Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luet miljonäärimammojen muotiblogeja?

Vierailija
22.09.2017 |

Mikä saa sinut lukemaan varakkaiden naisten ja/tai varakkaiden miesten vaimojen muotiblogeja? En itse ymmärrä niiden viehätystä, koska etsin blogeista jonkinlaisia samaistumiskohteita, enkä tosiaan pysty mitenkään samaistumaan Chaneleita vilisevien muotiblogien naisten elämään. Siksi kiinnostaakin tietää, mikä teitä ohjaa lukemaan näitä blogeja, ja ovathan kyseiset blogit hyvin suosittuja. Aika harvalla kuitenkin on loppujen lopuksi heidän esittelemäänsä elämäntyyliin, joten samaistuminen bloggaajiin ei liene syy lukijoiden kiinnostukseen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blogeista pitäisi hakea samaistumiskohdetta? Kuinka moni edes hakee?

Minä luen paljon esim historia- ja kirjallisuus- ja käsityöblogeja. En hae niistä samaistumiskohdetta, vaan vertaan niitä siihen, mitä itse asiasta ajattelen. Näin kehitän omaa ajatustani eteenpäin, täsmennän ja hion ja monipuolistan sitä.

En itse lue muotiblogeja, koska en ole kovin kiinnostunut muodista, tai lifestylestä, joka on käsittääkseni myös käytännössä muotia. Mitta voin kuvitella, ettei sitäkään suurin osa lue samaistumismielessä, vaan pikemminkin vertailukohtana.

Vierailija
22/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne mitään miljonäärejä ole? Chanelit ja Gugguut saadaan ilmaiseksi yhteistyökampanjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin kilttimiehetkin katsovat panomiehiä työssään poken muodossa.

Kuka sitä kilttimiehen makuuhuone-hetkiä jaksaisi katsoa.

Siis kumpi tää poke nyt on, panomies vai kilttimies?

Vierailija
24/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi blogeista pitäisi hakea samaistumiskohdetta? Kuinka moni edes hakee?

Minä luen paljon esim historia- ja kirjallisuus- ja käsityöblogeja. En hae niistä samaistumiskohdetta, vaan vertaan niitä siihen, mitä itse asiasta ajattelen. Näin kehitän omaa ajatustani eteenpäin, täsmennän ja hion ja monipuolistan sitä.

En itse lue muotiblogeja, koska en ole kovin kiinnostunut muodista, tai lifestylestä, joka on käsittääkseni myös käytännössä muotia. Mitta voin kuvitella, ettei sitäkään suurin osa lue samaistumismielessä, vaan pikemminkin vertailukohtana.

Et olekaan tämän ketjun kohderyhmää. Lue aloitus uudelleen.