Teini sjö päivittäin suklaata ja juo kokista.
Ostaa itse ja joskus ostan kotiin. Jos en osta, käy hskemassa itse. Ei ole paino-ongelmia mutta eihän tuo terveellistä ole.
Kommentit (9)
Älä anna teinille niin paljon rahaa, että on varaa käyttää sitä herkkuihin, äläkä itse enää osta kotiin, jos ei keskustelu auta.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna teinille niin paljon rahaa, että on varaa käyttää sitä herkkuihin, äläkä itse enää osta kotiin, jos ei keskustelu auta.
No sitten ne rahat lähtee suoraan lompakosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten on jo tosi vakavan keskustelun paikka, sillä tuo on varastamista. Toki voit myös säilyttää lomppakosi teinisi ulottumattomissa, mutta se ei poista keskustelun tarvetta.
Meidän pojan (13 v)mukaan "kaikki" syövät päivittäin makeita tai suolaisia herkkuja. Taskurahat menevät koulun jälkeen kauppaan. Ennen säästi ostaakseen isompia ostoksia. Nyt herkut menevät ohi.
Hoikka on vielä, mutta ei tuota menoa kauaa.
Ei teiniä voi oikein rahatta jättää mutta puhu sille. Sopikaa vaikka että syö/juo vaan viikonloppuisin noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joku on laiminlyönyt kasvatuksen jos teini on sitä mieltä että vanhempien lompakosta saa ottaa rahaa? Syyllinen löytyy kun ap katsoo peiliin.
En ymmärrä tuollaista.
Siitä tulee paino- ja muitakin ongelmia. Pistä teinisi lukemaan faktoja sokerista.