Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin mainosmalliksi Helsinkiläisen mallitoimiston listoille!!!

Vierailija
21.09.2017 |

Kävin koekuvauksissa viime kuussa ja nyt kuvani on mainosmallilistalla mallitoimiston sivuilla!! Olen 24-vuotias, mutta mallitoimisto vakuutteli että ala työllistää minut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Kokeile myös Japania jos saat tilaisuuden. Siellä pidetään pitkistä vaaleista malleista. Tosin aika laiha pitää olla, ja luustoltaan siro.

Vierailija
2/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paparazziinko ihan pääsit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet auttamatta liian vanha.

Vierailija
4/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha

Vierailija
5/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on Jade- models yrityksestä, sinne pääsee kaikki jotka maksaa jonkun 75 (?)euron maksun. Siis menet vaan paikan päälle sinut kuvataan ja maksat sen maksun, jonka jälkeen saat kuvasi sivustolle. Itse joskus hain tuonne ja en mennyt kuvauksiin, koska ymmärsin mikä on homman nimi.

Se saatko töitä on taas aivan eri asia. Ja käsittääkseni todella harva elättää itsensä mallin töillä!

Vierailija
6/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mallitoimisto ottaa eläkeikäisen mallin listoilleen?

Vierailija
7/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini on 76v mainosmalli, ollut myös tv-kampanjoissa Eli tuossa työssä persoona ratkaisee. Onnea ap.

Vierailija
8/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah

Vierailija
9/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eimallintöillle! kirjoitti:

Jos kyse on Jade- models yrityksestä, sinne pääsee kaikki jotka maksaa jonkun 75 (?)euron maksun. Siis menet vaan paikan päälle sinut kuvataan ja maksat sen maksun, jonka jälkeen saat kuvasi sivustolle. Itse joskus hain tuonne ja en mennyt kuvauksiin, koska ymmärsin mikä on homman nimi.

Se saatko töitä on taas aivan eri asia. Ja käsittääkseni todella harva elättää itsensä mallin töillä!

On kyse..

Vierailija
10/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toimistosta. Osa niistä työllistää oikeasti ja osa vain rahastaa malliksi haluavia.

Vierailija
11/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä kuulunut mihinkään mallitoimistoon, mutta olen tehnyt muutaman mainoskampanjan.

Ekaan minut bongattiin yksiltä messuilta, jossa olin käymässä. Siis ihan kysyttiin, olisinko kiinnostunut. Ekalla kuvauskeikallani olin 28-vuotias :)

Mainoksiin haetaan eri ikäisiä ja persoonallisiakin malleja.

Vierailija
12/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mainoksiin etsitään eniten ihan tavallisiä, sopusuhtaisia ja miellyttävännäköisiä ihmisiä.

Meillä on aina tosi hankalaa löytää kuvauksiin esim. "äitiä" ja "isää", kun kaikki mallit on jotain 18-vuotiaita honkkeleita, joita toki muoti- ja meikkikuvauksissa sitten käytetään.

Sit samat naamat pyörii eri mainoksissa.

Ei tolla ap ehkä nyt ihan itseään elätä, mutta ihan kivaa lisätienestiä sillä tekee vaikka opiskeluaikana.

T:Kuvausjärjestelyjä työkseen tekevä.

Vierailija
13/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jade modeliksi :D

Vierailija
14/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet auttamatta liian vanha.

Höhlä!

Kyseessä oli mainosmalli. Oletko huomannut, että mainoksissa on ikähaarukka vauvoista vanhuksiin?

Olen 52-vuotias ja mainosmallin töitä teen jonkin verran. Viimeksi olin hammaslääkäriaseman mainoksessa. 

Vierailija
15/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä ja kateellisia ihmisiä. Yllätys?

Onneksi olkoon ja toivottavasti tuo poikii enemmänkin 😊

Vierailija
16/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jade ja Elite ne yhteen soppii :)

Tilinpäätöksistä voi vetää yhteen kuka tienaa ja paljon...ja toisen toimitusjohtajaksi tituleeraava on toiminimiyrittäjä...

Vierailija
17/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole todellakaan liian vanha mainosmalliksi. Kuten tässä ketjussa jo useampi mainitsi, mainoksiin tarvitaan ihmisiä vauvasta vaariin. Ihmiset sekoittavat nyt valokuvamallin työhön.

Peukkuja, että tärppää eli että mainostajat ottavat yhteyttä.

Vierailija
18/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Eikös se eras Klummin Heitsukkakin tuolla mainoksissa juuri pyörinyt, ja taitaapi täti olla nelikymppinen... Etta siinä on katkerille vähäksi aikaa sulateltavaa.

Vierailija
19/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Toivottavasti saat myös niitä keikkoja. Jotkut toimistot todellakin kuvaa liki kaikki jotka maksaa "kuvausrahan", eikä töitä kuulu, kun taas asiallisemmat toimistot ottavat listoilleen, ilman kynnysrahaa, ns persoonia/hyviä tyyppejä/muuten vaan sopivia, ja oikeasti myös välittävät niitä mainoskeikkoja jne.

Mä, ja moni muu, oltiin 90-luvulla sukkahousumainoksissa, tai no, sääret oli. Mun kädet ja kynnet on olleet myös kuvissa, 2010-luvulla. Ja hiukset takaapäin joskus. Auringonlaskuunkin olen kävellyt.

20/23 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt tohon keskustelun yläpuolellekin? Toi LV tuntee ihon-mainos. Onko siinä 18v tyttönen? :D

Onnea Ap, toivottavasti saat hommia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä