Kamala juttu tuo tytön katoaminen
Tekstistä saa kuvan, että on ihan tavallinen tyttö ja kstoaminen ei ole todennäköisesti mikään karkaaminen. Vanhemmille hirveä tilanne.
Kommentit (16)
Tyttö löytyi Turusta. Olisko sittenkin karannut.
Ei helet täälläkö ollaan jo olkiukkoo rakenneltu taas ihan useemmankin ketjun voimin.. Rauhottukaa ihmiset.
Varmasti on karannut.
Ei edes migreenissä voi 160 kilsaa noin vaan siirtyä ilman rahaa.
Hyvinpä taas vanhemmat olivat selvillä tytön ajatuksista ja suunnitelmista. Ei kannata uskoa myöskään jotain sairastumisjuttuja teineiltä.
Se "löytyi" Turusta yöllä... Ilmoitti itse hätäkeskukseen olinpaikkansa.
Oli mennyt varmasti tapaamaan jotain söpöö miestä... nettituttuu. Vanhemmille ei sanonut mitään kun ne olis muuten estänyt ettei ekaa kertaa voi kokea ekoilla treffeillä.
Ei ilmoittanut. Ulkopuolinen ilmoitti.
Eikö näitä maantietyttöjä ole muutenkin jo ihan tarpeeksi? Olisi jäänyt sinne Turkuunsa vaan...
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmoittanut. Ulkopuolinen ilmoitti.
Poliisi sanoi, että ilmottautui itse hätäkeskukseen. Mutta jos sinä tiedät paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä maantietyttöjä ole muutenkin jo ihan tarpeeksi? Olisi jäänyt sinne Turkuunsa vaan...
Tämä!
Tästäkin keskustelusta on kadonnut täysin asiallisia kommentteja, jotka eivät edes liittyneet m..hanmuut.oon mitenkään. Kummallista.
Löytyi äidin mukaan "sekavassa tilassa". Muistista kadonnut kokonainen päivä. Voiko tuollainen mennä migreenin syyksi? Oliko saanut huumeita?
Pelkäsin että tyttö on joutunut yllätyksen uhriksi, mutta vielä pahemmin oli käynyt. Kyllä tuo Turkuun joutuminen on pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua :-(
Voitko vähän avata tätä?