Miksi Jenni Vartiainen ei hanki stailistia joka kertoisi, ettei hiuksiaan kannata laittaa tällä tavalla?
Sama kuin se kammottava blondaus, ei nyt mee ihan putkeen Jennin laittautumiset...
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21616327_1015523241139940…
Kommentit (23)
No eipä ole ihme ettei saa miestä kun on tuon näköinen.
Kaunis on vaikka miten hiukset olisi.
Mies.
Hyvin on laitettu ja kyllä kelpais!
M 24V
Superupee😍 Vaikka jos tää on joku Jennin tiimin postaus ja menin lankaan... ei haittaa. Kaunis on silti.
Vierailija kirjoitti:
Superupee😍 Vaikka jos tää on joku Jennin tiimin postaus ja menin lankaan... ei haittaa. Kaunis on silti.
Ei vaan Jenni-hullu nimisen Jenniä vihaavan av.mamman sadastuhannes haukkumisaloitus hänestä.
Voi jumankavita miten suloset huulet ja ilman täyte-aineita. Pussaisin!
m25
Vaikka mammat vihaa jenniä minä rakastan.
Ei ole naista karvoihin katsomista ;). Hyvälle näyttää mielestäni nytkin.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole ihme ettei saa miestä kun on tuon näköinen.
Onhan sillä miehiä ollut vaikka tällä hetkellä sinkkuna onkin.
En ikinä uskaltaisi lähestyä noin jumalaista naista, pitää yrittää näitä lähiötätsyjä..
Noiden huulten väliin purskauttaisin kyllä.
Suomen kauneinpia naisia ja ilman tekotissejä tai huulia. Respect.
Kyllä näyttäis huulissa olevan täytettä, mutta tyylikkäästi ja maltillisesti! Kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näyttäis huulissa olevan täytettä, mutta tyylikkäästi ja maltillisesti! Kaunis!
Ei ole, usko pois.
t.Meikkialan ammattilainen
Mutta kun se ei itse päätä mistään asioista elämässään! Sillä on jo stylisti joka tekee sellaiset hiukset Jennille, minkä levyfirmojen pomot määräävät! Nuo ihmiset ovat tuotteita, eikä heillä ole sen jälkeen kuin itsensä ovat myyneet, oikeutta päättää tästä tuotteesta yhtään mitään.
Mies77 kirjoitti:
Mutta kun se ei itse päätä mistään asioista elämässään! Sillä on jo stylisti joka tekee sellaiset hiukset Jennille, minkä levyfirmojen pomot määräävät! Nuo ihmiset ovat tuotteita, eikä heillä ole sen jälkeen kuin itsensä ovat myyneet, oikeutta päättää tästä tuotteesta yhtään mitään.
Mikäs mies se sinä olet kun muka kaiken tiedät? Eikös tuollainen katkera herjaaminen ole enempi mammojen duunia? Minäkin voisin sanoa ettet sinä kykene päättämään elämässäsi yhtään mitään vaan olet kauppatavaraa. Häpeä ilkiö!
Mies77 kirjoitti:
Nimim."MIES77" taitaa olla keksitty. Naiset tuolla lailla vinkuu asioista jotka eivät heidän napaa kaivele hevon vtun vertaa.
Kerroppa sille itse.