Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on taktiikkasi S-ryhmän -60% alennuksien hamstrauksessa?

Vierailija
22.09.2017 |

Itse menen kauppakeskukseen klo 19.45 ja lipastan haluamani tuotteet lopun ajan notkun kassan tuntumassa odottaen kellon kääntymistä kasin puolelle.
Mietin kyllä vielä hiovani taktiikkaa niin että käyn mutkan joskus aiemmin piilottamassa premium-alennustuotteet hyllyjen takariveihin ja noudan ne like a boss illalla.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa S-marketissa ale vasta klo 21, en kyllä jaksa käydä kaupassa siihen aikaan koska aamuherätys on jo ennen kuutta. Harmi.

Vierailija
22/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kaikissa paikoissa tunti ennen sulkemisaikaa. Siksi tietysti vaihtelee aukioloajan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä henkilökunta vie parhaat aletuotteet päältä =)

Ja aina kun joku erikoismuumimuki tms. tulee myyntiin ostan koko laatikon ja myyn kunnon katteella typerille ämmille facebookissa.

Vierailija
24/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menen kauppakeskukseen klo 19.45 ja lipastan haluamani tuotteet lopun ajan notkun kassan tuntumassa odottaen kellon kääntymistä kasin puolelle.

Mietin kyllä vielä hiovani taktiikkaa niin että käyn mutkan joskus aiemmin piilottamassa premium-alennustuotteet hyllyjen takariveihin ja noudan ne like a boss illalla.

Missä S-kaupassa alkaa 60% ale jo kahdeksalta?

Siinä kaupassa, joka sulkeutuu klo 22:00.

Vierailija
25/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kahta tuntia ennen sulkemista se bensalenkkariale. Jossain alkaa siis jo klo 20.00. Ja ne on laputettu jo aamulla -30% ja niistä mitä on jäljellä alennetaan kassalla -60% kahta tuntia ennen sulkemista.

Eli ensin notkumaan alepan/salen kulmille ja siitä reppu täynnä ja karjalasalkku kourassa s-markettiin/prismaan jossa taivas aukeaa klo 21.00.

Meillä ne 30% tuotteet loppuu jo aamulla/aamupäivällä, joten tuollaista alea ei ole. Tosin joskus kun olen käynyt 20.00-20.30 kaupassa niin sillon on ollut-30% seuraavana päivänä vanhenevia tuotteita.

Vierailija
26/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin kerran hyllyn reunalta rullan -30% tarroja ja korjasin sen parempaan talteen. Nyt laputtelen itse, mitä milloinkin mieli tekee. Ei ne niitä päivämääriä kassoilla tarkista 😆

Vierailija
27/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän S-kauppa takuulla huijaa. Ikinä ei ole illalla mitään lihatuotteita lapulla. Laittavat ne laput vasta aamulla.

Vierailija
28/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo todellista!

Ja leipäjonoon ei riitä tavaraa, kun mammat käy iltalenkillä hamstraamassa. No, jokainen taaplaa tyylillään.

Sitä kyllä ihmettelen, että meidän prismassa myydään niin vanhaa tavaraa. Tosi tarkkana saa olla päiväysten kanssa, ettei osta seuraavana päivänä vanhenevia leikkeleitä. Ja hedelmät... Tuntuu, ettei menekkiä osata kauhean hyvin arvoida.

Seuraavana päivänä vanheneva leikkele ei ole vanhaa tavaraa. Vaikka sinä et niitä huolisikaan, kyllä joku muu ne ostaa vielä viimeisenä päivänäkin. 

Menekin arviointi ei paljon auta, jos tuotetta ei osteta juuri ollenkaan. Sitä tulee se minimimäärä tietyllä päivämäärällä ja ne joko menevät tai eivät mene. Myyjä ei saa muutettua minimimyyntierän kokoa tai niitä päiväyksiä, jotka niissä pakkauksissa tullessa on. Ongelma on tällöin valikoimassa ja esim siinä, että jokainen erikoisuus, jonka asiakkaat keksivät toivoa, pitää saada sinne hyllyyn, vaikka sitä ei todellisuudessa sitten osta kuin se yksi asiakas. 

Vierailija
29/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän S-kauppa takuulla huijaa. Ikinä ei ole illalla mitään lihatuotteita lapulla. Laittavat ne laput vasta aamulla.

:D Hauska

Vierailija
30/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole kaikissa paikoissa tunti ennen sulkemisaikaa. Siksi tietysti vaihtelee aukioloajan mukaan.

Meidän kaupassa alkaa kaksi tuntia ennen sulkemisaikaa.
"Noin 500 myymälää aloittaa 60 prosentin alennukset kello 21 ja lähes 300 myymälää jo kello 20. Ilta-alen alkamisajankohdan voi tarkistaa ja kysyä omasta kaupasta sekä alla olevasta myymälälistasta".

Vierailija
31/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin kerran hyllyn reunalta rullan -30% tarroja ja korjasin sen parempaan talteen. Nyt laputtelen itse, mitä milloinkin mieli tekee. Ei ne niitä päivämääriä kassoilla tarkista 😆

Pienessä kaupassa kyllä näppärä myyjä huomaa. Minä esimerkiksi itse kokemuksesta tiedän, millaisia tuotteita siellä päivittäin laputetaan ja minkälaisissa tuotteissa ei juuri koskaan tule päiväykset vastaan. Jos siellä asiakkaan ostoksissa on jotain tavallisuudesta poikkeavaa, todellakin katson mikä päiväys siinä on ja katson myös muut asiakkaan ale-tuotteet. Olen myös tottunut katsomaan sellaiset tuotteet tarkemmin, jotka yleensä myydään vain alelappujen kanssa ja jos joku ostaa sen ilman alelappua. 

Vierailija
33/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienessä kaupassa kyllä näppärä myyjä huomaa. Minä esimerkiksi itse kokemuksesta tiedän, millaisia tuotteita siellä päivittäin laputetaan ja minkälaisissa tuotteissa ei juuri koskaan tule päiväykset vastaan. Jos siellä asiakkaan ostoksissa on jotain tavallisuudesta poikkeavaa, todellakin katson mikä päiväys siinä on ja katson myös muut asiakkaan ale-tuotteet. Olen myös tottunut katsomaan sellaiset tuotteet tarkemmin, jotka yleensä myydään vain alelappujen kanssa ja jos joku ostaa sen ilman alelappua. 

Ei ole pieni kauppa eikä vissiin näppäriä myyjiä, kun pari vuotta olen laputellut.

Vierailija
34/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pieni kauppa eikä vissiin näppäriä myyjiä, kun pari vuotta olen laputellut.

No niin. Kuten sanoin, tämä koskee pieniä kauppoja ja näppäriä myyjiä. Minun työpaikkani on sellainen. 

Vierailija
35/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Kuten sanoin, tämä koskee pieniä kauppoja ja näppäriä myyjiä. Minun työpaikkani on sellainen. 

Miksi et vaan voi antaa sen alelaputetun tuotteen mennä? Et sinä siitä kirkkaampaa kruunua saa tai palkankorotusta.

Vierailija
36/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan voi antaa sen alelaputetun tuotteen mennä? Et sinä siitä kirkkaampaa kruunua saa tai palkankorotusta.

Minä toimin työssäni työnantajan eduksi. Minun pitää ilmoittaa myymälävarkaista ja näpistyksistä enkä voi katsoa niitä sormien läpi. Joku yksittäinen tuote menee, koska ei voi tietää, jos siinä on jokin virhe, mutta jos sama ihminen tekee samaa toistuvasti, on kyse ilmiselvästi vilpillisestä toiminnasta ja varkaudesta. En tiedä millaisessa paikassa sinä olet töissä, jos sinulla ei ole velvollisuutta puuttua, jos huomaat, että siellä tapahtuu rikos. 

Vierailija
37/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi joku nyt pelästyä, kun ensin oletti, ettei kukaan myyjä huomaa, mutta sitten alkoikin kyselemään, miksei myyjä voi huomatessaan antaa vain asian olla :D 

Vierailija
38/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten suoraan sujauta tuotteita reppuun ja mene kassan ohi maksamatta? Vai teetköhän sitäkin, varas?

Vierailija
39/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi joku nyt pelästyä, kun ensin oletti, ettei kukaan myyjä huomaa, mutta sitten alkoikin kyselemään, miksei myyjä voi huomatessaan antaa vain asian olla :D 

Ainakaan minä en pelästynyt vaan mietin tuota kassan ajatusmaailmaa, että mitä hän siitä saa, jos kyylää päivämääriä.

Vierailija
40/55 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toimin työssäni työnantajan eduksi. Minun pitää ilmoittaa myymälävarkaista ja näpistyksistä enkä voi katsoa niitä sormien läpi. Joku yksittäinen tuote menee, koska ei voi tietää, jos siinä on jokin virhe, mutta jos sama ihminen tekee samaa toistuvasti, on kyse ilmiselvästi vilpillisestä toiminnasta ja varkaudesta. En tiedä millaisessa paikassa sinä olet töissä, jos sinulla ei ole velvollisuutta puuttua, jos huomaat, että siellä tapahtuu rikos. 

Minä en varasta vaan maksan kananpaloistani kohtuullisen hinnan kauppiaalle, enkä mitään riistohintaa. Isot rosvot on asia erikseen ja ne istuu eduskunnassa tai ovat jonkin firman johtoportaassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi