Stockmann on aikanaan ostanut Seppälän ja omistaa Lindexin
Seppälän kävi huonosti. Miten käy Lindexin? Vaatteet ovat keinokuitua ja laatikkomallisia ja vaikeita. Mitä veikkaatte? Mielipiteitä Lindexistä?
Kommentit (7)
Tavallistahan tuo on teollisuudessa, että ostetaan kilpailijat ja sitten suljetaan ne. Ei mitään uutta taivaan alla. Samaa tavaraa niissä myydään.
Vierailija kirjoitti:
Lindexillä on ollut yksi huono vuosi.So?
Lindexin tarjonta on aina ollut järjetöntä. Telttamallisia, lyhyenläntiä vaatteita tekokuiduissa ja materiaalista menee sormi läpi. Ihmeellisiä kirjavia vaatteita ja tanttamalleja sekaisin. Ainoa, mitä voi harkita, ovat alusvaatteet. Niissä on sentään normaaleja kokoja.
Eikös Stockmann omistanut Hobby Hallinkin mutta myi sen pois?
Stockmann Herkku on myös tarkoitus myydä.
Ei ole Stockmannilla mennyt hyvin enää vuosiin. Lapsuudestani muistan, kuinka upea ja loistelias kauppa tuo oli, samoin kuin Sokos. Nykyään tuollaisten "luksustavaratalojen" aikakausi on mennyt ohi jättikokoisten kauppakeskusten jyrätessä ne alleen.
Itse ostin Lindexiltä paljon lastenvaatteita, kun omat lapset olivat pieniä. Sen jälkeen en ole tuolta löytänyt mitään mieleistä lapsille, enkä itselleni.
Samanlaisia ryysykauppoja kuin muutkin. Ei mitään mikä erottaisi positiivisesti. Lastenvaatevalikoima huono ja outoja pissisvaatteita jo pikkutytöille. Saa minun puolesta hävitä.
Prototyyppi kirjoitti:
Eikös Stockmann omistanut Hobby Hallinkin mutta myi sen pois?
Stockmann Herkku on myös tarkoitus myydä.
Ei ole Stockmannilla mennyt hyvin enää vuosiin. Lapsuudestani muistan, kuinka upea ja loistelias kauppa tuo oli, samoin kuin Sokos. Nykyään tuollaisten "luksustavaratalojen" aikakausi on mennyt ohi jättikokoisten kauppakeskusten jyrätessä ne alleen.
Itse ostin Lindexiltä paljon lastenvaatteita, kun omat lapset olivat pieniä. Sen jälkeen en ole tuolta löytänyt mitään mieleistä lapsille, enkä itselleni.
Sokos ei ole koskaan ollut upea ja loistelias.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia ryysykauppoja kuin muutkin. Ei mitään mikä erottaisi positiivisesti. Lastenvaatevalikoima huono ja outoja pissisvaatteita jo pikkutytöille. Saa minun puolesta hävitä.
Juuri nuo pissisvaatteet ällöttävät. Inhottavaa ohutta ja sähköistä materiaalia ja ties mitä glitteriä. Kuka pukee lapsensa sen näköiseksi?
Lindexillä on ollut yksi huono vuosi.So?