Sipilä pettyi hyvätuloisten palkkatalkoisiin
No niinpä. Se kun oli näille vapaaehtoista, toisin kuin pienituloisille. Eipä paljoa ihmetytä.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201709202200405663_pi.shtml
Kommentit (24)
Onko kenelläkään hajua, kauanko tätä Sipilän kikypelleilyä on tarkoitus jatkaa. Lähinnä kiinnostaa tämä järjettömän ärsyttävä kuusi minuuttia pidennetty päivittäinen työaika?
Sipilä on aloittanut vaalikampanjoinnin!
Lisää kansan mielistelyä tulossa lähipäivinä!
Toivottavasti Sipilä nyt oppi tästä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Sipilän uskottavuus on mennyt.
Sipilällä ei ole uskottavuutta ikinä ollutkaan. Susi setämiehen vaatteissa. Hmm tai ei susi sittenkään, vaan punkki. Punkki on paljon vaarallisempi kuin susi.
En ymmärrä, kuka ikinä äänestää Keskustaa tai jotain Sipilää. Näkeehän sen jokainen, joka ei kulje vaaleanpunaiset populistilasit päässä, että se esittää kilttiä setää joka pelastaa Suomen ja on kaikkien asialla vaikka todellisuudessa on vain omalla ja muiden miljonäärien asialla. Kuka on niin naiivi, että uskoo yritysmiljonäärin välittävän yhdestäkään köyhästä?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, kuka ikinä äänestää Keskustaa tai jotain Sipilää. Näkeehän sen jokainen, joka ei kulje vaaleanpunaiset populistilasit päässä, että se esittää kilttiä setää joka pelastaa Suomen ja on kaikkien asialla vaikka todellisuudessa on vain omalla ja muiden miljonäärien asialla. Kuka on niin naiivi, että uskoo yritysmiljonäärin välittävän yhdestäkään köyhästä?
et taida olla (pohjois/keski)pohjanmaalta
Kruuna - ketju saa kruunun
Klaava - ketjun sisältö saa uuden muodon: Pääsy kielletty
Voi jeesus mitä teatteria. :D Sipilä tiesi varsin hyvin jo ennen noita palkkatalkoita, että hyväosaiset eivät vapaaehtoisesti rahoistaan tule luopumaan. Tämä äijä on niin naurettava pelle ettei toista samanlaista pääministeriä tule ihan heti mieleen. No ehkä Matti Vanhanen.
[/quote] Sipilällä ei ole uskottavuutta ikinä ollutkaan. Susi setämiehen vaatteissa. Hmm tai ei susi sittenkään, vaan punkki. Punkki on paljon vaarallisempi kuin susi.[/quote]
Oih piirtäisipä joku punkki sipistä pilakuvan
Vierailija kirjoitti:
Sipilällä ei ole uskottavuutta ikinä ollutkaan. Susi setämiehen vaatteissa. Hmm tai ei susi sittenkään, vaan punkki. Punkki on paljon vaarallisempi kuin susi.
Oih piirtäisipä joku punkki sipistä pilakuvan
Siis joku pilakuvan punkki-sipistä tarkoitan
Sipilä yrittää kääntää keskustelua ylösalaisin. Nyt hän on se hyväntekijä.
Tässä nähdään uskovaisen fariseuksen Sipilän ulkokultaisuus.
Mitens se menikään, että sen minkä teette yhdelle heikoimmista sen te teette minulle...tai jotain siihen päin. Ei taida olla raamattu luettu, vaikka sen oppien miehenä haluaa esiintyä. Jep jep.
Ylläoleva teksti Sipilän työttömiin ja köyhiin kohdistuneesta vainosta.
Olen sosiaalityöntekijä kunnalla, ja työni oli alunperinkin jo ihan tarpeeksi rankkaa ja töitä liikaa, olin ihan puhki työpäivän jälkeen ja työuupunut. Kiitos Sipilän työaikaani pidennettiin puoli tuntia viikossa, ja olen yhä uupuneempi.
Kertokaa, oi kertokaa minulle miten tuo työaikani pidennys ja lomarahojeni poistaminen parantaa Suomen kilpailukykyä! Tai lisää työpaikkoja? Se vähentää työpaikkoja ainakin meillä kunnan sote-puolella, koska olemassa oleva väki tekee pidempää päivää niin ei tarvitse lisäkäsiä.
Onko Sipilä itse osallistunut talkoisiin??
Isotulosilta lapsilisä pois. Sillä saadaan isot säästöt.
Luuliko Sipilä että hyvätuloiset menevät pyytämään itse palkanalennusta itselleen?
Tämä on muuten kielletty puheenaihe täällä.....