nyt tuli sitten laskelma kaikkien tuki maksujen yhteissummasta mitä saan :-Dd yllättävän hyvä
Kommentit (10)
Avaapa vähän mistä tuo summa koostuu.
Tuo voi sisältää neljän lapsen lapsilisät, asumistuen, elatustuen ja työttömyyspäivärahan.
Töissä oleva saa palkan päälle lapsilisät ja elatustuen, myös mahdollisen asumistuen joten pienikin palkka kohentaa taloutta huomattavasti.
Sulla ei sitten ole vissiin lapsia?
Meillä tukisumma alkaa nelosella plus harkinnanvaraiset päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi sisältää neljän lapsen lapsilisät, asumistuen, elatustuen ja työttömyyspäivärahan.
Töissä oleva saa palkan päälle lapsilisät ja elatustuen, myös mahdollisen asumistuen joten pienikin palkka kohentaa taloutta huomattavasti.
Älä unohda vaikeasti vammaisen lapsen hoitotukea, sitähän täällä kadehditaan eniten.
Hienoa ap että sinulla on noin hyvin.
Olen tehnyt 35v uran ja 4v freelancerina. Mun tulot on nyt 1/2 eläke ja 1/2 työttömyyskorvaus eli n 1100€/kk. Brutto. Lapsilisä loppuu kuopuksesta 2v kuluttua ja vammaistuki diabeetikkolapselle vuoden kuluttua. Niiden kanssa bruttosumma huima 1400€/kk
Mä saan 10 000 e kuussa. Tähtäsin viiteentoista. Iso osa koostuu olemassaololisästä, jota moni ei tajua hakea, koska linkki on koodin takana. Sitä saa myös lapseton psykopaatti, riittää että on olemassa. Marsulisää saa jos omistaa marsun, ne on sen verran vittumaisia että yhteiskunta tukee rahallisesti.
Apn täytyy laittaa vaan muutama lapsi lisää, sillä se summa kasvaa. Ja maailma pelastuu.
Niin ihan varmaan saat.