Mies kännissä, mutta ei myönnä sitä. Kiinnostaisi tietää...
Että kuinka tuubassa tuo on. Nukahti sohvalle, yritin saada puhaltamaan alkometriin, ei suostunut. Mutta kun pidin alkometriä nukkuvan miehen suun ja nenän edessä, nousi lukema hönkäyksistä 0,4 kohtaan. Paljonkohan enemmän näyttäisi, jos puhaltaisi kunnolla? Mittari on sellainen vanhempi malli, luotettava, mutta siihen pitää puhaltaa 8 sekuntia tasaisesti että antaa lukeman.
Ja tämä kiinnostaa siksi, että mä oon lähdössä töihin ja tuo ukko väittää voivansa viedä lapsen tunnin päästä treeneihin 😨
Kommentit (8)
Ei sitä koripalloa joka kerta tarvitse pelata... Vai mitä?
Ihan sama kuinka kännissä on. Auton avaimet piiloon.
Alkoholisti vanhemmat aina raivosivat, että yhtään kaljaa en ole ottanut. Sinähän olet HULLU.
Olihan se elämää.
Ruokatunnilla äkkiä kotia ja kalja auki ja takas töihin. Minä sitä jo lapsena stressasin, että miten käy.
jätät vaan miehen sinne mutta otat avaimet pois. Kyllä se vie sit vaikka taksilla, tai saa huonon omantunnon ja ehkä jättää väliin seuraavan kerran, kun on autoilumenoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vie sit vaikka taksilla, tai saa huonon omantunnon ja ehkä jättää väliin seuraavan kerran, kun on autoilumenoja.
Et ole asunut juopon kanssa... Ei pahalla.
Ne kokee koko ajan syyllisyyttä, mutta yrittävät keksiä kenen syy se paha olo oikeasti on.
Eikä jätä juomista.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti vanhemmat aina raivosivat, että yhtään kaljaa en ole ottanut. Sinähän olet HULLU.
Olihan se elämää.
Ruokatunnilla äkkiä kotia ja kalja auki ja takas töihin. Minä sitä jo lapsena stressasin, että miten käy.
Ihan kuin meillä!!! Minähän se HULLU olin, kun niin kyttäsin...:-)
Kokeile joskus oikeeta miestä, miestä mikä ei juo.