Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on olla parisuhteessa itseään paljon (yli kymmenen v.) vanhemman kanssa?

Vierailija
22.09.2017 |

Plussat/miinukset? Kiitti :))

PS. Kertokaa varsinkin te, joilla on ollut suhteita myös omanikäisten kanssa! :))

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa; miehen elämänkokemus oli/on viehättävää. Oli ehtinyt kasvaa ulos nuoren miehen hötkyilyistä, tosin ei ole hurjastelijatyyppiä muutenkaan.

Kaikki vanhemmiten ilmestyvät vaivat ja kolotukset iskee siihen ensin! Tämä ei ole varsinaisesti miinusta, mutta olen vaan huomannut.

Meillä on eri musiikkimaku ja musiikki- ja telkkarinostalgia. Miehen kaveripiiri on 10-20 vuotta mua vanhempaa porukkaa.

Ei ole mitään oikeita miinuksia.

Vierailija
2/10 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on eri musiikkimaku ja musiikki- ja telkkarinostalgia. Miehen kaveripiiri on 10-20 vuotta mua vanhempaa porukkaa.

Kumpi teistä joustaa, jos näissä tarvitsee joskus joustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään oikeita miinuksia tullut vastaan. Mä tykkään myös siitä että mies on ehtinyt kasvaa aikuiseksi eikä menojalka enää vipata samalla tavalla, tykkää olla mun kanssa kotona. Mä pidän myös siitä iän tuomasta viisaudesta ja elämänkokemuksesta. Ja niin kuin jo sanottu niin tv-nostalgia ym on vähän eri, aina kun muistaa jonkun jutun omasta lapsuudesta ja tuo sen esiin niin mies on vähän että "hä? Kuka, mikä? Never heard" ja sama myös toisinpäin. Tosin bonuksena siinä on että molempien musiikkimaku ym on laajentunut kun on tullut vastaan bändejä, leffoja tv-sarjoja ym joita ei olisi muuten tullut katsottua.

Tiedä sitten miten ikäero (11v) vaikuttaa vanhempana, miehelle tulee kaikkea kremppaa varmaan aikaisemmin.

Vierailija
4/10 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se imartelevaa aluksi. Minua ainakin ihasteltiin edestä ja takaa vuoden verran, sitten ei mitään erityiskohtelua.

Neljänkympin puolivälin jälkeen alkaa miehelläkin rupsahtaminen näkyä jotenkin kiivaammin, ehkä jos olisin samanikäinen sitä voisi ajatella charmanttina vanhenemisena. Nyt itse 30-vuotiaana tulee katseltua omanikäisiä miehiä jotenkin niin saavuttamattomina, vaikka silloin 10 vuotta sitten en olisi voinut pennun kanssa seurustella. Pidän nykyisin itseänikin vanhana.

Vika ei ole pohjimmiltaan ikäerossa, vaan siinä ettei mieheni ole minua kohtaan huomaavainen tai hyvä. Jos olisi, en miettisi edellämainittuja paskaakaan. Kannattaa elää hetkessä, mutta miettiä perheen perustamista

kahdesti. Seksileluna paljon vanhempi/nuorempi menee vähän aikaa, pitkässä suhteessa ikäeroa ei edes oikein tule mietittyä.

Vierailija
5/10 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että mies olis minua jotenkin kypsempi kun oli 14v. vanhempi. No, ei ollut. Ongelmia tuli siinä, että meillä oli niin erilaiset elämäntilanteet, miehellä oli ammatit ja asunnot valmiina ja minä vielä hain omaa alaani, mies halusi jämähtää paikoilleen olemaan ja minä halusin vielä mennä ja katsella ympärilleni. Miehen kanssa tietenkin. Kuvittelin tuntevani itseni nuoreksi vanhemman miehen rinnalla, mutta höpön löpön, luulin 26-vuotiaana elämäni olleen jo takana, tunsin itseni vähintään 45-vuotiaaksi. Ja nimenomaan koska elämäntavastamme tuli sellaista jämähtänyttä p*skaa.

Vierailija
6/10 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on 12 vuotta minua vanhempi. Ei uskalla tulla ennenkuin minä olen o:n saanut. Ja minulla menee siihen puoli tuntia. Näin on meillä mennyt jo 10 vuotta, kun asumme kaukana toisistamme. Toivottavasti jompi kumpi saa töitä toista lähempää. Muuten tämä neljän o:n viikko jatkuu meillä vuosia.

Vierailija
7/10 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin, että mies olis minua jotenkin kypsempi kun oli 14v. vanhempi. No, ei ollut. Ongelmia tuli siinä, että meillä oli niin erilaiset elämäntilanteet, miehellä oli ammatit ja asunnot valmiina ja minä vielä hain omaa alaani, mies halusi jämähtää paikoilleen olemaan ja minä halusin vielä mennä ja katsella ympärilleni. Miehen kanssa tietenkin. Kuvittelin tuntevani itseni nuoreksi vanhemman miehen rinnalla, mutta höpön löpön, luulin 26-vuotiaana elämäni olleen jo takana, tunsin itseni vähintään 45-vuotiaaksi. Ja nimenomaan koska elämäntavastamme tuli sellaista jämähtänyttä p*skaa.

NIIIN, vielä vähän jatkoa - kuvittelin että vanhempi mies pystyisi opettamaan minua kokematonta seksijutuissa, että tietäisi mitä haluaa ja osaa kertoa sen ettei seksi olisi sellaista teinimäistä räpeltämistä. Mutta ainut mitä tässä suhteessa opin oli, että älä katso seksikumppaniasi silmiin, älä puhu tai kysele mitään, anna vaan sitä reikää ja pyyhi lopuksi mällit vatsaltasi kun mies huokaa, kiittää ja painuu lopuksi suihkuun. Eli tässä nyt sitten vielä opetellaan miten sitä seksiä OIKEASTI harrastetaan :) 

Vierailija
8/10 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies. Ei mitään ongelmia iän takia, enemmän plussaa kun oppinut seurustelemaan jne. Myös nämä samat mitä mainittiin eli musiikki ja ohjelmat ja tapahtumat vähän vaikeita ymmärtää, minähän aloitin koulun kun mies meni armeijaan, mies tykkää vitsailla ikä erosta.seksiä enemmän ku ex n kans joka oli miestäni 10v nuorempi

Vierailija
9/10 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli vähän ongelmia kun miehellä alko potenssi pettää, mutta ikä yksin ei tehnyt tehtäväänsä vaan uskoisin huonoilla elämäntavoilla olleen myös vaikutusta (tupakka+alkoholi). 

Vierailija
10/10 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut juuri jätti 11 vuotta vanhempi mies kahden vuoden suhteen jälkeen, kun ei sitten kuitenkaan (vaikka erittäin hyvin lapsistani tiesi jo ennen suhteen aloitusta) halunnut enää lapsiperhe-elämää, kun on jo omat lapsensa aikuiseksi kasvattanut. Mulle olisi hyvin kelvannut myös joka toinen viikko parisuhde-elämää, joka toinen viikko lapsiperhe-elämää (jolloin mies muualla kuin kanssani perhe-elämää viettämässä). Etenkin, kun tehdään joka päivä myös töitä yhdessä.

No, jatkossa tehdään sitten töitä joka päivä yhdessä ilman parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän