Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finneistä luomia?

Akne ja luomiset kasvot
23.09.2017 |

Tietääkö joku, onko mahdollista, että finnin jälkeen samaan kohtaan ihoon tulee luomi?

Kommentit (11)

1/11 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olisi voinut olla myös mun aloitukseni. Ihmettelen itsekin samaa asiaa. Mulle on meinaan muodostunut muutaman finnin tilalle aivan luomennäköisiä ihomuutoksia.

Vierailija
2/11 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla arpia? Mulla on muutama ihan luomen näköinen arpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on koholla olevia, melko pyöreitä, erikokoisia ruskeita luomia(?), jotka eivät näytä ärsyyntyneiltä.

ap

Vierailija
4/11 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos vastauksista, jäädään varmaan kuitenkin ihmettelemään tätä

ap

Vierailija
5/11 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vaihdevuosien myötä.Luulin ensin finniksi ja puristelin, mutta huomasin jonkun ajan kuluttua että olikin luomea pukkaamassa.

Vierailija
6/11 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu! Meinasin jo saada sydämin ja kuvittelin mielessäni kaikenlaista, mutta huojentavaa kuulla että muillakin on näin! Mulla oli jonkun aikaa sitten huulen yläpuolella finni ja sitten finnin mentyä pois siihen tuli luomi. Siis ihan rehellinen luomi, vaaleanruskea pienehkö läntti. Ei oo muuttunu miksikään, eikä mennyt pois. En edes tiennyt, että näinkin voi tapahtua.

Vierailija
7/11 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sydärin

8/11 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vaihdevuosien myötä.Luulin ensin finniksi ja puristelin, mutta huomasin jonkun ajan kuluttua että olikin luomea pukkaamassa.

Voisikohan sitten liittyä ikään ja vaihdevuosiin? Itsekin sen ikäinen, että viimeisestä munasarjasta on elämä hiipunut. (Toinen poistettu aiemmin, kuten myös kohtu).

Vierailija
9/11 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista.

Jos siis ihon alta on pukkaamassa uusia luomia, niin iho siltä kohtaa voi ikään kuin tulehtua ja alkaa märkiä, koska se luomi yrittää päästä ihon pinnalle. Samalla tavoinhan finnikin syntyy - ihon alla on jotain, mikä pyrkii pinnalle.

Huh. Onneksi itselläni ei ole tullut finneistä luomia. Mulla on luomia muutenkin aika paljon. Jos siihen päälle vielä lisäisi finneistä tulleet, niin olisin pilkullinen kuin marsupilami.

Vierailija
10/11 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parikymppinen vasta ja luomia syntyy kasvoihin melko kovaa vauhtia. Mulla on kyllä kropassakin aika paljon luomia, mutta itseä hämäävät nuo, jotka tulevat alueille, joissa on ollut (ja on) syviä finnejä.

Kuulostaa kyllä loogiselta tuo, että iho tulehtuu ikään kuin luomen alta pois. Että syyseuraussuhde oisi päinvastainen.

ap

Vierailija
11/11 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee tässä lähempänä 50 vuoden ikään varsiluomia kaulaan :( Ällöttäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi