Heidi Pakarinen vihjailee... pettikö Heikki Koskelo kihlattuaan?
Siis niin,
Heidi Pakarinen kertoo IL:ssä oman näkemyksensä erosta Heikki Koskelon kanssa. Oli kuullut Heikistä jo aiemmin "juttuja" ja toteaa olleensa ihan liian sinisilmäinen... arvomaailmat olivat lähtökohtaisestikin erilaisia, Heikki oli naistenmies, luottamuspula liian suuri.
Eikö tuo ole suora vihjaus Heikin petollisuudesta? Pettikö Heikki Heidiä kihlauksen aikana? Vai kuvitteleeko Heidi vain kaiken?
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201709212200408280_vd.shtml
Kommentit (7)
Edellinen mies petti, kaikki miehet pettää. Epäilen eron syyksi Heidin epävarmuuttaa, jos tämäkin mies on samalainen. Ja kuulin vähän juttuja :D
En usko, että Heidi kuvittelee. Itseäni on moni mies pettänyt.
"- Olin kuullut Heikistä asioita, jotka mietityttivät minua. Ajattelin, että hän on naistenmies ja että minun arvomaailmani on hyvin erilainen kuin hänen.
Pakarinen kertoo, että päätti kuitenkin luottaa ja antaa uudelle suhteelle mahdollisuuden.
Asiat eivät kuitenkaan menneet, niin kuin Pakarinen oli kuvitellut.
Suhteessa tapahtui paljon asioita, jotka koettelivat laulajan luottamusta. Kun toiseen ei voinut Pakarisen mukaan enää luottaa, parisuhteelta katosi pohja.
Vuosi kihlauksen jälkeen suhde päättyi eroon."
Minusta Heidi ja Heikki olivat hyvännäköinen pari. Molemmat nuorekkaita ja ns. samantasoisia.
Ihmettelin aina, miksi nuori ja eläväinen Heidi ylipäätään edes halusi olla vanhoihin karmeihin tehdyn, lihavan ja ukkoutuneen Mikan kanssa. Tämä Heikki oli enemmän Heidin tyylinen, ainakin ulkoisesti.
Tällä naistenmiehellä näkyi eilen eri nainen kainalossa. Nopeasti on uuden löytänyt vai jatkanut sitä mikä alkoi Heidin aikana.
Onko ihan pakko koko ajan tunkea julkisuuteen näillä eroilla?
Tykkäsin Heidi Pakarisesta aiemmin, mut nyt on mennyt maku.
Miksi nää julkkikset kertoo niin paljon yksityiselämästään? Hädintuskin tiedän kuka on Heidi Pakarinen (joku humppalaulaja kai?), mutta tiedän hänen parisuhteistaan aika paljon. Mikä noita julkkiksia vaivaa? Ensin hehkutetaan suurta onnea ja kohta ruoditaan jo eroa. Olisivat hiljaa yksityiselämästään, eikö heidän tehtävänsä ole laulaa/soittaa/näytellä jne. mitä nyt kukin työkseen tekee. Vai pitääkö saada mainosta itselleen hinnalla millä hyvänsä, vaikka sitten näiden roskalehtien palstoilla?
Aikamoista. Mitäköhän Heikki ajattelee ja mikä lienee hänen näkemyksensä?