Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei muka ehdi koskaan nähdä mutta suuttuu jos etsin toista miestä

Vierailija
22.09.2017 |

On muka aina töissä viikonloputkin läpeensä ja ehtii nähdä pari kolme kertaa kuukaudessa. Itse otan sen niin, että ei kiinnista, joten käyn aktiivisesti ulkona ja pidän silmät auki jos vaikka tapaisin jonkun. Miestä kuitenkin ärsyttää jos kerron meneväni taas ulos ja kyselee etsinkö miestä ja enkö halua häntä. Mitä ihmettä pitäisi ajatella? Itse luulin, että jos on kiinnostunut jostain haluaisi nähdä useammin. Äijä viestittelee kyllä usein ja jos en ota yhteyttä kolmeen päivään, niin kyselee aina miten menee. Oikeastaan hän niitä viestejä laittelee ensin enkä minä.

Mutta mitä itse ajattelisitte? Tykkään kyllä miehestä ja haluaisin viettää aikaa, mutta ei koskaan pysty kun "aina töissä" (muka). Omasta mielestäni olen täysin sinkku ja vapaa etsimään miehiä jos haluan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin ja taas yksi "roikotetaan varalla" -ihmettely. Mikä siinä on, että pitää heti olla niin kuin paita ja peppu? Kyllä, ihan oikeasti, joillakin on muutakin elämää kuin deittailu. Miksi se, ettei ole aikaa tavata tarkoittaisi automaattisesti, että pyörittelee monia naisia? 

Täh? Ehkä ei pyöritä monia naisia, mutta eipä ap ei ole hänelle kuitenkaan niin tärkeä, että viitsisi enempääkään vaivautua.

Niin, ei varmaankaan kannata vaivautua. Jos toinen jo tuollaisesta lähtee kostoretkille, on ihan päivänselvää, että ei sovita yhteen. 

Itse olen tilanteessa, jossa kyllä haluan tapailla miehiä, mutta ei todellakaan olisi aikaa koko ajan kyhnyttää kyljessä ainakaan alkuvaiheessa. 

Vierailija
22/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuulostaa ihan minulta.

Itse seurustelen, mutta kiinnostukseni mieheen on jotenkin lopahtanut. Ollaan oltu yhdessä vuosi, mutta nähty ainoastaan viikonloppuisin, jos silloinkaan. Nähdään koko ajan vaan harvemmin. Miestä kiinnostaisi nähdä useammin, hän on ns. tossun alla, kovin rakastunut, mutta ehkä juuri se saa minut tylsistymään. Olen tottunut siihen, että saan juosta miesten perässä, kun ovat olleet ns. pahoja poikia, joiden kanssa aiemmin olen ollut.

Tämä mies on kyllä ulkoisesti miellyttävä, mutta luonteeltaan ehkä liian kiltti minulle. Haluaisin haastetta. Suorapuheisuutta, väittelyitä, vahvoja mielipiteitä.

En kuitenkaan halua lopullisesti erota, koska jotenkin pelkään, että tulisin katumapäälle...

Voitais vaihtaa. Mulle kelpais kiltti, rakastava ja komea mies mennen tullen. Saat vaihdossa vähän vähemmän komean, mut jämäkän, väittelynhaluisen, emotionaalisesti etäisen ja hellyyttää säästävän miehen, joka ei arvostelujaan säästele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla