Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti ystäväni kanssa muttei suostu eroamaan.

Vierailija
23.09.2017 |

Meillä pitkä suhde. Vetoaa mun ymmätämiseen koska tunnen hänet ja tiedäthän sä millanen Tiina (nimi muutettu) on.
Ärsyttää koko äijä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vetoo pitkään suhteeseen. Ja miten mä pärjään kun en omista mitään ja avioehto on. Lisäksi työkykyni alentunut. Mies on aina pitänyt huolta ja hoitanut asiat. Tuntuu vaikealta sekä jäädä että lähteä.

Hyväksyt vaan hiljaa sun roolin. Kuitenkin huoltaa sua. Jos nyt lähdet, niin veikkaan, että omillasi olet tuotapikaa vaikeuksissa ja parissa vuodessa mt:n kautta montussa.

Vierailija
22/30 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan anna anteeksi!!! Ite kadun ihan järjettömästi, kun annoin vastaavassa tilanteessa anteeksi. Kaveri lähti, mies jäi. No ei mennyt kauaakaan, kun petti taas. Ajatteli varmaan, että annan aina anteeksi. No petti kolmannenkin kerran ja tuloksena lapsi. Annoin anteeksi senkin. Petti neljännen kerran, sitä ennen syytti mua pettämisestä. Se saakelin äijä tuhosi elämäni ja lastenkin! Meni koko elämä hukkaan. 

Tähän on pakko sanoa että itse taisit elämäsi tuhoutumisen mahdollistaa. Surullista

Niin tein. Ja siksi juuri neuvonkin ap.ta, ettei anna anteeksi edes sitä ekaa kertaa, kun pettää. Ja juurikin laittaa sen naisen syyksi. Itsessähän ei ole mitään vikaa.t. sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pitkä suhde. Vetoaa mun ymmätämiseen koska tunnen hänet ja tiedäthän sä millanen Tiina (nimi muutettu) on.

Ärsyttää koko äijä.

No jätät sen vaan, ei siihen miehen suostumisia kaivata.

Vierailija
24/30 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan anna anteeksi!!! Ite kadun ihan järjettömästi, kun annoin vastaavassa tilanteessa anteeksi. Kaveri lähti, mies jäi. No ei mennyt kauaakaan, kun petti taas. Ajatteli varmaan, että annan aina anteeksi. No petti kolmannenkin kerran ja tuloksena lapsi. Annoin anteeksi senkin. Petti neljännen kerran, sitä ennen syytti mua pettämisestä. Se saakelin äijä tuhosi elämäni ja lastenkin! Meni koko elämä hukkaan. 

Tähän on pakko sanoa että itse taisit elämäsi tuhoutumisen mahdollistaa. Surullista

Miten joku VOI sanoa jotain NOIN ILKEÄÄ ihmiselle, jota on kohdelttu todella pahasti? Tekisi mieleni toivoa, että sua tullaan vetämään perseeseen nuijalla ja pidetään kiinni etkä pääse siitä pois.

Vierailija
25/30 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tein. Ja siksi juuri neuvonkin ap.ta, ettei anna anteeksi edes sitä ekaa kertaa, kun pettää. Ja juurikin laittaa sen naisen syyksi. Itsessähän ei ole mitään vikaa.t. sama

Etkä pilannut, jos olisit ollut terve, eli saanut oikeanlaisen tuen kasvaessasi ihmiseksi, niin sua ei ois voitu käyttää hyväksi noin. Olet väärinkohtelun uhri, etkä mikään syyllinen!

Vierailija
26/30 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää suhteeseen ja kerro miehellesi, että sinulle on ok, että mies ja "ystäväsi" nuss*vat silloin kun mieli tekee. Sinun taas ei tarvitse miettiä muuttoa eikä muutakaan vaivaannuttavaa ja voit loisia miehen rahoilla jatkossakin.

Vierailija
27/30 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi erota? Aivan normaalia käydä kokeilemassa myös toisia vaginoita.

Vierailija
28/30 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ketään voi pakottaa kasvattamaan selkärankaa. Jää toki kynnysmatoksi jos lähteminen on noin jumalattoman vaikeaa.

Vierailija
29/30 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se tapaus, jonka sait tietää kaveriltasi. Entäs jos on muitakin, mutta tieto ei ole tullut sinulle.

Vierailija
30/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näin ponnettomia ihmisiä sikiää?

Ap, kukaan ei sua sieltä tule avioerottamaan. Jos itse olet liian laiska tai kykenemätön eroamaan, niin hyvää loppuelämää sit vaan tuon miehen kanssa.

Toinen vaihtoehto on kertoa jollekulle että haluat erota ja pyytää siihen apua, ja löytää siihen kyky itsestäsi.

Nyt vain odotat että mies tekee teidän suhteessa kaiken edestäsi, myös sen eroamisen. Mikä tiskirätti ihmiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi