Tänään yksinäisyys masentaa...
En pysty enkä jaksa tehdä mitään vaikka viikonloppu, masentaa vaan niin paljon. Olen viimeiset 15 vuotta ollut sinkkuna ja tottunut tähän aika hyvin, läheisyyttä harvoin kaipaan. Nyt vaan jotenkin todella paljon ja suren sitä että minä en koskaan saa olla kenellekään tärkein ihminen. Kai se on tää syksy joka tämn aiheuttaa... :(
Kommentit (6)
Niinpä. Sitä odottelee vain maanantaita ja töiden alkamista. Tätä pitäisi vielä jaksaa vuosikymmeniä, ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sitä odottelee vain maanantaita ja töiden alkamista. Tätä pitäisi vielä jaksaa vuosikymmeniä, ei kiitos
Sulla on sentään kiva tilanne jos odotat töihin pääsyä. Itsellä on sellainen tilanne että en erityisemmin nauti vapaa-ajasta enkä todellakaan työajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sentään kiva tilanne jos odotat töihin pääsyä. Itsellä on sellainen tilanne että en erityisemmin nauti vapaa-ajasta enkä todellakaan työajasta.
Kyllä se vapaa-ajan voittaa. Perjantaisin vain on kauheaa, kun muilla on viikonloppuinnostus ja ittee masentaa, kun tietää miten saa taas möllöttää kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vapaa-ajan voittaa. Perjantaisin vain on kauheaa, kun muilla on viikonloppuinnostus ja ittee masentaa, kun tietää miten saa taas möllöttää kotona
Olen tästä eri mieltä. Mä olisin mielellään työttömänä ihan lopullisesti tai sitten jossain kivassa työssä.
Mutta nykyiseen hanttityöhön en mielelläni mene.
Mielummin möllötän kotona ja harrastan jotain liikuntaa kuin kärsin töissä missä aika ei kulu.
Kaipaan vaan nyt monen vuoden jälkeen niin jotain ihmistä joka halaisi tai koskettaisi..Narinkkatorilla oli eilen ilmaista niskahierontaa, en kehdannut mennä vaikka olisin halunnut...t. Ap
Itse en tiedä mitä tehdä vaikka en edes ole erityisen masentunut, ei yksin tule lähdettyä mihinkään.