Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on taktiikkasi S-ryhmän -60% alennuksien hamstrauksessa?

Vierailija
22.09.2017 |

Itse menen kauppakeskukseen klo 19.45 ja lipastan haluamani tuotteet lopun ajan notkun kassan tuntumassa odottaen kellon kääntymistä kasin puolelle.
Mietin kyllä vielä hiovani taktiikkaa niin että käyn mutkan joskus aiemmin piilottamassa premium-alennustuotteet hyllyjen takariveihin ja noudan ne like a boss illalla.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin kerran hyllyn reunalta rullan -30% tarroja ja korjasin sen parempaan talteen. Nyt laputtelen itse, mitä milloinkin mieli tekee. Ei ne niitä päivämääriä kassoilla tarkista 😆

Pienessä kaupassa kyllä näppärä myyjä huomaa. Minä esimerkiksi itse kokemuksesta tiedän, millaisia tuotteita siellä päivittäin laputetaan ja minkälaisissa tuotteissa ei juuri koskaan tule päiväykset vastaan. Jos siellä asiakkaan ostoksissa on jotain tavallisuudesta poikkeavaa, todellakin katson mikä päiväys siinä on ja katson myös muut asiakkaan ale-tuotteet. Olen myös tottunut katsomaan sellaiset tuotteet tarkemmin, jotka yleensä myydään vain alelappujen kanssa ja jos joku ostaa sen ilman alelappua. 

Ei ole pieni kauppa eikä vissiin näppäriä myyjiä, kun pari vuotta olen laputellut.

No niin. Kuten sanoin, tämä koskee pieniä kauppoja ja näppäriä myyjiä. Minun työpaikkani on sellainen. 

Miksi et vaan voi antaa sen alelaputetun tuotteen mennä? Et sinä siitä kirkkaampaa kruunua saa tai palkankorotusta.

Minä toimin työssäni työnantajan eduksi. Minun pitää ilmoittaa myymälävarkaista ja näpistyksistä enkä voi katsoa niitä sormien läpi. Joku yksittäinen tuote menee, koska ei voi tietää, jos siinä on jokin virhe, mutta jos sama ihminen tekee samaa toistuvasti, on kyse ilmiselvästi vilpillisestä toiminnasta ja varkaudesta. En tiedä millaisessa paikassa sinä olet töissä, jos sinulla ei ole velvollisuutta puuttua, jos huomaat, että siellä tapahtuu rikos. 

Minä en varasta vaan maksan kananpaloistani kohtuullisen hinnan kauppiaalle, enkä mitään riistohintaa. Isot rosvot on asia erikseen ja ne istuu eduskunnassa tai ovat jonkin firman johtoportaassa.

Ahaa, sä oot siis näitä anarkisteja. "Kauppiaat riistää ja eduskunta vielä enemmän, joten mulla on OIKEUS varastaa kaupasta." Kylläpä on jalo eettinen vakaumus sulla.

Vierailija
42/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin kerran hyllyn reunalta rullan -30% tarroja ja korjasin sen parempaan talteen. Nyt laputtelen itse, mitä milloinkin mieli tekee. Ei ne niitä päivämääriä kassoilla tarkista 😆

Pienessä kaupassa kyllä näppärä myyjä huomaa. Minä esimerkiksi itse kokemuksesta tiedän, millaisia tuotteita siellä päivittäin laputetaan ja minkälaisissa tuotteissa ei juuri koskaan tule päiväykset vastaan. Jos siellä asiakkaan ostoksissa on jotain tavallisuudesta poikkeavaa, todellakin katson mikä päiväys siinä on ja katson myös muut asiakkaan ale-tuotteet. Olen myös tottunut katsomaan sellaiset tuotteet tarkemmin, jotka yleensä myydään vain alelappujen kanssa ja jos joku ostaa sen ilman alelappua. 

Ei ole pieni kauppa eikä vissiin näppäriä myyjiä, kun pari vuotta olen laputellut.

No niin. Kuten sanoin, tämä koskee pieniä kauppoja ja näppäriä myyjiä. Minun työpaikkani on sellainen. 

Miksi et vaan voi antaa sen alelaputetun tuotteen mennä? Et sinä siitä kirkkaampaa kruunua saa tai palkankorotusta.

Minä toimin työssäni työnantajan eduksi. Minun pitää ilmoittaa myymälävarkaista ja näpistyksistä enkä voi katsoa niitä sormien läpi. Joku yksittäinen tuote menee, koska ei voi tietää, jos siinä on jokin virhe, mutta jos sama ihminen tekee samaa toistuvasti, on kyse ilmiselvästi vilpillisestä toiminnasta ja varkaudesta. En tiedä millaisessa paikassa sinä olet töissä, jos sinulla ei ole velvollisuutta puuttua, jos huomaat, että siellä tapahtuu rikos. 

Minä en varasta vaan maksan kananpaloistani kohtuullisen hinnan kauppiaalle, enkä mitään riistohintaa. Isot rosvot on asia erikseen ja ne istuu eduskunnassa tai ovat jonkin firman johtoportaassa.

Ahaa, sä oot siis näitä anarkisteja. "Kauppiaat riistää ja eduskunta vielä enemmän, joten mulla on OIKEUS varastaa kaupasta." Kylläpä on jalo eettinen vakaumus sulla.

Ei ole varastamista, jos maksaa - vaikkakin vähemmän.

Ja kauppiaat ei riistä. Hinnat määrittelee joku muu taho. Poliitikkojen kämmäilyt taas tietää muutkin kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, sä oot siis näitä anarkisteja.

Ei anarkisti vaan köyhä.

Vierailija
44/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä anarkisti laputtelee että jää kaljaan rahaa enemmän. Kaljan hinnasta ei köyhä naputa ja panimoteollisuus ei riistä ketään.

Vierailija
45/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Oikeasti ostelette jotain vanhoja tuotteita, "kun halvemmalla saa". Paljonko oikeasti laskette siinä säästävänne? Saa jonkun 3 euron jauhelihan vajaaseen 1,5 euroon. Ja euron leipäpaketin 40 sentillä. Kyllä saa jo vitosenkin säästöön aika lailla ostaa. Eli tuhlata rahaa. 

Meillä ainakin asumiskulut on pitkälti toista tuhatta euroa kuussa. Joku kympin-kahden säätö ruokakuluissa on ihan merkityksetöntä kokonaisbudjetissa. Ennemmin ostan tuoretta ja hyväkuntoista sapuskaa kuin viikkoja hyllyssä seissyttä.

Vierailija
46/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä anarkisti laputtelee että jää kaljaan rahaa enemmän. Kaljan hinnasta ei köyhä naputa ja panimoteollisuus ei riistä ketään.

En juo kaljaa. Jos joskus juon niin juo siideriä 😝

Vierailija
47/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Oikeasti ostelette jotain vanhoja tuotteita, "kun halvemmalla saa". Paljonko oikeasti laskette siinä säästävänne? Saa jonkun 3 euron jauhelihan vajaaseen 1,5 euroon. Ja euron leipäpaketin 40 sentillä. Kyllä saa jo vitosenkin säästöön aika lailla ostaa. Eli tuhlata rahaa. 

Meillä ainakin asumiskulut on pitkälti toista tuhatta euroa kuussa. Joku kympin-kahden säätö ruokakuluissa on ihan merkityksetöntä kokonaisbudjetissa. Ennemmin ostan tuoretta ja hyväkuntoista sapuskaa kuin viikkoja hyllyssä seissyttä.

Kokemuksesta voin sanoa, että säästö on suurempi kun muutama kymppi. Aikoinaan ostelin noita tuotteita, mutta nyt asun paikkakunnalla, jossa ne -30% tuotteet loppuu jo aamupäivän aikana kaupasta, joten ei mahdollista hyödyntää kun joskus vapaapäivinä jollon pääsee aamulla kauppaan.

Tuleeko sulle yllätyksenä, että kaikilla ei ihan oikeasti ole varaa normihintaiseen ruokaan eikä tarvi olla ees mikään alkkis tmv. riippuvainen.

Miks ihmeessä asumiskulut on noin paljon? Onko teillä hyvät tulot vai mitä lasket asumiskuluihin?

Vierailija
48/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punalappuisten ostaminen on myös eettinen ja ekologinen valinta. Se vähentää hävikkiä, jonka maksaa viime kädessä kuluttaja. - Meillä asumiskulut ovat 327 euroa, asuntolaina on maksettu jo pois. Sen kanssa säästäväisyydestä oli iso apu.

Vierailija
49/55 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan -60% tuotteita ja pakastan. Nytkin on arkkupakkanen täynnä vaikka mitä. Sulatan ja laitan ruokaa kolmelle teinilke. Todellakin kannattaa.

Vierailija
50/55 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lipastan haluamani tuotteet

Mitä on lipastaminen? Lipastoon siirtämistä? Olen luullut että ne voi siirtää lipastoonsa vasta maksamisen jälkeen.

Vierailija
51/55 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lipastan haluamani tuotteet

Mitä on lipastaminen? Lipastoon siirtämistä? Olen luullut että ne voi siirtää lipastoonsa vasta maksamisen jälkeen.

Eiks se oo sama kuin taskualennus

Vierailija
52/55 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomumunia, sisäfilettä ja turkkijugurttia tulee ostettua ilta-alesta. Niin ja paistopisteen tuotteet on -60 % myös.

Vierailija
53/55 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menen kauppakeskukseen klo 19.45 ja lipastan haluamani tuotteet lopun ajan notkun kassan tuntumassa odottaen kellon kääntymistä kasin puolelle.

Mietin kyllä vielä hiovani taktiikkaa niin että käyn mutkan joskus aiemmin piilottamassa premium-alennustuotteet hyllyjen takariveihin ja noudan ne like a boss illalla.

Missä S-kaupassa alkaa 60% ale jo kahdeksalta?

Meilläpäin ainakin koska kauppa (kylän ainoa) menee kiinni klo21. Ja se on S-market..

Vierailija
54/55 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ison rullan löysit! Oikeasti, provohan tämä on.

Vierailija
55/55 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku niitä ostaa? Eikö se uutuudenviehätys jo haihtunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä