Taidan kai hävetä mieheni pituutta
En oikein kehtaisi liikkua julkisilla paikoilla hänen kanssaan ja tajusin että syy on kai tämä.. ero ei ole juuri huomattavissa , mutta olen tottunut pidempiin "miehekkäämpiin" miehiin ja tulee naisellisempi olo jos mies on pidempi.. :( tuleeko tää nyt aina olemaan ongelma
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten se voi olla muutamasta sentistä kiinni. Eikö ole tärkeämpää, että on lihasta miehellä = voimaa? Mitä sillä muutamalla extra sentillä tekee, antaako se tälle miehelle supermiehen voimat tai taidon tapella? Kovimmat ja taitavimmat tappelijat ketä on tullut vastaan ovat olleet lyhyehköja tai keskipituisia.
Arvaan, että olet lyhyt ja tanakkarakenteinen mies. :)
Olen 177cm ja 84kg mies 12% rasvoilla. Painoilla tulee treenattua ja pystyn myös nostamaan 100kg pään yläpuolelle ja heittämään tämän painon. Mun kimppuun on käynyt lähinnä pitkiä miehiä, kaikki on tyrmätty alle 20sec. Kovimmat kenen kanssa on tullut matsattua olivat minua lyhyempiä, olivat kuin bullterrierejä.
koville ottaa oma lyhyys selvästi.
Kirjoittaja ei ole lyhyt, mutta aika harvoin salituloksista mainitaan, että jaksaa nostaa jotain pään yläpuolelle. Ainoa tulos, johon itse kiinnitän huomiota on maastaveto.
miesten keskimitta on 180cm eli on varmaan miesten lyhyimmässä kolmanneksessa.
No sovitaan nyt sitten, että 177 cm mies on lyhyt, niin pitkät laihat miehet saavat taas kokea itsensä tosimiehiksi.
Mitä ihmisestä kertoo se, että ottaa kumppanin, jonka fyysisistä ominaisuuksista tuntee ahdistusta niin paljon, että siitä on tehtävä aloitus palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten se voi olla muutamasta sentistä kiinni. Eikö ole tärkeämpää, että on lihasta miehellä = voimaa? Mitä sillä muutamalla extra sentillä tekee, antaako se tälle miehelle supermiehen voimat tai taidon tapella? Kovimmat ja taitavimmat tappelijat ketä on tullut vastaan ovat olleet lyhyehköja tai keskipituisia.
Miksi pitäisi olla voimaa/lihasta? Tietysti voimaharjoittelu on terveellistä ja tykkään itsekin nostella puntteja ja haastaa itseäni, mutta mitään oikeaa hyötyä en ole lihaksistani tai voimistani keksinyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla voimaa/lihasta? Tietysti voimaharjoittelu on terveellistä ja tykkään itsekin nostella puntteja ja haastaa itseäni, mutta mitään oikeaa hyötyä en ole lihaksistani tai voimistani keksinyt
Ilmeisesti oli kyse siitä, että lihakset toisivat ulkonäköön miehekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla parimetrinen mies ja ite 160
voi pikkuista, häpeät varmaan itseäsi:)
Mulla parimetrinen mies ja ite 160