Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että toisen tunteet (ihastuminen) voi aavistaa, vaikkei ääneen sanota mitään?

Vierailija
21.09.2017 |

Mistä se johtuu? Asialinjalla koko ajan, ei puhuta mistään henkilökohtaisesta, ja silti olen aivan varma, että tällä miehellä on tunteita minua kohtaan. On jokin näkymätön kanava, joka on auki välillämme, vaikka puhumme ihan muusta. Onko muilla kokemusta tällaisesta? Ääretön hyvä olo ja rauha vallitsee aina kun kohtaamme.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että kyllä sen tuntee. Toinen jää vaivaamaan mieltä eikä voi unohtaa.

Vierailija
22/32 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yhden työkaverin kanssa sanaton, lempeä yhteys. Tai puhumme paljonkin mutta tosiaan asialinjalla. Varattuja olemme molemmat. Muiden miespuolisten kanssa ei vastaavaa, tosin aistin kuinka yksi mies suorastaan himoitsee minua mutta se on puhtaasti fyysistä himoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaan huomaa, kokemusta on.

Vierailija
24/32 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, siitä paniikista ei vaan voi erehtyä :D

Vierailija
25/32 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinäinen kemia. Joskus sitä vain on. Feromonit ehkä selittävät sitä, mitä emme siinä vetovoimassa muuten osaa selittää. Pöh :)

Vierailija
26/32 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun olette lajitovereita, joten tiedostamattakin voitte lukea toistenne ilmeistä ja eleistä. Kyllä pystyy tuntemattomistakin lukemaan monia asioita, myös fiiliksiä.

Vierailija
27/32 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, siitä paniikista ei vaan voi erehtyä :D

Jäätyminen, peura ajovaloissa ilme, sosiaalisen ihmisen muuttuminen lähes mykäksi ja tavaroiden pudottelu. Ihana havaita toisessa kun itse järjettömän rakastunut.

Nimim. kerran elämässä

Vierailija
28/32 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun astuin sisään huoneeseen katseeni kiinnittyi välittömästi tähän pöydän ääressä istuvaan mieheen. Hän huomasi minut, suoristi selkänsä ja katsoi päästä varpaisiin. se oli rakkautta ensi silmäyksellä. sitä ei voinut olla huomaamatta, ja meidän välille kehittyi hyvin syvä yhteys. mutta valitsin väärin. ikävöin häntä ihan hirveästi.

Vierailija
29/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa tietäisikin...

Vierailija
30/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata epätoivoisena kuvitella tietävänsä. Eräs ystävyyssuhde loppui tasan siihen, kun ystävä keksi että olen suunnattoman ihastunut häneen, ja mikä parasta, niin hänkin minuun! Nythän voimme sitten olla onnellisia yhdessä... Paitsi että en ollut millään tavalla ihastunut häneen. Häirintä jatkui siihen saakka että katkaisin kaikki välit.

Jos teille sanotaan ei, ottakaa se sana tosissaan. Ei sen ei-sanan takana ole mitään salaista ihastumisen tunnetta jota ei vaan uskalla sanoa ääneen. EI!!!

Vierailija
31/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse huomaa koskaan, onko joku ihastunut minuun. Itsetuntoni on huono ja oletan aina, ettei ole.

Nyt on yksi mies, johon olen vähän ihastunut ja vilkuilen häntä usein. Todella usein katseet kohtaavat, kun hänkin sattuu samaan aikaan katsomaan minua. Olen miettinyt, että onko se merkki kiinnostuksesta vai sattumaa.

Vierailija
32/32 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Olen itsekin sitä mieltä, että ei on ei. Riippumatta toisen todellisista tunteista kieltävää vastausta tulee kunnioittaa. Ihmisellä on silloin tietoinen halu kulkea toiseen suuntaan.

Mutta tuo ihana ilon tunne, kun on kokenut toistuvasti yhteyden toisen kanssa. Eikä voi häntä unohtaa. Tuntuu, kuin hän kulkisi sydämessä mukana kaikkialle. Eihän siitä sen enempää tarvitse tulla, jos toinen ei sitä halua. Ilo on päämäärä itsessään. Ja toisen valintojen kunnioittaminen on rakkautta.

Ap