Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö vuodelle 2007 pikkukakkosesta haaveilevia?

05.04.2006 |

Täällä uusi kuumeileva, virtaa täynnä oleva 2-vuotiaan pikkumiehen äiti, jolla on aivan armoton vauvakuume!!! Vielä vuosi sitten vannoin, että ei puhettakaan vauvoista muutamaan vuoteen mutta kuinkas kävikään...

olemme puolisoni kanssa päättäneet, että kakkonen saa tulla, kun on tullakseen. Esikoinen sai alkunsa heti ensimmäisellä yrityksellä, saapas nähdä kuinka nyt käy.

Toiveena olisi alkukevään vauveli...

Löytyykö " kohtalotovereita" jännittämään, kuinka käy...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen reipas kuusivuotias esikoululainen.

Vierailija
22/26 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tulin tänne vauvailemaan, kun todella jo toinen vauva oli tervetullut. Esikoienn täyttää kesäkuussa 2 v., toista aiotaan ruveta yrittämään " äitien päivän jälkeen" , tai sitten jo aiemmin. Mun puolesta jo aiemmin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vauvakuume. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Vielä ei ole mies antanut periksi, joten jos tuossa kesällä yritys alkaisi. Meillä esikoinen täyttää elokuussa 2v. Kyllä on sen verran energinen pakkaus että välillä vauvakuume unohtuu, mutta kun ympärillä on paljon odottavia äitejä ja vauvoja syntyy, niin sitten taas itsekin ryhtyy miettimään...

Onko mielipiteitä sopivasta ikäerosta? Mä toivoisin n. 3 vuotta... En tiedä onko hyvä... Mutta olis sitten jo esikoinen vielä omatoimisempi kuin nyt... alku on jo hyvä.. ;)

amanda

Vierailija
24/26 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!!! En oo ennemmin kirjotellu tänne, mut oon lueskellu kyllä Teidän muiden juttuja.. =) Meillä poika tulee 24. pvä 1 vuoden ja mulla alkaa olla jo kova vauvakuume.. Ollaan puhuttu miehen kans et jos tulis semmonen kevät vauva, niin kun toi ensimmäinenkin.. Toki sais ennemminkin tulla, mut vielä ei oo alettu yrittään.. Jos nyt täs muutaman kuukauden sisällä viimestään.. ;) Mutta palailen taas!!

Vierailija
25/26 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kanssa vauva 2007. Oon hoitovapaalla tän vuoden loppuun ja lueskelin noita ketjuja hoitovapaalta äippälomalle siirtymisestä. Jos äippäloma alkaa tänä vuonna, menetän seuraavasta äitiyslomasta alun 3kk palkan ja kertyvät lomat. Ja niin hölmöä kun se toisaalta onki päätettiin oottaa vielä niin kauan, että seuraava äippäloma alkais aikasintaan ens vuonna, joten la ei oo ainakaan tammikuussa... Äitien päivänä alkaa yritys, niin mä muistaakseni laskeskelin. Voihan se olla että vaavi antaa odotuttaa, mutta aikasemmat on kyllä tullu " lähes vahingossa" . Plussa onnea kaikille!!!!

Vierailija
26/26 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luimpas sitten taas huolimattomasti pinoa. Mulla siis jo kolmas toiveissa. Sori.