Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä käynyt niin sinua on nuorena/teininä luultu ikäistäsi nuoremmaksi, mutta vanhemmiten luultuu ikäistäsi vanhemmaksi?

Vierailija
23.09.2017 |

Mulla kävi niin :( vaikka vanhempani ovat aina olleet ikäistään nuoremmilta.
No nyt olen 30v ja minua luultiin eilen keski-ikäiseksi !
20 vuotiaana luultiin vielä 15 vuotiaaksi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 15-vuotiaana hain itse kaljaa kaupasta mulle ja kavereille kun taas nyt 26-vuotiaana näytän 15-vuotiaalta.

Vierailija
2/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Luultu aina nuoremmaksi. Omasta mielestä kyllä näytän ikäiseltäni nyt. Mutta ehkä hän, joka luuli sua keski-ikäiseksi, pitää kolmikymppisiä keski-ikäisinä? Täällä palstalla ainakin jotkut näköjään luulevat niin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Luullaan vieläkin nuoremmaksi.

47v.

Vierailija
4/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät vain osaa yhtään arvioida toisten ihmisten ikiä. Voi heittää suuntaan jos toiseen riippuen siitä, kuka arvioi. Nykyään reilu parikymppiset näyttelijät näyttelevät sekä teini-ikäisiä että keski-ikäisiä rooleja. Varmaan vääristää aika lailla ihmisten käsityksiä siitä, minkä näköinen on oikeasti 15-vuotias, parikymppinen, kolmikymppinen jne... Hakuammuntaa toisten ikien arvailu.

Vierailija
5/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta keski-ikä on n 35 v eteenpäin, olen itse sen ikäinen, joten ehkä se vain ajatteli että olet päälle kolmenkympin.

Vierailija
6/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni päinvastoin. 16-vuotiaasta parikymppiseksi veikattiin aina 25-vuotiaaksi. Esim Alkossa ei koskaan ole kyselty papereita, vaikka kävin 18-vuotissyntymäpäivänä hakemassa lonkeroa. :D Nykyään tuo sama 25 kummittelee, vaikka ikää tulee tasaisesti lisää. Siloposkena olen ollut kaikki nämä vuodet.

M29

Vierailija
7/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painvastoin vaikka olen mies. 15v kesaisena menin 17-18v kesaisesta, nyt taas hieman yli 30v luullaan 25v :)

Vierailija
8/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaksikymppisiä nyt helposti voi luulla 15-vuotiaaksi, pienet ja hennot tytöt varsinkin näyttävät 20-vuotiaana ihan lapsilta vielä.

Itseäni luultiin siinä 27-29 -vuotiaana paljon nuoremmaksi, ei uskottu lähes kolmekymppiseksi. Toisaalta en myöskään ollut sitä tyyppiä joka olisi 20-vuotiaana näyttänyt vielä ihan pikkutytöltä. Mutta sitten täytin 30 ja valehtelematta vanhenin ulkonäköni puolesta kerralla kymmenen vuotta. En olisi ikinä uskonut että kolmekymppiä olisi sellainen rajapyykki mutta minun kohdallani se näköjään piti paikkansa. Nyt olen 37 ja näytän ikäistäni huomattavasti vanhemmalta, äitini kanssa kun liikun niin meitä luulisi ennemmin sisaruksiksi tai ystäviksi kuin äidiksi ja tyttäreksi, ja nimenomaan siksi että minä näytän niin vanhalta. Olen sellainen kuivakka ja harmaa, hyvä kun seinästä erottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän