Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon ollut vaikka kuinka monen varatun miehen kanssa, enkä koe olevani mikään pahis.

Vierailija
05.04.2006 |

Olenko moraaliton? Miksi, miksi en?

Ne miehethän siinä pettää, en mä niiden vaimoille ole mitään luvannut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut ovat parempia, kun eivät jää ruikuttamaan perään (paitsi joskus) ja kohtelevat mua kuin kuningatarta, ostavat lahjoja, vievät syömään... Oonpa päässyt työmatkoillekin mukaan :-)

ap

Vierailija
2/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka panee varatun miehen kanssa on narttu ja huora. Kyllä se on tasan tarkkaan se mies, jota siinä kuviossa voi sormella osoitella.

Mä voin kuvitella nää mammat täällä, joiden mies jää kiinni pettämisestä. Miestä paapotaan ja toista naista syytetään. Se vietteli mun kullanmurun, voi jeesus herätkää!!!!

Eihän ne läheskään kaikki edes kerro olevansa varattuja ja vaik kertoiskin so what?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa kellekkään muuten kun pantavaksi?

Vierailija
4/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet ap, että SINÄ et ole se parisuhteen toinen osapuoli, vaan se mies on. Sitä en lupaa, ettenkö kiihtyneenä huorittelisikin myös sinua, mutta muista sillä hetkellä että ymmärrän miehen olevan se oikea syyllinen ja kusipää. ;)

Vierailija
5/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi missään tapauksessa varatun miehen kassa sänkyyn, mutta vaikka sinä menetkin niin silti sinä et ole se pettäjä vaan mies.

Tällä hetkellä voisin jopa kiittää sinua jos pokaisit minun mieheni ja jäisitten sitten kiinni... ;)

Vierailija
6/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi toi varrattujen tapaaminen mun eron jälkeen , aika huvittavaa mun ex petti mua sen exän kanssa . Eron jälkeen aloin tapailla varattuja , tuntu vapaalta kun ei kukaan kyselly ruikuttanut perään ym . . . ja ne lahjat , matkat , hotelliyöt ym

Vierailija
7/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tietää, että mies on varattu, ei siinä voi mitään oikeaa olla! Sitä et ehkä ns. petä, mutta käyttäydyt täysin moraalittomasti! YÄK!!

Vierailija
8/13 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi useita varattuja miehiä?

Itse olen kerran humalassa sekaantunut varattuun mieheen. Aamulla vasta yhteisen yömme jälkeen huomasin asian. En tietoisesti kuitenkaan sotkeutuisi varattuihin. Periaatteesta.

Vierailija
9/13 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla alkoi toi varrattujen tapaaminen mun eron jälkeen , aika huvittavaa mun ex petti mua sen exän kanssa . Eron jälkeen aloin tapailla varattuja , tuntu vapaalta kun ei kukaan kyselly ruikuttanut perään ym . . . ja ne lahjat , matkat , hotelliyöt ym

oletko mielestäsi huora? saathan aika selvän maksun (lahjat, matkat, hotelliyöt) palveluistasi. miten siis eroat huorasta?

Vierailija
10/13 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät miesten pisteet nouse huoraamisesta, kyllä se on ihan päin vastoin.

Joku teini-ikäinen voi luulla, että nainen vain leimautuu huoraksi jos levittelee liikaa reisiään. Mutta kyllä löyhämoraaliset miehet leimautuu samalla lailla.

Ei vakavasti otettavat ihmiset, joilla siis on selkäranka, ota vakavasti tyyppejä, joilla eivät housut pysy jalassa.

Tuommoinen on ällöttävää puolin ja toisin. Luultaavasti löydät nämä kylvöksesi edestäsi ja leikkaa runsaan sadon siitä mitä olet kylvänyt.

Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
11/13 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin joku moraali pitäis sullakin olla. Haluatko olla osallisena pienten elämien järkkymiseen? minä en ainakaan haluaisi olla. Mies tietty pettää joka tapauksessa. Mutta musta ei silti ole oikein sanoa, että jos kerran mies pettää, niin sama se kenen kanssa. kai sullakin joku omatunto on?

Vierailija
12/13 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen naimisissa ja kaiki tollanen loppu. ikinä en miestäni pettäis. eikä se (kai) mua. ei mitään kylvöksiä edestä löytynyt

Vierailija
13/13 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin siinä äijässäkin on vikaa, mutta törkeä ja moraaliton sinäkin olet. Ei se, että aiheuttaa pahaa jollekin perheelle (ei vain vaimolle vaan myös lapsille) vain välillisesti, tee sitä yhtään sen oikeammaksi.