Mistä johtuu, että juuri Charlotte ja Samantha ovat Sinkkuelämää-nelikon kauneimmat naiset?
Onko vain sattumaa, että heidän silmänsä ovat kauempana toisistaan kuin Carriella ja Mirandalla, joita ei pidetä niin kauniina?
Kommentit (30)
Miranda oli hirvee, Carrie kaunein. Samantha ja Charlotte vaan söpöjä tai nättejä.
Makukysymyksiä. Tuskin näyttelijöitä valitessa on mietitty silmien etäisyyttä ;) Mun mielestä tuosta nelikosta jokainen on kaunis omalla tavallaan.
Mä en Carriesta tykkää, mutta varsinkin viimeisillä kausilla Miranda on kaunein.
Ei varmasti ole sattumaa! Onhan silmien etäisyys toki kauneuden tärkein tekijä, vain kateelliset lähisilmäiset rumilukset ei tätä myönnä!
Omat silmäni ovat niin etäällä toisistaan, että ripset kutittelee korvakäytäviä <3
T: kuuma kaunotar
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole sattumaa! Onhan silmien etäisyys toki kauneuden tärkein tekijä, vain kateelliset lähisilmäiset rumilukset ei tätä myönnä!
Omat silmäni ovat niin etäällä toisistaan, että ripset kutittelee korvakäytäviä <3T: kuuma kaunotar
Omiasi vai mahdollisesti toisten?
Minusta Carrie on kauniimpi kuin Samantha. En ole kyllä koskaan mitään silmien etäisyyksiä miettinyt näiden kenenkään ulkonäköä arvioidessani, koska ihan normaalilla etäisyydellä heidän kaikkien silmät ovat. Ylipäätään tällainen asia tulee mulle edes mieleen vain silloin, jos näen jonkun, jonka silmät ovat joko erityisen lähellä toisiaan tai erityisen kaukana toisistaan, niin että henkilö näyttää jotenkin oudolta sen takia. En kyllä muista montaa kertaa elämässäni tällaisiin ihmisiin törmänneeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat silmäni ovat niin etäällä toisistaan, että ripset kutittelee korvakäytäviä <3T: kuuma kaunotar
Milloin mitenkin. Viimeksi eilen joku minuun ihstunut mies istui bussissa viereeni. Ripseni ovat luonnostaan upeat: 32,3cm pitkät ja tummat!! Ja silmieni täydellisen lokaation ansiosta sojottavat suoraan sivuille... Tuli siinä kutkutettua kaverinkin korvaa puolivahingossa ;)
Carrie ja Miranda on persoonallisemman näköisiä kuin Samantha ja Charlotte. Carriella on hämmentävän kapeat kasvot ja iso nenä, Miranda taas aika leuaton. Kumpikin silti kauniita omalla tavallaan. Makukysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin mitenkin. Viimeksi eilen joku minuun ihstunut mies istui bussissa viereeni. Ripseni ovat luonnostaan upeat: 32,3cm pitkät ja tummat!! Ja silmieni täydellisen lokaation ansiosta sojottavat suoraan sivuille... Tuli siinä kutkutettua kaverinkin korvaa puolivahingossa ;)
Luonnollisen kauniit silmäripset ovat upeat!
Välillä Carrie, Samantha ja Miranda ovat nättejä ja välillä taas uskomattoman rumia. Esim. Carrie siellä Losissa niissä tummissa silmämeikeissä ja kiharoissa. Huh. Charlotte on ainut joka ei ole koskaan rumana tai ruma. Muilla riippuu paljon hiuksista ja meikeistä. Charlotte on siis kaunis, muut vain parhaimmilleen laitettuina
762
32-senttiset silmäripset kuulostaa kieltämättä huomiotaherättäviltä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä Carrie, Samantha ja Miranda ovat nättejä ja välillä taas uskomattoman rumia. Esim. Carrie siellä Losissa niissä tummissa silmämeikeissä ja kiharoissa. Huh. Charlotte on ainut joka ei ole koskaan rumana tai ruma. Muilla riippuu paljon hiuksista ja meikeistä. Charlotte on siis kaunis, muut vain parhaimmilleen laitettuina
762
Olen samaa mieltä Carriesta ja Mirandasta, että ovat välillä kauniita, välillä rumia, mutta Samantha? Milloin/missä jaksossa/kohtauksessa hän on ollut ruma? Haluan todisteen.
Vierailija kirjoitti:
Makukysymyksiä. Tuskin näyttelijöitä valitessa on mietitty silmien etäisyyttä ;) Mun mielestä tuosta nelikosta jokainen on kaunis omalla tavallaan.
Harvemmin sitä ihmiset tietoisesti miettivätkään, onko jollain silmät kaukana toisistaan vai lähekkäin, mutta tekevät kuitenkin tiedostamattaan havaintoja, että joku on kauniimpi kuin toinen, mikä johtuu usein juuri silmien etäisyydestä.
Ap
No ei ole Carriella mitkään hämmentävän kapeat kasvot!? Haloo! Katso oikeasti kapeaksvosten naisten kuvia. Ehkä pitkulaiset siis jotenkin sen naama on pitkä.
Eiköhän nää ole ihan makukysymyksiä. Hyvännäköisiä naisia kaikki,mutta carrie miellyttää eniten mun silmää.
Mun mielestä taas just Carrie on paras ja Miranda kakkonen.