Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissanruohon kasvatus?Vastine rairuoholle?

Vierailija
05.04.2006 |

Ostin kaupasta kissanruohon siemeniä. Halusin mieluummiin paksumpaa ruohoa kuin rairuohoa ja myyjä suositteli sitten kissanruohoa. Mietin vain että kuinka nuo siemenet pitäisi laitaa kasvamaan. Eli voisko joku perusteellisesti mullan kostuttamisesta lähtien kertoa. Paketissa lukee ainoastaa että kylvösyvyys 1-2cm eli laitanko multaa sitten siemeniä ja multaa 1-2cm päälle. Laitetaanko jotain kelmua joksikin aikaa? Ja miten se kostutus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan). En ole mitään kelmuja laittanut.

Vierailija
2/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylvät sen ihan normaalisti niinkuin rairuohon. älä laita mitää kelmuja päälle. pikkusen multaa siemenien päälle ja kastelet sopivasti. älä niin että se ui. ja laita pimeään paikkaan, mutta muista kastella joka päivä. itse laitoin ohran jyviä. se paksumpa kuin tavallinen rairuoho ja kaikki kisut tykänny joka pääsiäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnää saa ainakin luontaistuotekaupoista ja ohraa näytää olevan kaupoissa " rairuohopusseissa" .

Vierailija
4/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla olen kylvänyt kuin rairuohonkin. Ja paketissa kyllä ohjeet, vai eikö ole?

Mä oon enne laittanut kelmun päälle, mutta nyt huomasin ohjeista, että sanomalehti päälle 3-4 päiväksi (itämisen ajaksi) sitten lehti pois ja valoon.

Vierailija
5/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paksua ja hyvännäköistä, me laitoimme perjantaina purkkiin ja nyt jo pukkaa itua!

Vierailija
6/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli märän talouspaperin päälle tiheesti niitä siemeniä. Hyvin onnistuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän