Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan kovin player luuli voivansa pelata kanssani

Vierailija
19.09.2017 |

Hah haa, yritti hakeutua seuraani ja pyytää ulos yms., mutta oikeasti haluaa vaan pelata kaikkien naisten kanssa. Tuijottelee vuoronperään kaikkia silmiin ja tsekkailee muutenkin muita naisia kun olemme esim. lounaalla. Mutta mua hän ei saa haaremiinsa, ongelmana vaan on kuinka voin vältellä häntä jatkossa. Veikkaan nimittäin, että tämä mies ei voi sietää sitä, jos joku ei lämpeäkään hänestä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, taitaa kuule olla jo tämä pleijeri saanut sut pauloihinsa. Työajan ulkopuolella valtaa ajatukset, vertailet ja kyttäät muiden naisten reaktiota... itsepetosta koko aloitus :)

Vierailija
2/3 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, taitaa kuule olla jo tämä pleijeri saanut sut pauloihinsa. Työajan ulkopuolella valtaa ajatukset, vertailet ja kyttäät muiden naisten reaktiota... itsepetosta koko aloitus :)

Myönnän, että aluksi oli hauskaa flirttailla sen kanssa. Oikeasti mies ei ole todellakaan edes tasoiseni, millään tasolla. Enää en aio lähteä lounaalle ja aion muutenkin vältellä tätä miestä niin hyvin kun pystyn. Olisko kellään hyviä vinkkejä, miten lopettaa "kaveruus" ystävällisesti? Mies lähettelee mulle myös päivittäin viestejä ja haluaisin lopettaa viestittelyn kokonaan, mutta en tiedä miten sen tekisin ilman, että tämä mies suuttuu minulle?

Ap