en ole saanut marjoista rahaa!
Vuosia on jo yksi henkilö ostanut mustikkaa multa. Laitoin kaksi päivää sitten viestin paljonko toin ja mikä summa niistä tuli.
Mitään viestiä enkä rahaa ole saanut.
Mikäs nyt on?
Marjat olivat hyviä.
Kommentit (23)
Soita perään. Viesti voi jäädä huomaamatta.
Mutta aloitusviestistä saa sen kuvan että olisit vienyt tälle henkilölle marjat. Toivottavasti et tehnyt näin. Nimittäin silloin tyyppi saattaa olla tietoisesti vastaamatta...
Oletko edes kysynyt, haluaako hän tänä vuonna mustikkaa? Tai tarkistanut, että hän on elossa? Veitkö siis mustikat jonnekin tapaamatta ostajaa?
Mehän se täällä tiedetään, pitää vaan kaivaa kristallipallo naftaliinista.
Vierailija kirjoitti:
Soita perään. Viesti voi jäädä huomaamatta.
Mutta aloitusviestistä saa sen kuvan että olisit vienyt tälle henkilölle marjat. Toivottavasti et tehnyt näin. Nimittäin silloin tyyppi saattaa olla tietoisesti vastaamatta...
En vienyt suoraan tälle ihmiselle vaan tämän sukulaisen luo pakastimeen ja lopuksi sankoon ja sieltä tämä ostaja ne aina hakee.
Mietin vaan että onko pitänyt sangossa marjoja liian kauan ja sitten ne liiskautuivat...
No miten te sovittelu sen maksun? Minä olisin ottanut ensin maksun ja vasta sitten antanut tuotteen, tässä tapauksessa marjat
No mitäs jos soittaisin henkilölle etkä täällä turhaan kyselisi..
Vierailija kirjoitti:
No miten te sovittelu sen maksun? Minä olisin ottanut ensin maksun ja vasta sitten antanut tuotteen, tässä tapauksessa marjat
Tämä ihminen on aina ennen maksanut seuraavana päivänä rahat tilille ja vastannut myös viestiin.
On ollut luotettava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs jos soittaisin henkilölle etkä täällä turhaan kyselisi..
Odotan vielä.
Siis olitteko edes sopineet että henkilö ostaa tänäkin vuonna marjoja, ja määrää?
Se on varmaan mädättänyt ne marjat sangossa ja pitää asiaa mun vikana?
Ette siis ole sopineet mitään, vaan veit mustikat kysymättä sukulaisen luo?
Odotellaan vielä.
Onhan myös voinut käydä niin, että poliisi on tehnyt ratsian tähän välikäden pakastimeen ja vienyt marjat pois, todistusaineistona tutkinnan alla olevasta paloittelusurmasta.
Taikka joku auringonpilkku on saattanut sopivasti eilen poksahtaa ja magneettinen tuuli on pyyhkäissyt marjojenostajan puhelimen muistin tyhjäksi.
Nämä vaihtoehdot kannattaa varmistaa.
No olipa tylsä ja huonosti suunniteltu provo!
Vierailija kirjoitti:
Ette siis ole sopineet mitään, vaan veit mustikat kysymättä sukulaisen luo?
Ei. Se oli sovittu minne vien ja niin on ennenkin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Siis olitteko edes sopineet että henkilö ostaa tänäkin vuonna marjoja, ja määrää?
Tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Vuosia on jo yksi henkilö ostanut mustikkaa multa. Laitoin kaksi päivää sitten viestin paljonko toin ja mikä summa niistä tuli.
Mikäs nyt on?
Marjat olivat hyviä.
Siis et tiedä paljonko olet myynyt marjoja ja mihin hintaan?
Söitkö marjat itse ennen luovutusta, koska tiesit niiden olleen hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt on?
Marjat olivat hyviä.Siis et tiedä paljonko olet myynyt marjoja ja mihin hintaan?
Söitkö marjat itse ennen luovutusta, koska tiesit niiden olleen hyviä?
Tiedän tasan tarkkaan paljonko myin marjoja.
Hyvät marjat tarkoittaa sitä että ne olivat siistejä ja ehjiä ja puhdistettu hyvin.
Laitoitko sä pakastetut marjat uudestaan ämpäriin?
Ja summa olisi iso.