Hotellivaraus Helsinkiin ilman luottokorttia, missä onnistuisi?
Olen opiskelija, joten en saa luottokorttia. Olen järjestämässä avomiehelleni yllätystä, enkä siksi voi pyytää hänen luottokorttiaan lainaan, jottei hän saisi tietää. Yksi varaus meni jo puihin luottokortittomuuden vuoksi, harmillista kun ulkomailla matkatessa ei ole ikinä ollut ongelma.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Luottokortti pitää olla ainakin Scandicilla. Vaikka siis maksaisi paikan päällä. Joskus teen poikkeuksen ja otan majoittumaan ilman luottokorttia. Varaat semmosen huoneen miss ei oo minibaaria niin saattaa onnistua.
T. Respa
Yllättävää, Scandicin sivujen varausehdoissa ei tuota luottokorttivaatimusta löydy.
Muistelen lukeneeni jostakin, että Sokoshotelleissa olisi käytössä ennakkovarmennusmaksu sisäänkirjautumisen yhteydessä, mutta se voidaan suorittaa millä tahansa maksukortilla. Kenelläkään käytännön kokemusta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija saa kyllä luottokortin 1000 euron limitillä, jos vain on luottotiedot kunnossa.
Mun aikana vai yliopisto-opiskelijat. Saako muutkin nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://artikkeli/2013/09/17/voiko-hotellihuoneen-varata-ilman-luottoko…
Soittamalla hotelliin suoraan varauksen saat sen ilman luottokorttia.
Linkkisi ei toimi. Mutta ainakaan Scandicissa ei onnistunut.
Joku 10 vuotta sitten ei onnistunut ilman luottokorttia edes paikan päällä scandicissa.
Majoituin viime viikolla Scandicissa. Luottokortti vaadittiin.
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan vanha ketju ylös ja päivitetään tilanne. Mihin hotelleihin Suomessa pääsee nykypäivänä ilman luottokorttia?
En ole varausvaiheessa syöttänyt esim. SokosHotelleihin luottokorttinumeroa muuten kuin jos haluan varmistaa myöhäisen sisäänkirjautumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokoshotelleihin ja cumuluksiin(onko nykyään toisella nimellä?) ei tarvitse luottokorttia, luottokortti kohtaan käy myös visa electron ja debit korttien numero.
Kiitos! <3 Scandicille ei käynyt debit-kortti eikä Electron.
Kyllä käy, aina majoitun Scandicissa ja käytän vain debitiä
Mä olen jopa Scandicin kanta-asiakas ja ihan debitillä on menty aina
Yövytään joka lähes joka kuu Scandic hotellissa tai Sokos hotellissa eikä makseta ennakkoon eikä ole luottokorttia. Clarionissa olin viimeksi Helsingissä ja kysyi luottokortin ja sanoin ettei ole niin sanoi vaan, että ok sitten ei avata huonelaskua mutta en halua sitä edes auki. Ja senkin maksoin siinä kun tulin hotelliin.
Asiakkaan luottokorttia hamuavat hotelliyhtiöt vain hamuavat pääsyä asiakkaan tilille, että pääsevät tekemään jälkeen päin ylimääräisiä laskuja ties millä tekaistuilla syillä. Yllättävän moni nielee nämä.
Kummasti loppui tuollainen omalla kohdallani, kun lopetin luottokortin käyttämisen. Visa Debit toimii ja on paras. Siitä vain ylimääräisiä veloituksia tekemään, kun hotelli tarvitsisi siihen puhelimeni, tunnuslukulistani ja myös pin-koodini. :D
En kyllä muista etten olisi hotellia voinut varata ilman luottokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija saa kyllä luottokortin 1000 euron limitillä, jos vain on luottotiedot kunnossa.
Ei välttämättä. Luottokortin saamiseen vaikuttaa niin moni asia, ettei voi suoralta kädeltä sanoa.
Saattaa myös joissain hotelleissa olla, ettei nettisivuilla lue kuin luottokortti, mutta kun siihen laittaa debitkortin numeron, hyväksyy kortin. Ainakin muutama vuosi sitten itse soitin hotelliin ja kysyin, että voinko tehdä varauksen ilman luottokorttia netissä, niin respa teki varauksen puhelimessa ja sanoi, että myös debitkortin numeron pitäisi toimia siinä luottokorttikohdassa.
Ainakaan scandicil ei onnistu. Lk luetaan vaik olis maksanu ennakkon