Miksi mies on koko ajan facebookis?
Kommentit (9)
Kysy siltä? Ei me sitä voida tietää.
Mun ex-vaimokin alkoi roikkua facebookissa noin vuotta ennen kuin ilmoitti haluavansa eron. Heti "eron jälkeen" se löysi uuden miehen, seurusteli 8 kk ja tuli sen jälkeen koputtelemaan taas kotiovea (en avannut).
Jotain vihreämpää siellä facebookissa varmaan on, arvelen kuitenkin että värisävyt vain vääristyvät kuvaruudun kautta katsottuna. Kysy mieheltäsi.
Onko mies oikeasti siellä koko ajan. Vai onko hän kirjautuneena koko ajan esim kännykällä facebookkiin ja tämän takia näyttää kuin hän olisi siellä koko ajan vaikka ei oikeasti ole.
Tosimies ei ole naamakirjassa ollenkaam.
Näetkö miehen kaverit? Onko siellä sellaisia naisia, joiden kanssa on kiva olla kontakteissa ja kehitellä suhdetta? On myös saattanut tehdä itselleen toisen tilin, josta sinä et tiedä mitään, ehkä jopa tekaistulla nimellä. Kieltämättä vähän outoa, jos ei Facebookissa aiemmin noin ole viihtynyt. Kannattaa toki suoraa kysyä, miksi sitä niin kaikenaikaa kyttää? Kyllähän tuo Facebook näissä suhdekuvioissakin aika käytetty taitaa olla, ja ainakin itse olen siellä törmännyt naisten profiileihin, missä tarjoavat seksiä, tosin profiilit on olleet ulkomaalaisten.
Olet turhan utelias.