Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako siivojan työtä helposti?

Vierailija
19.09.2017 |

Opiskelen yliopistossa, mutta olen nyt harkinnut, että etsisin siivoojan hommaa tähän sivuun, sillä opintotuella ja vain kesällä opiskelemalla ei tunnu oikein rahallisesti pärjäävän. Olen yhden kesän työskennellyt siivoojana kolmisen vuotta sitten ja pidin hommasta. Sen jälkeen olin kesätöissä kassalla ja sitä homma ei tunnu mun pää yksinkertaisesti kestävän... Kaikki tsempit teille, jotka päivästä toiseen joudutte kuuntelemaan sitä sontaa, mitä monet kassalla asioidessaan suustaan päästävät. Siivoushomma tuntui enemmän minulle sopivalta.

Mitä kysymyksiä sinulta on kysytty, kun olet päässyt siivojan työhaastatteluun? Mitä ominaisuuksia kannattaisi korostaa itsessään hakemuksessa jne.?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan* siis tietysti. Ärsyttää, kun otsikkoon tulee kirjoitusvirhe.

Vierailija
2/4 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa varsinkin osa-aikaisia hommia, joita varmasti etsitkin.

Eipä minulta ole juurikaan mitään ihmeellistä kysytty haastatteluissa.

Oikeastaan vain että onko aikaisempaa kokemusta, sopiiko tällaiset:xxx työajat ja koska voin aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita avoin hakemus kaikkiin siivousfirmoihin mitä lähistöllä on ja kaikkiin vuokratyöfirmoihin.

Siivoojia palkataan todella tiheään tahtiin kun alalla ei viivytä kauan, joten haastatteluissa ei hirveästi jaaritella jos haastattelija ei itse ole ihan aloittelija. Googleta tavallisimmat haastattelukysymykset ja mieti vastaukset niihin etukäteen. Tuskin mitään paljon niistä eroavaa tulee eteen.

Korosta aikaisempaa siivoustyökokemustasi ja kerro, miksi pärjäsit siinä työssä hyvin silloin. Työkokemus on yleensä se jokaisen hakijan paras puoli, jota arvostetaan. Ei niinkään sitä "Tulen toimeen kaikkien kanssa jne..."

Vierailija
4/4 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tulikin ilmi tämä aiemman kokemuksen merkitys, lisäksi vielä reipas ja urheilullinen olemus on plussaa koska työ on fyysistä. Sinun olisi hyvä näyttää siltä että fyysinen työ on sinulle vain pikku treeniä, ei siis liikaa meikkiä eikä korkkareita jalassa. Farkut, tuulitakki, lenkkarit ja ponnari. Onnea työnhakuun, saat varmasti töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan