Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideitti ja välimatka

Vierailija
20.09.2017 |

Kannattaako laittaa viestiä sadan/satojen kilometrien päässä olevalle naiselle, vai antaako siinä vain epätoivoisen kuvan itsestään? Mitä naiset on mieltä etäsuhteesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on tarjokkaita ihan omilta nurkilta.

Vierailija
2/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat jo muutenkin epätoivoiselta jos lähestyt naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei oman kaupungin naiset kiinnosta?

Vierailija
4/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh, joku sata kilometriä nyt ei ole mitään. Joo, naisille on tarjokkaita omilla kotikulmilla, mutta jotkut nyt etsivät ensisijaisesti rakkautta ja ovat valmiita hyväksymään senkin, että rakkaus voi olla vähän kauempana. Kun itse olin vielä nettideiteillä, en pelkästään saanut viestejä satojen kilometrien päästä vaan minua ajettiin tapaamaankin sieltä satojen kilometrien päästä. En pitänyt sitä ollenkaan epätoivoisena, vaan olin erittäin otettu, että joku piti minua niin kiinnostavana tyyppinä, että oli valmis sen tekemään. Rakkaus löytyi sitten 130 kilometrin päästä. Hyvin toimii!

Vierailija
5/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pöh, joku sata kilometriä nyt ei ole mitään. Joo, naisille on tarjokkaita omilla kotikulmilla, mutta jotkut nyt etsivät ensisijaisesti rakkautta ja ovat valmiita hyväksymään senkin, että rakkaus voi olla vähän kauempana. Kun itse olin vielä nettideiteillä, en pelkästään saanut viestejä satojen kilometrien päästä vaan minua ajettiin tapaamaankin sieltä satojen kilometrien päästä. En pitänyt sitä ollenkaan epätoivoisena, vaan olin erittäin otettu, että joku piti minua niin kiinnostavana tyyppinä, että oli valmis sen tekemään. Rakkaus löytyi sitten 130 kilometrin päästä. Hyvin toimii!

Kiva kuulla onnistuneesta tapauksesta, ehkä minäkin rohkaistun lähestymään paria mielenkiintoista naista kauempaa.

ap

Vierailija
6/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit lähestyä, jos nainen vaikuttaa mukavalta! Kyllä hän varmaan kertoo, jos välimatka on ongelma. Oman miehen löysin tuhansien kilometrien päästä, ja yhteen päädyttiin. 

Vierailija
7/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei oman kaupungin naiset kiinnosta?

Mistä sait päähäsi, että Ap asuisi kaupungissa? - Missä ylipäätään pienemmällä paikkakunnalla ihmiset, vähän vanhemmat sanotaanko ikäluokka 30+ vuotiaat (koulutetummat) sinkut tapaa ja kohtaa toisiaan ,kun ei ainakaan itselläni ole mitään halua lähteä haastamaan kenenkään kaverini parisuhteen pysyvyyttä, Itseäni esimerkiksi baarit ei kovin kiinnosta,.  Mukavaa kahvila voii tarkoittaa muutakin kuin lähinnä paikallisen huoltamon sumppia. - Joku voi tietysti sanoa, että pakkoko sitä tuon ikäisenä on muuttaa "jumalan selän taakse"  

Totta. Itsekin saatan vielä muuttaa jonnekin toisaalle. Mutta ennen sitä on täällä landellakin ja syrjemmässä asumisessakin puolensa. Mutta olen kyllä aika hyvä hukkaamaan itseni töitteni, harrastusteni, joista suurempi osa kyllä enempi yksilölajeja kuin joukkuelajeja tai jatko-opintojen pariin ja tai möllöttämään sohvalle hyvän kirjan pariin..

Välillä sitten lähden kohti asfalttiviidakkoa viettämään "city elämää" , ja nauttimaan mm. teatterista tai konserteista tai johonkin oman alani konferenssiin ellen sitten llähde johonkin maailman kolkkaan joko lomalle tai "virallisemman" toiminnan pariin. 

Tai sitten vain tapaamaan vanhoja kavereitani, ystäviäni sek tietysti myös vanhempiani ja sisaruksiani, jotka asuvat usemman sadan kilmetrin päässä     

Vierailija
8/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat jo muutenkin epätoivoiselta jos lähestyt naista.

Että mitenkä? - Tietsytihän sitä voi odottaa, että se unelmien kumppani huomaa sinut ja ottaa sinuun yhteyttä. Mutta aika moni saattaa kävellä onnensa ohitse, ymmärtämättä lähestyä.