Uusi miesystävä hiplaa unissaan...
Olemme seurustelleet tämän miehen kanssa vuoden alusta ja nyt olemme jo hyvin tiiviisti yhdessä. Erittäin tiiviisti olemme olleet yhdessä muutaman kuukauden, siis siten että nukutaan yhdessä lähes joka yö.
Minä tykkään nukkua niin että on tilaa, mutta mies on kova "kiehnäämään". Hakeutuu unissaan aina asentoon jossa ollaan lusikassa. Tämän tiedän koska herään yleensä ennen miestä, ja lähes aina olen miehen sylissä ihan sängyn reunalla niin, että jos mies tulisi yhtään lähemmäs niin putoaisin. Olen toki otettu ja kertoo miehestä hyvää että pitää läheisyydestä. Olen kuitenkin kysynyt häneltä että heräileekö hän yöllä jolloin ottaa tietoisesti syliin, mutta ei ole siis tietoinen vaan tekee sen täysin unissaan.
Nukun muutenkin kyljelläni joten olen helppo saalis, ja olen tietysti otettukin. MUTTA.
Nyt alkaa palaa päreet. Yhtäkkiä aloin herätä kiehnäämiseen myös keskellä yötä. Alussa se oli vain kyljen silittelyä, sitten pepun hyväilyä. Sellaista viatonta. Silti en hirveästi tykkää, aloin siirtää hänen kätensä pois. Mutta sitten alkoi tulla öitä joihin liittyy lanteen liikuttelu. Tässä vaiheessa alkoi jo ahdistaa. Otin asian puheeksi ja hän vain hokee, ettei ole tietoisessa tilassa, tyyliin "mitä siitä?"
Ja nyt. Viime yö oli jo kolmas kerta, kun herään siihen, että olen lusikassa ja miehen käsi hipelöi... just siellä.
Mulla on jotenkin häväisty olo. Ei varmaan tarvitsisi, mutta on silti. Kaikesta muusta olen miehen kanssa puhunut mutta tämä viimeinen on sellainen etten vaan voi ottaa puheeksi. Ahdistuin viime yönä niin paljon että työnnettyäni käden pois en saanut uudelleen unta ainakaan varttituntiin, vaikka normaalisti herätessäni silityksiinkin nukahdan uudelleen oikeastaan heti. Siinäkin muuten syy miksi mies vähättelee unitouhujaan, nukahdanhan aina heti uudelleen.
En usko että ylireagoin, mutta silti. Näen miehen jotenkin eri tavalla nyt. Kertooko tuollainen käytös miehestä jotain? Ja onko se hyvä vai huono juttu? Minun sydämeni sanoo että huono.
Muuten on aivan huippu tyyppi. Normaalia halailua harrastamme hereillä, ei ole ihan niin hyökkäävä hereillä. Mutta entäpäs jos hän sisimmissään on sellainen. Aggressiivinenkin?
Tänä yönä nukun kyllä yksin.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Haluaispa joku joskus muakin noin paljon. T ruma ja tissitön nainen
Just näin. Itkettää ihan helv(&¤isti lukea tuollaista marinaa. T. toinen vanha, ruma ja tissitön nainen
Heräsin kerran kun mies runkkasi itseään nukkuen. Ällöttävää!
Omituisia mielipiteitä täällä ihmisillä.
Vaikka mun mies on rakas niin ei jumalauta ole mitään asiaa alkaa koskettelemaan intiimialueilta kun nukun.
Eiköhän se ongelma tuossa ole se, että yöunet häiriintyy, ei se että tulee hiplatuksi. Rakkauden tunnustuksetkin ovat mukavia, mutta ei sentään kolmelta aamuyöstä kun pitäisi muutenkin herätä töihin aamulla.
Vinkkinä AP:lle, että herätä se ukko kun itsekin heräät. Kun tarpeeksi monta kertaa herätät, luulisi sen menevän ukon alitajuntaankin.
Minulle sanottiin, että herätä vaan, jos alkaa esimerkiksi aamuyöstä haluttamaan.