viaton ja hoito syyllinen?! Jos mun mieheni hoitelisi vierasta naista niin ihan takuulla se olisi mieheni ihan oma vika...ei todellakaan kenenkään "toisen naisen".

Vierailija
13/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on pettävän miehen moraali?

Vierailija
14/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vapaa, vaikka moraaliton olisikin.

Vierailija
15/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelen varatun miehen kanssa,meillä on 3-vuotias tytärkin yhdessä.

sen VARATUN "ongelmahan" se on, hän on sitoutunut puolisoonsa ja pettää, ei se, jonka kanssa hän pettää,ole syyllistynyt mihinkään.

te kotimammat olette kyllä omituisia....

Vierailija
16/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne oli molemminpuolinen ja mies halusi eron vaimostaan. Muutimme yhteen ja nyt olemme onnellisesti naimisissa ja meilla on lapsi.

En ole missään vaiheessa kokenut olevani millään tavalla vastuussa mieheni edellisen avioliiton purkautumisesta. Mies teki päätöksen erosta. Mies päätti haluavansa elää minun kanssani. Tietenkään hänen ex-vaimonsa ei nähnyt asiaa näin, vaan minä paha nainen vein hänen miehensä, hah! Kyllä se syy on aina varatussa ja siinä avioliitossa jos eron haluaa. En koe olleeni edes moraaliton. Rakastuin ja jokaisella on oikeus tavoitella onnea.

Nyt joku tulee sanomaan että odota vaan, saat vielä maistaa omaa lääkettäsi. Se on sitten sen ajan murhe. Koskaan elämässäni en ole ollut niin onnellinen kuin nykyisen mieheni kanssa.

Vierailija
17/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap ei ole sanonut tässä etteikö miestäkin syyttäis.

Jos mies hakee vain panopuuta ja panopuu tietää miehen olevan varattu niin kyllä siinä on vikaa molemmissa. Toisen omaan ei kosketa.

Vierailija
18/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri planeetalta.

Kyllä minunkin mielestäni "ensisijainen syyllisyys" on sillä, joka on avioliitossa ja pettää. Mutta on aivan kirkkaasti päivänselvää, etten sallisi itseni koskaan sotkeutua naimisissa olevaan mieheen, vaikka hän rakastuisi minuun kuinka päättömästi tahansa. Kokemusta on. Minulle tulisi siitä huono omatunto, en haluaisi kohdata lapsia siinä tilanteessa, jossa olen osallinen, ja kaiken päätteeksi, en pystyisi kunnioittamaan miestä, joka tekee eropäätöksen vasta toisen naisen takia (eikä esimerkiksi siksi, että liitossa on ylittämättömiä ongelmia).

Vierailija
19/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen omaan ei kosketa.

Vierailija
20/28 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sinuna katsois enää tollasta miestä. Ja mikä sanoo etteikö miehes tekis tuon pian uudestaan?! Siitäpähän oppisi, kun kerran lankesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi