Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi selvittää elvyttäjän ja hätäkeskukseen soittaneen henkilön yhteystiedot jälkikäteen?

Vierailija
21.09.2017 |

Kysymys tulikin otsikossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some tuntuu olevan tehokas

Vierailija
2/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan hätäkeskuksesta kysyä? Luulis että puhelut nauhoitetaan ja numerot jäävät talteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen myös, että fb:ssä huutelemalla saa äkkiä jakoja ja joku hoksaa kenestä oli kyse.

Vierailija
4/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero voi paikkakunnasta riippuen löytyä myös ensihoitokertomuksesta.

Vierailija
5/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan hätäkeskuksesta kysyä? Luulis että puhelut nauhoitetaan ja numerot jäävät talteen.

No ei kai ne herranjumala sieltä kenenkään yhteystietoja kysyjille luovuta. :D

Vierailija
6/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt tietenkään voi luovuttaa tietoja siitä kuka on soittanut hätänumeroon. Sittenhän kaikki voisivat kysyä tällaisten perään.

"Kuka mun naapureista soitti perjantaiyönä kytille? Oliko se kakkoskerroksen Pena? Vai yläkerran Kaija-mummo?!"

Vierailija
7/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat häkään tai poliisille ja kerrot tilanteen. Viranomaiset ottavat yhteyttä henkilöihin ja jos he antavat luvan, nimensä ja puhelinnumeron julkaisuun, niin viranomaiset ottavat sitten sinuun yhteyttä.

Vierailija
8/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nyt tietenkään voi luovuttaa tietoja siitä kuka on soittanut hätänumeroon. Sittenhän kaikki voisivat kysyä tällaisten perään.

"Kuka mun naapureista soitti perjantaiyönä kytille? Oliko se kakkoskerroksen Pena? Vai yläkerran Kaija-mummo?!"

Kyllä vain onnistuu, jos Pena antaa viranomaisille luvan luovuttaa henkilötietonsa naapurille.

Monet "pelastuneet" haluavat kiittää pelastajaansa tai ambulanssin soittajaa.

Miten muuten heng.pelastusmitallut luovutettaisiin?

Vierailija
9/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat häkään tai poliisille ja kerrot tilanteen. Viranomaiset ottavat yhteyttä henkilöihin ja jos he antavat luvan, nimensä ja puhelinnumeron julkaisuun, niin viranomaiset ottavat sitten sinuun yhteyttä.

Muistaa sitten soittaa http://www.112.fi/hatakeskuslaitos/yhteystiedot vaikka tuonne, eikä 112...

Vierailija
10/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Tässä on just kyse siitä, että pelastettu haluaa kiittää auttajiaan. Ilman niitä ei olisi jäänyt henkiin.

Ap