Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa niille miehillenne, että kenkiä ei sovi poistaa julkisella paikalla jalasta!

Vierailija
23.09.2017 |

Olin laivalla risteilyllä. Ja mitähän siellä käytävällä näki. Iso mies on poistanut kengät jalastaan, istuu siinä käytävällä kaikkien töllisteltävänä ja haisee.

Vain suomalaiset miehet kykenevät tähän. Olen nähnyt samaa lentoasemien kahviloissa, teattereiden lämpiöissä ja ostoskeskusten käytävillä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin näkemäni oli rippijuhlissa, jossa miespuolinen oli rennoissa vaatteissa ja oli koko juhlien ajan paljain varpain. Yöök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin näkemäni oli rippijuhlissa, jossa miespuolinen oli rennoissa vaatteissa ja oli koko juhlien ajan paljain varpain. Yöök.

Siis ILMAN KENKIÄ JA SUKKIA.

Vierailija
4/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne muissakin maissa osaavat haista, miehet ja naiset.

Vierailija
5/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on oikeus päättää kehostaan, vaikka harhainen aloittajafemakko olisikin asiasta toista mieltä.

Vierailija
6/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Mä olen nainen niin saan rauhassa olla ilman kenkiä ja sukkia

Vierailija
7/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haju, mutta en halua nähdä kenenkään kuluneita ja nysvääntyneitä sukkia ja sukanpohjia!

Vierailija
8/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ei ole osa ruumista.

Vierailija
9/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on oikeus päättää kehostaan, vaikka harhainen aloittajafemakko olisikin asiasta toista mieltä.

Lässyn lässyn. Olisi kannattanut kuunnella edes äitiäsi kun hän yritti opettaa sinulle käytöstapoja.

Sama koskee yletöntä ryyppäämistä ja rellestämistä niillä laivoilla. Älämölöporukka on AINA suomalaisia. Hävettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän