Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän ikäistäni 10 vuotta nuoremmalta, mutta silti minulta ei enään kysytä papereita kaupassa jos ostan alkoholia??

Vierailija
20.09.2017 |

Olen 30 vuotias mies ja olen äitini ja monen kaverini mielestä ainakin kymmenen vuotta ikäistäni nuoremman näköinen ja muutenkin nuorekas ja hyvin komea naisten mielestä. Olen huomannut että henkilöllisyystodistusta ei enään minulta kysytä kaupassa. Mielestäni tämä tarkoittaa sitä että suurin osa kaupoista myy alkoholia myös alaikäisille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin mielestä nuori ja komea :)

Vierailija
2/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko olevasi vauvan kasvoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kirjoita enään tai menee herne nenään.

Vierailija
4/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30 vuotias mies ja olen äitini ja monen kaverini mielestä ainakin kymmenen vuotta ikäistäni nuoremman näköinen ja muutenkin nuorekas ja hyvin komea naisten mielestä. Olen huomannut että henkilöllisyystodistusta ei enään minulta kysytä kaupassa. Mielestäni tämä tarkoittaa sitä että suurin osa kaupoista myy alkoholia myös alaikäisille.

Väärin. Tarkoittaa sitä, että olet rupsahtanut pahasti. Sitä se mamman helmoissa loisiva ja ryypiskelevä elämäntapa teettää

Vierailija
5/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 33-vuotias nainen ja näytän ihan ikäiseltäni. Olen huomannut, että henkilöllisyystodistusta minulta kysytään miltei joka kerta.

Vierailija
6/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei ole etkä varsinkaan sinä itse ole objektiivinen tätä arvioimaan. Kaverisi ja naiset todennäköisesti sanovat että näytät nuoremmalta koska tietävät että haluat sen kuulla eivätkä jaksa jankkaustasi.

Vaikka Porvoostahan tämäkin aloitus oikeasti oli.

Vierailija
7/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat alkoholia niin usein ettei missään enää kysellä kun olet vakio-ostaja?

Vierailija
8/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ostanut niin paljon kaljaa, että ne muistaa sun naaman ja iän

Vierailija
9/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan varma että sitten näytät 10 vuotta nuoremmalta

Vierailija
10/10 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 36-vuotias nainen ja multa kysellään papereita. Olenko siis nuori vai persereiän näköinen, ettei ota selvää?

Eipä oikeastaan kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi