Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihon kaksoispuhdistusta teet?

Vierailija
20.09.2017 |

Millainen iho sinulla on? Kannattaako herkkäihoisen pintakuivan sekaihon tehdä kaksoispuhdistusta ja minkätyyppisillä tuotteilla? Tiedän että geelit ja vaahdot taitaa olla aikalailla nou?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän vettä ja toisinaan shamppoot valuu naamalle jolla saa kivasti meikit pois

Vierailija
2/5 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös pintakuiva iho ja tuntuu että puhdistusgeelit- ja vaahdot on liian järeitä minulle. Kaksoispuhdistusta käytän silloin jos on paljon meikkiä kasvoilla, silloin puhdistan kasvot ensin öljymäisellä aineella (tällä hetkellä käytössä Biothermin balm to oil) ja sen jälkeen vielä maitomaisella puhdistusaineella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vain geeliä tai vaahtoa ja scrub+seerumi kerran viikossa. Pesun jälkeen sitten joko päivä-tai yövoide ja silmänympärysvoide. Nykyinen mieheni luuli minua tavatessamme kolmekymppiseksi (itse 20+), olen yli 40. 

Vierailija
4/5 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkos vastaaja joka käytät öljyä ja maitomaista, laitatko nämätuotteet päällekkäin vai pesetkö ensin öljyn pois veden avulla?

Vierailija
5/5 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Whamisan Organic Flowers Cleansing Oil ja saman sarjan Foam Cleansing Creamia. Iho on pintakuiva sekaiho ja olen kyllä tykännyt noista aineista, ei kuivata tai lisää pintakuivuutta ollenkaan. Ennen en pystynyt käyttämään vaahtoavia putsareita ollenkaan, kun alkoi ilmestymään kuivia länttejä kasvoihin mutta näillä on iho pysynyt hyvänä. Ovat lisäksi tosi riittoisia, varsinkin tuo Cleansing Cream, siitä riittää puolikkaan herneen kokoinen nökö koko kasvoille+decolteelle. Ostan lisää kun loppuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi