Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet ollut salaa ihastunut johonkin millaisia jutuista tämä salaihastus voisi tunteesi arvata (jos olisi hyvä havannoimaan) vai ei mistään

Vierailija
20.09.2017 |

Huomaatko paljastavasi tunteesi jotenkin normaalista poikkeavalla käyttäytymällä, puhumalla asioita hänen aikanaan jota et muuten tekisi jne

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseesta.

Vierailija
2/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kosketan. Eikä ole edes aina tietoista, vaan välillä huomaan että jaahas, tulipa taas taputeltua. Yleensä en siis koskettele kuin läheisiä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet; käytös katse ja puhe. Kaikki muuttuu kun hän on noin kilometri ja sitä lähempänä. Kikattelet ja juttelet älyttömiä tai olet kuin mykkävee. Katsot liian pitkään. Et katso ollenkaan. Pyrit lähietäisyydelle, harot hiuksia. Puhut eri äänensävyllä.

Ja arvaa mitä. Luulet ettei kukaan huomaa eikä varsinkaan hän. Ja sitten vielä, vaikks se toinen olisi ihan samanlainen, et osaa lukea yhtään sitä vaan kärvistelet epätoivon ja toivon suossa haaveiden toteutumiseksi.

Kunnes jompikumpi tekee aloitteen ja putoat mustaan aukkoon, pettymyksen syviin syövöreihin koska hän ei sitten kuitenkaan halunut sinua.

Vierailija
4/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvannut mistään. Olin 1,5 vuotta ihastunut työkaveriin. Välttelin vähän, kun oli muita seurassa. Hakeuduin seuraan, kun olimme kaksin. Sitten tiettyjen bileiden jälkeen tuli hänen tunteet julki myös. Nykyisin tapaillaan. Sanoi ettei ollut huomannut ihastumista. Ei saanutkaan huomata. Olinhan naimisissa.

Vierailija
5/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudun seuraan.

Vierailija
6/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen, menen mykäksi ja välinpitämättömäksi kyseisen ihmisen seurassa. Terveisin ikisinkku.

Vierailija
7/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse flirttailin naurettavan ja nolottavan kömpelösti...siis katsoin tosi pitkään silmiin hymyillen. Lisäksi joskus hymyilin extrapaljon ja punastuin nähdessäni hänet. Tunne ei tainnut olla molemminpuolista.

Vierailija
8/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen, menen mykäksi ja välinpitämättömäksi kyseisen ihmisen seurassa. Terveisin ikisinkku.

surullista :((

Vierailija
9/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse välttelen ja suutun tosi herkästi lisäksi olen tosi mustasukkainen. Miehestä huomaan siitä että on kuuliainen ja koskettaa jotenkin eri tavalla kuin kukaan muu ja taputtelee ... lisäksi sen vain tuntee kun joku oikeasti välittää aidosti ettei siinä ole mitään esityksen makua. Välittäminen on myös samanlaista ollaanko ulkona tai sisällä siitäkin voi päätellä. Jos mies hermostuu sekin kertoo että on jotain tunteita pelissä. Välttely myös kertoo että jotain on.

Vierailija
10/10 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun pidin esitystä töissä isolle ryhmälle muistan erään nuoren naisen katseen, miten intensiivisesti hän katsoi ja jotenkin sellainen hyvin hyväksyvä, ihaileva katse. Oli ollut jo aiemmin ihastunut mutta se katse ja ilme paljasti. Muutama kuukausi myöhemmin oltiinkin erään firman juhlan jälkeen minun hotellihuoneessa pusuttelemassa :) T: Naimisissa silloin vielä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi