Postitan just Väyrysen kannattajakortin presidentinvaaleihin. Kysyttävää??
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perseenreikä on kaikista jutuista paras! Takaapäin kun nussit pilluun ja samalla lämmität rusinaa naimakuntoon niin tunnelma on mitä mahtavin. Kulli soutaa ykkösessä ja kakkonen alkaa hiljalleen avautua etusormen mentäväksi. Kun liukastetta on saanut vähän laitettua sisäpuolelle niin varovasti tunnustellen sormi sisälle. Puristus sormen ympärillä on uskomaton! Pelkkä ajatus että kohta on suonikas kulli tässä sormen paikalla meinaa saada satsin liikkeelle pusseista. Vielä jos käyttää ahdasta metallirengasta kullinjuuressa niin terskan perseeseen sovittaminen on taidetta.
Lopulta kun sinertävä luumu on sisällä suolessa niin alkaa paras osuus, eli orgasmin pidättely. Miehet jotka ovat päässeet tätä namia kokemaan tietävät mistä puhun. Ensimmäiset hiljaiset tunnustelevat työnnöt ovat ne ratkaisevat. Jos on todella kiihottunut niin silloin ei voi mitään vaan on pakko antaa kyrvän roiskia siemenet syvälle suolen sopukkaan!! Mutta sitten voi rauhassa odotella toipumista muna syvällä perseessä ja kun tuntuu että voi jatkaa niin tukeva ote muodokkaista pakaroista ja kulli liikkeelle. Yleensä tässä vaiheessa sulkijalihas on jo vähän antanut periksi ja voi lisätä vauhtia. Tätä kun pääsee tekemään kerran pari viikossa pillupanojen lisäksi niin mitäpä sitä muuta voi enää mies toivoa? ( Suihinotot ja runkkaus sis esileikkiin)
Älä irtisano ittees. Voit unohtaa kirjailijan uran👍
Vierailija kirjoitti:
Omistatko paavo&vuokko-mukin?
En.
Enkä oikeastaan edes pidä Väyrysestä, mutta ei ole vaihtoehtoa.
Kokoomus, vihreät = rajat auki ja kansalle "turpa kiinni"
SDP yäks
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. En ole Paavo, mutta Väyrynen olen:)
Ei ollut tarkoitus loukata😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. En ole Paavo, mutta Väyrynen olen:)
Ei ollut tarkoitus loukata😂
Voi kuule. Tämän sukunimen myötä on huumorintaju kasvanut kummasti:) Olen jo lähestulkoon ylpeä nimestäni.
Paavo on kumminkin eu-kriittinen - toisin kuin kokoomus. Se riittää.