Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piilolinssien käyttäjät!

Vierailija
21.09.2017 |

Minulla oli silmätulehdus (en tietenkään käyttänyt piilolinssejä hoidon aikana) nyt kun se 100% varmasti parannuin, ilahduin, koska saisin näköni takaisin (en omista laseja, ei ole varaa ja kaikki kehykset ovat oikeasti kamalia) no, laitoin sitten kertakäyttölinssit, (hyvän hygienian muistaen!) Tuntui ok:lta, sitten parin tunnin päästä alkoi kirvellä ja vetistää. :( tarkoittaako tämä etten enää ikinä voi käyttää piilareita? :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita :) Onko kerttikset uutta merkkiä sinulle? Minulle ei käy ainakaan useimnmat merkit.

Vierailija
2/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita. Silmien vaan pitää tottua. Anna aikaa ja muista ihmisen KOVINTA ainetta on sarveiskalvo ja hammaskiille ne säilyvät maatunissakin ruumiissa tuhansia vuosia ( tietty se silmämuna sisältä kutistuu. Sarveiskalvo on todella kovinta ainetta kiilteen ohella ihmisessä. Siedätä silmiäsi . Ne tottuvat piilareihin, jos ne ovat sopivat ja jopa suojaavat silmääsi !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lens Awaytä suosittelen.

Vierailija
4/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin ja piti sanoa vielä, että laseihin kannattaa investoida. Itse käytin kolme vuotta pelkkiä linssejä ja silmälääkäri totesi sen aiheuttaneen muutoksia sarveiskalvoilla. Ei mitään hälyttävää vielä, mutta ajan kanssa olisin joutunut luopumaan linsseistä. Nyt tilanne on hyvä kun lepuutan silmiä viikossa parilla rillipäivällä.

Vierailija
5/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita :) Onko kerttikset uutta merkkiä sinulle? Minulle ei käy ainakaan useimnmat merkit.

Ei ole, on dama merkki toisen merkin ohella jota olen käyttänyt.

Vierailija
6/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nin ja piti sanoa vielä, että laseihin kannattaa investoida. Itse käytin kolme vuotta pelkkiä linssejä ja silmälääkäri totesi sen aiheuttaneen muutoksia sarveiskalvoilla. Ei mitään hälyttävää vielä, mutta ajan kanssa olisin joutunut luopumaan linsseistä. Nyt tilanne on hyvä kun lepuutan silmiä viikossa parilla rillipäivällä.

työmarkkinatuella ei paljon laseja ostella :( miinuksia -7.50, lasit n 300€.. :(

Vierailija
7/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita alussa nyt kosteuttavia silmätippoja piilareiden kans😊

Vierailija
8/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita alussa nyt kosteuttavia silmätippoja piilareiden kans😊

Kiitti! Tätä kokeilen.

Vierailija
9/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hävitit kaikki silmämeikit ym joita käytit tulehduksen aikana? Niistä ainakin voi saada uuden tulehduksen. Niin ja suosittelen myös lasien hankkimista.

Vierailija
10/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai hävitit kaikki silmämeikit ym joita käytit tulehduksen aikana? Niistä ainakin voi saada uuden tulehduksen. Niin ja suosittelen myös lasien hankkimista.

Milläs rahalla kuten aiemmin sanoin. Ja kuka meikkaa tulehduksen aikana?

Vierailija
11/12 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoaako piilarit edes noin ankaraan likinäköön niin että saisi tarkan näön? Johan siinä silmälasitkin on kamalat pullonpohjat. Mulla on vain -3,00 ja -4,50 ja lasit tosi paksut.

Vierailija
12/12 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehoaako piilarit edes noin ankaraan likinäköön niin että saisi tarkan näön? Johan siinä silmälasitkin on kamalat pullonpohjat. Mulla on vain -3,00 ja -4,50 ja lasit tosi paksut.

Ei ne enää nykyään mitään pullonpohjia ole. Ja kyllä, piilareita on -7, tosin värillisiä vain -6 saakka. Mulla oli silmälasit 4 vuotta sitten eivätkä ne linssit erityisen paksut olleet.