Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva palstalla ei saa enää puhua synnytyksestä?

Vierailija
20.09.2017 |

Luin naisen aloituksen jossa kertoi omastaan mikä eennyt putkeen. Kirjoitin viestin jossa kerroin omastani joka oli vähän vastaava ja koitin sanoa jotain hyvää koska tällä naisella oli selvästi paha mieli. Kappas kun viestin lähetin lävähti ruutuun "pääsy kielletty".
Hieman absurdia ettei Vauva nimeä kanavalla kanavalla saa synnytyksestä keskustella.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys kuulostaa liian heterolta touhulta. Sitä ei voida suvaita täällä, yhtään ei anneta periksi.

Vierailija
2/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ollut monta synnytyskeskuskustelua joissa haetaan vertaistukea. Onko se nyt kielletty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytys kuulostaa liian heterolta touhulta. Sitä ei voida suvaita täällä, yhtään ei anneta periksi.

Eikö muut suuntaukset tee enää lapsia kuin heterot? Ennen ne teki.

Vierailija
4/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Ehkä se oli liian myöteistä sdp:lle. En keksi mitään järjellistä syytä. Mainitsitteko kenties jonkun sopimattoman sanan? Mun lutikka-keskustelu pääsykiellettiin aamupäivällä.

Vierailija
5/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho monta typoa. Anteeksi.

Ap

Vierailija
6/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Ehkä se oli liian myöteistä sdp:lle. En keksi mitään järjellistä syytä. Mainitsitteko kenties jonkun sopimattoman sanan? Mun lutikka-keskustelu pääsykiellettiin aamupäivällä.

Täällä on pyörinyt myös aloituksia joissa on sopimatonta kieltä ja kirosanoja eikä ne katoa. Ei siinä mielestäni ollut.

Harmittaa lähinnä sen naisen puolesta joka ei pääse purkamaan nöin helpolla tavalla harmaan ja saamaan sitä vertaistukea.

Ap

Vierailija
7/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ruveta kaikki osottaa mieltä!!!! Lopetetaan vauvalehden tilaus! Eikä tulla palstalle!

Vierailija
8/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ruveta kaikki osottaa mieltä!!!! Lopetetaan vauvalehden tilaus! Eikä tulla palstalle!

Aika kehno mielenilmaus olisi. Parempi että aletaan kaikki spämmää synnytysjuttuja tänne.

Vierailija
9/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö synnytysjutuille ole oma palsta joten miks niitä  pitää tänne Aihe vapaalle (huom. siis Aihe Vapaa, ei vauvapalsta) tunkea? Sama koskee jokaista aihetta jolle löytyy vauva.fistä oma keskusteluosio.

Vierailija
10/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo edellä: en ole koskaan edes tilannut vauvalehteä!! Mutta tosiaan, onhan tämä sensuurin vuoksi aika surkea paikka keskustella. Harmi, toisinkin voisi helposti olla.

Vierailija
11/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista lisäksi että tarkoitetaan valkoihoisten synnytystä ja se on kiellettyä.

Vierailija
12/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista lisäksi että tarkoitetaan valkoihoisten synnytystä ja se on kiellettyä.

Taas tämä mukanäppärä itseensätyytyväisekkö vauhdissa. Not funny.

Vierailija
13/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että jos joku vain ilmoittaa aloituksen/viestin asiattomaksi, se poistuu automaattisesti. Ja sillähän on näppärä tehdä kiusaa.

Vierailija
14/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö synnytysjutuille ole oma palsta joten miks niitä  pitää tänne Aihe vapaalle (huom. siis Aihe Vapaa, ei vauvapalsta) tunkea? Sama koskee jokaista aihetta jolle löytyy vauva.fistä oma keskusteluosio.

Kummasti se tuon vauvan alla kuitenkin on. Parempi se on tässä osiossa jakaa ne ikävät kokemukset kuin siellä missä niitä lukee sitten joku joka on itse valmistautumassa synnytykseen.

Vierailija
15/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko aloitus tämä? (Otin talteen kun huomasin että sama aloitus jostain käsittämättömästä syystä poistui ainakin kertaa X, ja mistä ihmeen syystä?? Ihan naurettavaa touhua tää moderointi!!!! Itsekin yritin tuohon vastata, mutta poistettiin ennenkuin ehdin. Kuka täällä oikein moderoi??? Nyt palautetta ja pian!!):

klo 20:38 | 20.9.2017

Jos miehet joutuisi synnyttämään, tänne ei varmasti syntyis enää yhtään lapsia. Vituttaa

suoraan sanoen, meille syntyi viime viikolla esikoinen, 36h "synnytyksen" jälkeen jouduttiin lopulta repimään imukupilla ulos, ja arvatkaas kumpi meistä nyt käy tilittämässä "synnytyskokemusta" ulkopuolisella "auttajalla"? Joo, se vieressä katsonut, nyt niin traumatisoitunut mies. Ei varmaan tartte edes mainita, kelle vauvanhoito kokonaisuudessaan jää.

Ymmärrän toki, ettei kaikki miehet oo samanlaisia, mutta piti nyt vaan saada avautua jonnekin. Vielä tänään satuin ohimennen näkemään jonbkun otsikon, että joku miesten ehkäisykeino tmv ei toteudu, kun arvon äijiin sattuu se liikaa.. Voi kyynel!

- uusin tämän nyt jo 3 (!!!) kertaa poistetun aloitukseni - Onko modena kenties joku iskä johon osu ja uppos vai miksi poistot? Noloa :D Teidän pitää kai seuraavaksi bannata mun ip arvon miehiset miehet? ;DD Tosin meillä on monta konetta (harmi!?) ja mä ihan tosissani haluisin keskustella tästä aiheesta.

Juuri tämä. Olen täällä ennenkin huomannut että joku kirjoittaa vihaisena ja ajatellut että se on parempi purkaa näin kuin esim tässä tapauksessa siihen mieheen ja mahdollisesti saada myös eri näkökulmia mikä auttaa siitä omasta olosta ja vihasta yli. Ja välillä niin käy. Tälle naiselle ei annettu mahdollisuutta.

Ap

Vierailija
16/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko aloitus tämä? (Otin talteen kun huomasin että sama aloitus jostain käsittämättömästä syystä poistui ainakin kertaa X, ja mistä ihmeen syystä?? Ihan naurettavaa touhua tää moderointi!!!! Itsekin yritin tuohon vastata, mutta poistettiin ennenkuin ehdin. Kuka täällä oikein moderoi??? Nyt palautetta ja pian!!):

Jos miehet joutuisi synnyttämään, tänne ei varmasti syntyis enää yhtään lapsia. Vituttaa

suoraan sanoen, meille syntyi viime viikolla esikoinen, 36h "synnytyksen" jälkeen jouduttiin lopulta repimään imukupilla ulos, ja arvatkaas kumpi meistä nyt käy tilittämässä "synnytyskokemusta" ulkopuolisella "auttajalla"? Joo, se vieressä katsonut, nyt niin traumatisoitunut mies. Ei varmaan tartte edes mainita, kelle vauvanhoito kokonaisuudessaan jää.

Ymmärrän toki, ettei kaikki miehet oo samanlaisia, mutta piti nyt vaan saada avautua jonnekin. Vielä tänään satuin ohimennen näkemään jonbkun otsikon, että joku miesten ehkäisykeino tmv ei toteudu, kun arvon äijiin sattuu se liikaa.. Voi kyynel!

- uusin tämän nyt jo 3 (!!!) kertaa poistetun aloitukseni - Onko modena kenties joku iskä johon osu ja uppos vai miksi poistot? Noloa :D Teidän pitää kai seuraavaksi bannata mun ip arvon miehiset miehet? ;DD Tosin meillä on monta konetta (harmi!?) ja mä ihan tosissani haluisin keskustella tästä aiheesta.

Juuri tämä. Olen täällä ennenkin huomannut että joku kirjoittaa vihaisena ja ajatellut että se on parempi purkaa näin kuin esim tässä tapauksessa siihen mieheen ja mahdollisesti saada myös eri näkökulmia mikä auttaa siitä omasta olosta ja vihasta yli. Ja välillä niin käy. Tälle naiselle ei annettu mahdollisuutta.

Ap

Ja nyt tuo minunkin viesti jota lainasit, poistettiin :o

Vähän pelottavaa jo jopa!

Vierailija
17/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaa Kappas näyttää tuo lainaamani viesti poistuneen myös. Mitä niin kamalaa siinä on?

Ap

Vierailija
18/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noloa. Ei osaa edes kirjoittaa palstan nimeä. Luulin, että Suomessa on kouluvelvollisuus.

Vierailija
19/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti minäkin jo olen hämmästynyt. Emkä yleensä vähästä hätkähdä. Ketkä mt-ongelmaiset täällä moderoi? Ja millä periaatteilla? Ei mitään järkeä todellakaan enää.

Vierailija
20/29 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin noloa. Ei osaa edes kirjoittaa palstan nimeä. Luulin, että Suomessa on kouluvelvollisuus.

Ootko mode kännissä? Et pystyny katsomaan oman lapses synnytystä kun jo pisu lirahti kovismiehen vaippaan ja siitä trauma? Hae ammattiapua, älä torpedoi toisten keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi