Mikä olisi toiveammattisi työasun puolesta ?
Jos saisit valita ammattisi sillä perusteella, mitä vaatteita joudut työssä pitämään, minkä ammatin valitsisit ja miksi ?
Itse valitsisin liikunnan opettajan työ niin saisi käyttää verkkareita ja lenkkareita koko ajan.
Kommentit (33)
Mulla on virkavaatteet ja mikä sen helpompaa kun ei tarvitse arpoa mitä laittaa töihin päällensä.
Viemärisukeltaja. Saa pukeutua kumiin!
Sairaanhoitaja.Tummansiniset "pyjamapusero ja housut (resorit lahkeissa)".Mukavan viileät kesällä.Kätevät työssä kun voi vapaasti liikkua,nostela ym. työhön kuuluvaa.
Merivoimien upseeri. Ammatti muuten ei kauheasti houkuttele, eikä olisi enää ajankohtainenkaan.
Nyt saa olla omissa vaatteissaan, eli lähinnä farkuissa ja t-paidassa.
Nykyinen työ, eli assistentti. Rakastan pukeutua "naiselliseen bisnes-lookiin" kynähameineen ja korkokenkineen.
Sairaanhoitaja todellakin. Kiva kun ei tarvitse vaatteita yhtään miettiä aamulla vaan laitat ihan työpaikan sairaanhoitajan vaatteet päällesi. Ei vaatekriisejä!
Esim. Kokin sellainen vastaanottovirkailija, jolla olisi työnantajan tarjoama tyylikäs asukokonaisuus. Saisi pukeutua hyvin muttei tarvitsisi itse valita päivittäin vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Kokin sellainen vastaanottovirkailija, jolla olisi työnantajan tarjoama tyylikäs asukokonaisuus. Saisi pukeutua hyvin muttei tarvitsisi itse valita päivittäin vaatteita.
Kokin --> jokin 😀
Koenukkuja patjatehtaalla. Lempiasuni on flanellipyjama.
Nykyinen ihan ok: reisitaskuhousut, t-paita, maiharit. Tarvittaessa softshell- tai goretextakki ulkona.
Mikä tahansa, jossa on pukeuduttava työasuun, uniformuun tai vastaavaan, ettei aamulla tarvitsisi miettiä, mitään laittaa tänään päälle töihin. :)