Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sanoilla mies on lopettanut tapailun kansssasi?

Vierailija
22.09.2017 |

Ellei ole vaan haihtunuut vailla sanoja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sori, ei vaan jaksa tätä joka asian vaikeaksi tekemistä ja sitä, että kaikkeen pitää olla joku perustelu. Emmä vaan jaksa enää tehdä elämästä tekemällä vaikeaa, kun sen isompaa hätää ei kellään ole."

Vierailija
22/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä ajassa olen yleensä rakastunut, nyt en jostain syystä." Onneksi tää lyhyt suhde päättyi. Myöhemmin selvisi, että hän oli pahoinpidellyt entistä kumppaniaan.

"En osaa sanoa, miten sait mut ajattelemaan asioita. En pysty tarjoamaan sulle sitä määrää aikaa jonka tarvitset/ansaitset." Mielettömästi kemiaa ja ihastuin korviani myöten. Noiden sanojen jälkeen mies kävi polkasemassa vielä kerran ja katosi lopulta täysin sanomatta mitään. Sydän sai osumaa.

"Olen kai hullu." Ihana rokkikurko. Ei ois kestäny.

"Rakastan sua! En pysty. Oot pissaliisa." Lässytti suureen ääneen rakkauttaan, mut yllättäen päätikin vaihtaa erääseen tuttavaani. Hienosti hoidettu.

"En tiedä, mitä haluan." Lopetti suhteen, kun ei saanut kolmansilla treffeillä pesää.

"Sä et tiedä, mitä sä haluat." Treffattiin kaksi kertaa. Mies oli oikeassa, en vielä tuolloin tiennyt, mitä haluan.

Pienen otoksen perusteella yleisesti ottaen vaikuttais siltä, että miesten on melko vaikeaa lopettaa treffailua. Helliä, suloisia otuksia.

Kerää koko sarja. Nainen. Olet helmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässä ajassa olen yleensä rakastunut, nyt en jostain syystä." Onneksi tää lyhyt suhde päättyi. Myöhemmin selvisi, että hän oli pahoinpidellyt entistä kumppaniaan.

"En osaa sanoa, miten sait mut ajattelemaan asioita. En pysty tarjoamaan sulle sitä määrää aikaa jonka tarvitset/ansaitset." Mielettömästi kemiaa ja ihastuin korviani myöten. Noiden sanojen jälkeen mies kävi polkasemassa vielä kerran ja katosi lopulta täysin sanomatta mitään. Sydän sai osumaa.

"Olen kai hullu." Ihana rokkikurko. Ei ois kestäny.

"Rakastan sua! En pysty. Oot pissaliisa." Lässytti suureen ääneen rakkauttaan, mut yllättäen päätikin vaihtaa erääseen tuttavaani. Hienosti hoidettu.

"En tiedä, mitä haluan." Lopetti suhteen, kun ei saanut kolmansilla treffeillä pesää.

"Sä et tiedä, mitä sä haluat." Treffattiin kaksi kertaa. Mies oli oikeassa, en vielä tuolloin tiennyt, mitä haluan.

Pienen otoksen perusteella yleisesti ottaen vaikuttais siltä, että miesten on melko vaikeaa lopettaa treffailua. Helliä, suloisia otuksia.

Kerää koko sarja. Nainen. Olet helmi.

Niin olenkin, ja keräsin jo! :)

Vierailija
24/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystäväni ikinä katkoi jalkansa, kysäisin siinä sitten fiksuna tyttönä kipuaan ähkivältä pojalta että sattuuko sua? Se tokasi että "no vittu mitäs luulet", eikä koskaan puhunut mulle sen jälkeen. Oon sittemmin oppinu olla kyselemättä tyhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme