Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei muka ehdi koskaan nähdä mutta suuttuu jos etsin toista miestä

Vierailija
22.09.2017 |

On muka aina töissä viikonloputkin läpeensä ja ehtii nähdä pari kolme kertaa kuukaudessa. Itse otan sen niin, että ei kiinnista, joten käyn aktiivisesti ulkona ja pidän silmät auki jos vaikka tapaisin jonkun. Miestä kuitenkin ärsyttää jos kerron meneväni taas ulos ja kyselee etsinkö miestä ja enkö halua häntä. Mitä ihmettä pitäisi ajatella? Itse luulin, että jos on kiinnostunut jostain haluaisi nähdä useammin. Äijä viestittelee kyllä usein ja jos en ota yhteyttä kolmeen päivään, niin kyselee aina miten menee. Oikeastaan hän niitä viestejä laittelee ensin enkä minä.

Mutta mitä itse ajattelisitte? Tykkään kyllä miehestä ja haluaisin viettää aikaa, mutta ei koskaan pysty kun "aina töissä" (muka). Omasta mielestäni olen täysin sinkku ja vapaa etsimään miehiä jos haluan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse koen tämän niin että minua roikotetaan varalla, joka on raivostuttavaa koska olen miehelle kertonut aiemmista huonoista kokemuksista, jossa minua on pidetty pellenä ja esitetty kiinnostunutta ja ihastunutta vaikka ollaan oltu naimisissa. Voiko mies muka oikeasti olla kiinnostunut?

Ap

Vierailija
2/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä mies tekee,jos kerta täytyy olla aamusta iltaan töissä joka päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee töitä rakennusfirmassa, jossa ei kuulemma noudateta mitään lakeja mitä tulee vapaisiin. Siksi muka "aina töissä." Itse en usko, että joku olisi muka aina töissä. Ja ei siis itse ole yrittäjä vaan ihan työntekijänä.

Ap

Vierailija
4/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet miehelle sanonut, että olet mielestäsi vapaa etsimään muita miehiä, en näe ongelmaa. Jos mies haluaa, hän on puolestaan vapaa tapaamaan sinua enemmän ja panostamaan sinuun enemmän. Siinähän voi käydä niin, että et pian haluakaan muita, kun sulla jo on niin hyvä mies.

Vierailija
5/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä valitat? Etsi parempi. Sä olet kynnysmatto ja siksi sun päälle astutaan. Ryhdistäydy!

Vierailija
6/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja ota joku työelämäluuseri tilalle.

Vierailija
7/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos mies on aina töissä ja se on joko totta tai valetta, sillä ei ole väliä. Ette kumminkaan vietä aikaa yhdessä.

Eihän tuossa ole mitään muuta järkevää ratkaisua kuin erota.

Vierailija
8/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se deittailee muitakin, muttei halua, että sinä tekisit samoin.

Vierailija
9/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ja taas yksi "roikotetaan varalla" -ihmettely. Mikä siinä on, että pitää heti olla niin kuin paita ja peppu? Kyllä, ihan oikeasti, joillakin on muutakin elämää kuin deittailu. Miksi se, ettei ole aikaa tavata tarkoittaisi automaattisesti, että pyörittelee monia naisia? 

Vierailija
10/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin muutkin, eli poikki vain. Silloin ei tarvitse selitellä kenellekään ja odottaa sitä ehkä joskus tulevaa yhteistä aikaa. Et tarvitse miehen lupaa olla ja mennä, et ole hänelle millään tavoin tilivelvollinen.

Vierailija
11/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin ja taas yksi "roikotetaan varalla" -ihmettely. Mikä siinä on, että pitää heti olla niin kuin paita ja peppu? Kyllä, ihan oikeasti, joillakin on muutakin elämää kuin deittailu. Miksi se, ettei ole aikaa tavata tarkoittaisi automaattisesti, että pyörittelee monia naisia? 

Noh, itselläni oli tällainen kaveri joka oli viikonloppuisin "töissä" ja oikeasti olikin naimisissa ja muijansa kanssa ja ties missä. Eli en todellakaan enää usko kaikkea. Eikä tarvitse olla kuin paita ja perse, mutta minusta on outoa jos ei koskaan ole aikaa nähdä. Miestä ärsyttää kun en usko mitään, mutta mieluummin en usko kuin teen itsestäni pellen, ihastun johonkin kusettajaan ja petyn jälleen kerran!

Ap

Vierailija
12/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ehkä ei pyöritä monia naisia, mutta eipä ap ei ole hänelle kuitenkaan niin tärkeä, että viitsisi enempääkään vaivautua.

Vierailija
13/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa ihan minulta.

Itse seurustelen, mutta kiinnostukseni mieheen on jotenkin lopahtanut. Ollaan oltu yhdessä vuosi, mutta nähty ainoastaan viikonloppuisin, jos silloinkaan. Nähdään koko ajan vaan harvemmin. Miestä kiinnostaisi nähdä useammin, hän on ns. tossun alla, kovin rakastunut, mutta ehkä juuri se saa minut tylsistymään. Olen tottunut siihen, että saan juosta miesten perässä, kun ovat olleet ns. pahoja poikia, joiden kanssa aiemmin olen ollut.

Tämä mies on kyllä ulkoisesti miellyttävä, mutta luonteeltaan ehkä liian kiltti minulle. Haluaisin haastetta. Suorapuheisuutta, väittelyitä, vahvoja mielipiteitä.

En kuitenkaan halua lopullisesti erota, koska jotenkin pelkään, että tulisin katumapäälle...

Vierailija
14/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että se on ap, joka roikottaa toista mukana varalla! Ukko luulee seurustelevansa, mutta ap täällä kailottaa koko maailmalle, että kattelee samaan aikaa uutta ja parempaa.

Jos suhde ei tuollaisena ole ap:lle riittävä, niin ainoa rehellinen asia on ihan oikeasti laittaa suhde poikki.

Muu kusipäistä toisen tunteilla leikkimistä.

Vierailija
15/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muka aina töissä viikonloputkin läpeensä ja ehtii nähdä pari kolme kertaa kuukaudessa.

Tän pidemmälle ei tartte edes lukea. Jätä se sika.

Seuraava!

Vierailija
16/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuulostaa ihan minulta.

Itse seurustelen, mutta kiinnostukseni mieheen on jotenkin lopahtanut. Ollaan oltu yhdessä vuosi, mutta nähty ainoastaan viikonloppuisin, jos silloinkaan. Nähdään koko ajan vaan harvemmin. Miestä kiinnostaisi nähdä useammin, hän on ns. tossun alla, kovin rakastunut, mutta ehkä juuri se saa minut tylsistymään. Olen tottunut siihen, että saan juosta miesten perässä, kun ovat olleet ns. pahoja poikia, joiden kanssa aiemmin olen ollut.

Tämä mies on kyllä ulkoisesti miellyttävä, mutta luonteeltaan ehkä liian kiltti minulle. Haluaisin haastetta. Suorapuheisuutta, väittelyitä, vahvoja mielipiteitä.

En kuitenkaan halua lopullisesti erota, koska jotenkin pelkään, että tulisin katumapäälle...

Suht synkkää...

Vierailija
17/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei oliskaan viritteillä muita säätöjä samaan aikaan, niin mun mielestä olis kohtuullista panostaa siihen tuoreeseen tuttavuuteen. Ei etäisyys kehitä suhdetta.

Vierailija
18/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi että varsinaisesti seirustellaan? En kai minä nyt ala seurustelemaan miehen kanssa jota en koskaan edes nöe! Viestitellään vaan ja sitten nähdään harvoin ja silloinkaan ei tehdä mitään. Eli ei todellakaan seurustella, siksi etsinkin miestä jonka kanssa voi seurustella. En vaan ymmärrä miehiä, että eikö sitä voisi vaikka suoraan ilmoittaa jos haluaa vain vaikka seksiä silloin tällöin, miksi pitää käyttäytyä kuin olisi jokin suhde päällä vaikka itse ei vaivaudu edes naamaansa näyttämään??

Ap

Vierailija
19/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, itselläni oli tällainen kaveri joka oli viikonloppuisin "töissä" ja oikeasti olikin naimisissa ja muijansa kanssa ja ties missä. Eli en todellakaan enää usko kaikkea. Eikä tarvitse olla kuin paita ja perse, mutta minusta on outoa jos ei koskaan ole aikaa nähdä. Miestä ärsyttää kun en usko mitään, mutta mieluummin en usko kuin teen itsestäni pellen, ihastun johonkin kusettajaan ja petyn jälleen kerran!

Ap

Tottakai varuillaan saa olla, mutta jos mitään muuta merkkejä pettämisestä ei ole kuin ajan puute, niin en nyt kuitenkaan heti tälle linjalle lähtisi. Mutta kun täällä pelkkä ajanpuute on synonyymi pettämiselle, en tajua. 

Vierailija
20/22 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä sille selväksi, että olet tästä eteenpäin sinkku. Ja selvä "pesäero", ei pahemmin kannata viestitellä takaisin. Ja alat etsiä uutta. Kuulostaa jotenkin siltä, että roikotatte molemmat toisianne löysässä hirressä. Hän ei halua nähdä sua, mutta haluaa pitää sut varattuna. Sinä haluat olla yhteydessä, mutta samalla etsiä muuta seuraa. Lopettakaa kokonaan tuo pelaaminen. Sinä voit tehdä sen omalta osaltasi ihan helposti. Jos et viitsi tai "tulee paha mieli" niin ansaitset kyllä tilanteesi täysin.