Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rasvapattia poistaa mitenkään itse, jos on muutenkin jo antibioottikuurilla?

Vierailija
20.09.2017 |

Terveyskeskuksessa sanoivat, etteivät poista jos ei tulehdu. Minulla näkyvällä paikalla kauhea rasvapatti. Miten toimia, jos voi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuksessa sanoivat, etteivät poista jos ei tulehdu. Minulla näkyvällä paikalla kauhea rasvapatti. Miten toimia, jos voi?

'

Ei todellakaan kannata itse lähteä sellaisia poistelemaan. Tilaa mieluummin aikaa yksityiselle lääkärille ja kysy, poistavatko rasvapattia?

Vierailija
2/12 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Ei todellakaan kannata itse lähteä sellaisia poistelemaan. Tilaa mieluummin aikaa yksityiselle lääkärille ja kysy, poistavatko rasvapattia?

No tottakai poistavat, mutta maksaa joku 200e ainakin. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä vain kosmettiinen ongelma kannattaa ottaa yksityiselle puolelle yhteyttä.

Vierailija
4/12 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on rasvapatti?

Vierailija
5/12 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vain kosmeettinen haitta.

Vierailija
6/12 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

No tottakai poistavat, mutta maksaa joku 200e ainakin. ap.

Juu purista itse ulos vaan ja säästät satasia!

Vierailija
7/12 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis rasvapatti eli lipooma vai mahdollisesti aterooma eli tukkeutunut ja hirveän hajuisella mönjällä täyttynyt talirauhanen? Joka tapauksessa ei kannata itse lähteä poistamaan, ne pitää yleensä ihan kunnon viillosta leikata ja ateroomakin olisi hyvä saada kokonaisena kapselissaan ulos.

Vierailija
8/12 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se on? Minulla oli alapäässä iso ja jatkuvasti kasvava patti, ja köyhyyksissäni pääsin siitä eroon seuraavalla tavalla. Älä yritä tätä kotona. Ostin apteekista keliakiatestin jossa on napsautettava neula. Napsautin pattia ja sainkin siihen reiän, mutta reikä oli ihan liian pieni. Puristin kaikin voimin pattia tuskanhiki otsalla, sain työllä ja tuskalla ohuenohuen talinarun ryömimään patista ulos. Tässä vaiheessa pattiin sattui ihan kunnolla enkä pystynyt enää jatkamaan. Päätin hankkia jostain isompia neuloja ja jätin patin rauhaan, se tietysti tulehtui ja oli kipeä pari päivää. Sitten jonkun ajan kuluttua keksin tunustella pattia ja se oli - häirinnän seurauksena? - ruvennut pienenmään ihan itsestään. Nyt se juuri ja juuri vielä tuntuu mutta on kadonnut lähes kokonaan.

Vierailija
9/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvapatti n1-2cm oli seläs murjoin ovenkarmiin siitä tuli rasva pallo väh.verta Tulin saunasta se näytti Finnilä puristin väh. Nyt ollut olkapää 30v. Ihon alla ei kiinni

Vierailija
10/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos finnin tyylinen, voi yrittää puristaa mömmöt ulos. Näin tein läheiselleni jolla golfpallon kokoinen patti. Sain tyhjäksi eikä tulehtunut ja parani iho hyvin.

Mutta jos ihon alainen patti eikä finnityylinen se tarvitsee kyllä jo osaavampaa poistajaa. Mene teekkarille, osaavat nekin homman.

Vierailija
11/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et ilmeisesti ole terveydenhoitoalan ammattilainen, niin älä rupea poistelemaan mitään omatoimisesti.

Kiireelliseksi asiaksi keskikesällä tuota ei terveyskeskus voi luokitella. Ehkä sen voisi joskus saada sielläkin hoidatettua, kun varaa ajan iho-ongelman vuoksi.

Sinulla on johonkin vaivaan antibioottihoito. Tapasitko silloin lääkäriä tai terveydenhoitajaa, joka olisi nähnyt kyseisen patin?

Vierailija
12/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää mennä doctor pimplepopperin vastaanotolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän