Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sanoilla mies on lopettanut tapailun kansssasi?

Vierailija
22.09.2017 |

Ellei ole vaan haihtunuut vailla sanoja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan lopettanut antamalla syytä. On vain kadonnut :( Musta paskin keino lähteä mutta minkäs teet. Perään en ala soittelemaan. N28

Vierailija
2/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa muistaa. Fiksuimmat ovat joka tapauksessa sanoneet muodossa tai toisessa, että heidän mielestään tämä ei tunnu oikealta ja on parempi jatkaa etsimistä. Sitten on tosiaan niitä, jotka ovat kadonneet ja niitä, joiden kanssa on ollut pitempi suhde jolloin sen päättäminenkin on ollut "pitempi prosessi".

Mutta siis palstamiehille huomautus, että me naisetkin siis saamme pakkeja ja meidän tapailumme lopetetaan, kun kemiat eivät kohtaakaan. Ja ei, ei ole kyse siitä että mies olisi ollut liian korkeatasoinen, sitähän te ensimmäiseksi selitykseksi tarjoatte. Ihan tavismiehiä ovat olleet ja olen aina vastannutkin vain ja ainoastaan sellaisille, joiden kriteereihin ihan varmasti mahdun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi viestiä, ettei hän taida ihan olla minun tyyliäni ja toisin päin. Tuli jo eka tavatessa tuntu, että mies oli hakemassa jotain parapsykologiasta kiinnostunutta naista. Olen jalat maassa oleva nainen. Varmaankin kuvani antoivat ymmärtää, että olen herkkä ja sielukas nainen. Niin olenkin, mutta tuon miehen kanssa eri tavalla.

Vierailija
4/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jätetään tää tähän.

- Minusta meidän ei kannata jatkaa.

Vierailija
5/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein viestittely ja soittelu loppuu ja se oli sit siinä.

Eräs laittoi viestin ”me ollaan liian erilaisia”.

Vierailija
6/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei pese hampaitaan... tai no jos lasketaanhuuhtelu suuvedellä... mies ei siivoa omaa kämppää.... siivoojat tilattu jotka myös viikkaa vaatteet kun mies ei itse voi viikata.... mies panee kaikkia vaikka ei omassa kaupungissa mutta siellä missä käy.... teillä tietämättömillä... ihan kuin olisi parempi näin... tekee työtä jossa ei mielestäni ole mitään erikoista.... hoitaa vaan korjaajan paikalle tai käy itse katsomassa.... halvimmalla koittaa saada... kyllästyttävä työ... tehkööt nyt.... ajeli ensin kalliilla autolla ja nyt laatikolla .. yök .... olisi ottanut laatikon ensin... yms. ällöttävä suoraan sanottuna.... ja epäilen myös mielenterveydellisiä ongelmia juurikin täydellisyyden tavoittelun takia... ei tajua että ei voi kaikkea saada.... ja en halua tuommoiseen kärrynpyörään... ei kai tässä kumpikaan jättänyt... mutta löysimpä uuden paljon tasapainoisemman yksilön .... :) 

Vierailija
7/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan koskaan millään sanoilla lopettanut tapailua. Vain jättänyt vastaamatta.

Vierailija
8/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, ettei juurikaan paljoa selitellä. Totuudet tai oikeat tahi väärät subjektiiviset ja liian syvälle kairautuvat mielipiteet voivat aiheuttaa elinikäisen trauman. En ole halunnut myöskään pahoittaa toisen mieltä. Itsekin voi vaan kokea olevansa vääränlainen henkilö kumppanille.

Vierailija
9/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä ajassa olen yleensä rakastunut, nyt en jostain syystä." Onneksi tää lyhyt suhde päättyi. Myöhemmin selvisi, että hän oli pahoinpidellyt entistä kumppaniaan.

"En osaa sanoa, miten sait mut ajattelemaan asioita. En pysty tarjoamaan sulle sitä määrää aikaa jonka tarvitset/ansaitset." Mielettömästi kemiaa ja ihastuin korviani myöten. Noiden sanojen jälkeen mies kävi polkasemassa vielä kerran ja katosi lopulta täysin sanomatta mitään. Sydän sai osumaa.

"Olen kai hullu." Ihana rokkikurko. Ei ois kestäny.

"Rakastan sua! En pysty. Oot pissaliisa." Lässytti suureen ääneen rakkauttaan, mut yllättäen päätikin vaihtaa erääseen tuttavaani. Hienosti hoidettu.

"En tiedä, mitä haluan." Lopetti suhteen, kun ei saanut kolmansilla treffeillä pesää.

"Sä et tiedä, mitä sä haluat." Treffattiin kaksi kertaa. Mies oli oikeassa, en vielä tuolloin tiennyt, mitä haluan.

Pienen otoksen perusteella yleisesti ottaen vaikuttais siltä, että miesten on melko vaikeaa lopettaa treffailua. Helliä, suloisia otuksia.

Vierailija
10/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tärkeää kertoa, ettei odotukset kohdanneet. Ei siinä sen syvempiä penkomisia tarvita olla. Raukkamainen teko on vaan kadota ja jättää toinen epätietoisuuteen. Sellainen katoaminen kyllä kertoo paljon ihmisestä itsestään ja tunne-elämän kehittymättömyydestä.

Koskaan ei kyllä naisen kannata perään kysellä noita haihtuneita, antaa mennä vaan. Ajan kanssa kristallisoituu, ettei juuri mitään menettänyt tuollaisessa miehessä.

-sinkkunainen

Vierailija
11/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon nyt sen verran sekaisin että mä oon päättänyt luopua kokonaan naissuhteista." - mies puoli tuntia ennen kuin alkoi iskeä bileissä kaveriani.

Vierailija
12/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näet noilla silmilläsi ihmisen pään sisälle."

Hui, tuli todellakin  tuntu, että mies on epäterve. Kyseessä olevia ominaisuuksia minulla ei ole.

Vierailija
13/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nimenomaan MIEHET sanovat ihan mitä sylki suuhun tuo. Eräskin kertoi että en oikeastaan ole hänen tyyppiään koska hän ei tykkää kapeista kasvoista. Okei? En minäkään sanonut hänelle että en pidä yleensä niin lyhyistä miehistä mutta antaa olla.

Yksi taas kertoi miten hänen exällään ja hänellä oli valtavan hyvää seksiä juuri kun oltiin sekstailtu ja dumppasi sitten eksänsä takia.

Vierailija
14/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luulin pystyväni tähän, koska pidän sinusta, mutta olet vain niin ruma. Anteeksi."

Vierailija
15/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää ollu tässä.

Mä haluun erota.

Vierailija
16/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin milläkin.

Katso ulos. Ai että on kaunis päivä.

Vierailija
17/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luulin pystyväni tähän, koska pidän sinusta, mutta olet vain niin ruma. Anteeksi."

Tää on ihan selkeästi ollut mies. Nainen ei pystyisi olemaan näin rehellinen.

Nyt nainen tietää että vika oli ulkonäössä eikä tuhlaa aikaa esim luonnejuttujen miettimiseen. Papukaijamerkki miehelle.

Vierailija
18/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näet noilla silmilläsi ihmisen pään sisälle."

Hui, tuli todellakin  tuntu, että mies on epäterve. Kyseessä olevia ominaisuuksia minulla ei ole.

Tuo ei varmaankaan ollut tarkoitettu olla kohteliaisuus ;)

Vierailija
19/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan selkeästi ollut mies. Nainen ei pystyisi olemaan näin rehellinen.

Nyt nainen tietää että vika oli ulkonäössä eikä tuhlaa aikaa esim luonnejuttujen miettimiseen. Papukaijamerkki miehelle.

Joo kyllä se silloin kirpas, mutta ainakin oli rehellinen. Propsit siitä tyypille.

Vierailija
20/24 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi