Onko täällä kukaan eronnu avioliitossa ja sit kuitenki palannu takas yhteen?
Voisitko kertoa tarinasi? Itse tämmöisen asian kanssa painin ja pohdin...
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mikä teidän eron syynä oli?
En halua yksityiskohtiin mennä, mutta luottamus meni puolin ja toisin. Luottamusta ei saa takaisin, vaikka haluaisikin sitä kovasti.
On. Tultiin siihen tulokseen, että eroon johtaneet ongelmat olivat kummankin syy ja hoidimme silloin tilanteen huonosti. Vahingoista viisastuu.
Juu ymmärrän että luottamusta ei takaisin saa 🤔 Itsellä ei ole luottamuspulaa eikä riitoja. Mies heräsi rakastamaan vähän liian myöhään, mutta olisiko hän voinut nyt oppia jotain kun on yksinään rauhassa pohdiskellut..tiedä häntä.
Miten yhteen palaaminen on tapahtunut? Jos on lapsia. Entä jos ei toimikkaan niin lapset kokee eron uudelleen. 😢 Jos taas toimii niin lapset saa ehjän perheen.
Itse olen keskellä eroprosessia, ja olisi todella vaikeaa kuvitella että koskaan palaisimme yhteen pariskunnaksi. Meillä on oikein hyvät välit, toisinaan jopa hauskaa yhdessä, mutta emme ole rakastaneet toisiamme enää vuosikausiin. Yhdessä oltu lähinnä tottumuksesta.
Vanhempani olivat naimisissa 11 vuotta ja erosivat. "Erossa" olivat sitten seitsemän vuotta ja palasivat yhteen . Siitä sitten yhdessä viisi vuotta ja erosivat isäni alkoholismin takia.
Meillä oli juuri tuollainen tilanne erotessa kuin no 7 lla. Niin vaan nyt 1.5 vuoden kuluttua mietityttää voisiko vielä palata yhteen. Erotessa olin 110% varma että ei ikinä enää.
Muut ei ole vissiin eronneet tai sitten ovat pysyneet erossa.
Onkos kukaan edes pohtinut yhteen palaamista?
Eikö kaikki huonoissa suhteissa ja väkivaltaisen miehen kanssa olevat palaa yhtern montakin kertaa ennen lopullista eroa.
Itse olen ollut lopullisesti eronnut 1,5 vuotta! Nyt expuoliso on alkanut lämmittelemään ja on herännyt todellisuuteen. On selvästikkin ymmärtänyt ja hoksannut paljon asioita. Hän ei ole väkivaltainen ollut koskaan.
AP
Ei omaa kokemusta mutta naapurissa joo. Eron syytä en tiedä. Yhdessä olivat noin 15 v ennen eroa. Kolme lasta. Erosta 2v. Nyt venäläisvaimon auto päivittäin käy naapurin pihassa. Jes!!! Hyvä homma lasten puolesta.
Erottiin 7 vuoden jälkeen. Erossa 6kk ja yhteen huuuuuuge mistake!! Erottiin sitten 2 vuoden kituuttamisen jälkeen lopullisesti. Nyt erossa 2 ja puom vuotta ja todellakin oikea ratkaisu. Tyhmänä palasin yhteen suurten lupausten saattelemana ja ne petettiin alle viikossa muuton jälkeen. Vitutti suuresti mutta luonto ei antanu periks taas muuttaa niin pari vuotta kituutin ja lähdin kun oma taloudellinen tilanne oli parempi.
Erottiin 13 vuoden jälkeen. Erossa oltiin 6kk, palattiin yhteen. Oltiin 2 vuotta yhdessä. Sen jälkeen erottiin lopullisesti. Ei tuollaiset yhteenpalaamiset oikein onnistu yleensä, koska vanhat asiat tulevat aina uudestaan ja uudestaan esille, vaikka kuinka päätettäisi, että aloitetaan ns. alusta.