Vain rehellinen vastaus: Oletko koskaan aloittanut ketjua, joka on provo (=täysin päästä vedetty satu)
Ja nyt tähän vain rehellisiä vastauksia. Katsotaan, mikä on meininki.
Kommentit (16)
Mun provot on aina totisinta totta.
Siis eihän provo eli provosoiva viesti ole päästä sepitetty satu, vaan keskustelua herättävä viesti. Se voi olla mielipide, väite, tositarina tai teoreettinen tilanne.
Melkein kaikki ketjuni on omasta päästä keksittyjä. Miten niin?
Useastikin, sillä tavalla syntyy parhaat ketjut.
En ole koskaan aloittanut provoa enkä ole koskaan kirjoittanut satuja ketjuihin.
En myöskään satuile oikeassa elämässä, rehellisyys on yksi asia, mikä on aina ollut mulle tärkeä ominaisuus niin itsessäniki kuin muissa.
ap
En käytännössä muunlaisia teekään.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän provo eli provosoiva viesti ole päästä sepitetty satu, vaan keskustelua herättävä viesti. Se voi olla mielipide, väite, tositarina tai teoreettinen tilanne.
Eli siksipä otsikossakin mainitaan, että provolla tässä kyselyssä tarkoitetaan hatusta vedettyä satua.
Minä kirjoitin piruuttani 120-kiloisesta pojasta yhteen lasten elopainonarvosteluketjuun. Valehtelin vain painon mutta kaikki muu kirjoittamani on kyllä totta. T. "Hipsterileipuri"
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin piruuttani 120-kiloisesta pojasta yhteen lasten elopainonarvosteluketjuun. Valehtelin vain painon mutta kaikki muu kirjoittamani on kyllä totta. T. "Hipsterileipuri"
Lisään vielä että valehtelin koska halusin nähdä mitä kaikkea vikaa raivottaret löytävät perheemme ruokavaliosta.
Olen satuilut täällä, en kuitenkaan mitään tunteita herättävää. En ole osannut mitään raflaavaa keksiä.
Tottakai olen. Samoin olen esiintynyt tuttavana ja kertonut hänen asiastaan hieman värittäen, tai keksinyt täysin erilaisen ja eri ikäisen ihmishahmon ja vaihtanut kirjoitustyylinkin sopivaksi. Mikäs sen hauskempaa.
En ole jaksanut vaivautua. Täällä on tarpeeksi hyviä provoja (joskin huonojakin) jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siksipä otsikossakin mainitaan, että provolla tässä kyselyssä tarkoitetaan hatusta vedettyä satua.
No oletko matkustanut lentokoneella (=rautatiellä kulkevalla vaunulla)?
AP:n oma vastaus?