Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautitko siitä kun näet vaikka ikkunan heijastumasta että joku komea ja tyylikäs mies katselee perääsi ja ihailee muotojasi?

Vierailija
19.09.2017 |

Koska viimeksi näin on käynyt.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida AV mammoja komeat miehet ihailla

Vierailija
2/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnen sen miehen. Jonkun randomin tuijottelu on yhdentekevää.

Perjantaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole esine, haluan tulla kohdelluksi ihmisenä enkä perseenä. Enpä kyllä katsele ikkunoita sillä silmällä josko joku idiootti persettäni katselee.

Vierailija
4/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuta minua suuntaan tai toiseen. Katsoa ja ihailla saa ihan rauhassa, minä en jaksa kiinnostua.

Vierailija
5/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lähinnä vaivaannuttavaa olisi, jos edes huomaisin moista. Vähän jäisi varmaan mietityttämään kyseisen mittalijan korvienvälin laatu. Mutta ei tuollainen esineellistäminen ainakaan nautinnollista ole.

Vierailija
6/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvaat narustringiperseesi instaan, niin pahoitatko mielesi, jos joku mies katsoo sitä?

Vierailija
7/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomaan että joku nainen ihailee lihaksikkaita käsivarsiani ja luulee etten huomaa. Tykkään siitä. M43

Vierailija
8/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Lähinnä vaivaannuttavaa olisi, jos edes huomaisin moista. Vähän jäisi varmaan mietityttämään kyseisen mittalijan korvienvälin laatu. Mutta ei tuollainen esineellistäminen ainakaan nautinnollista ole.

Et taida tuntea miehiä kovin hyvin?

Vierailija
9/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina.

Tykkäät jos komea työkaveri tuijoittelee perään?

Vierailija
10/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina.

Tykkäät jos komea työkaveri tuijoittelee perään?

No miksei? Olen naimisissa entisen työkaverin kanssa, joskus se on johtanutkin johonkin. :)

Vierailija
11/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä treffeillä uuden tuttavuuden kanssa, saako silloin katsella naisen muotoja? Vai onko ihan urpo?

Vierailija
12/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tällaista koskaan tapahtunut. Yleensä ainakaan rintojen tuijottajat eivät ole kovin sivistyneen oloista sakkia.

Olen tainnut tämän joskus tällä palstalla kertoakin, mutta yksi hyvin outo kokemus "komeasta ja tyylikkäästä miehestä" minulla kerran oli. Erittäin komea ja hyvin pukeutunut, mutta oudon ja pelottavan tuntuinen mies lähti seuraamaan minua kaupungilla. Ei tullut juttelemaan eikä mitään, mutta huomasin miehen tuijottavan ja seuraavan minua parin metrin päästä. Kun vaihdoin suuntaa, hän vaihtoi suuntaa. Kun kiihdytin vauhtia, hän kiihdytti vauhtia.

Lopulta menin vilkkaaseen kahvilaan "karkuun". Mies ei tullut sisälle, vaan jäi ulkopuolelle tuijottamaan minua ikkunan läpi. Täytyi kutsua joku hakemaan minut kahvilasta, sillä en uskaltanut lähteä kotiin miehen seuraamana.

Mies oli siis huomattavan komea, ja ihan tyylikkäästi pukeutunutkin. Jos hän olisi käyttäytynyt normaalisti, hän olisi varmasti ollut puoleensavetävä. Ihmettelin kyllä, mikä miehen ongelma oikein oli, sillä outoa ei ollut pelkästään tuo seuraaminen vaan jo herkeämättä tuijottava katse tuntui pelottavalta.

Vierailija
13/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, joiden huomiosta olen kiinnostunut, eivät kuolaa näkyvästi naisten perään.

Vierailija
14/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naisethan treenaa pakaroitaan ja pukeutuu vain itseään varten. Itse sitten peilin edessä kuolaavat muotojaan.

Vierailija
15/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi kauhistus jos muotoja ihaileekin hiukan ylipainoinen eikä niin komeakaan mies. Sehän olisi ihan kamalaa. </sarcasm>

Vierailija
16/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole tuollaista koskaan tapahtunut. Ei komeat miehet mua noteeraa mitenkään. Tosin ei rumatkaan miehet lähesty mua. Kaikki naiset eivät vain kiinnosta miehiä. N29

Vierailija
17/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, naisethan treenaa pakaroitaan ja pukeutuu vain itseään varten. Itse sitten peilin edessä kuolaavat muotojaan.

No kyllä minä ainakin paljon mieluummin ihailen itse itseäni kuin haen ihailua muilta. Itserakkaus on sitä vilpittömintä rakkautta :)

Vierailija
18/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvaat narustringiperseesi instaan, niin pahoitatko mielesi, jos joku mies katsoo sitä?

Eiköhän jokainen nainen postaa niitä vain ihan itseään varten!

Vierailija
19/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voi kauhistus jos muotoja ihaileekin hiukan ylipainoinen eikä niin komeakaan mies. Sehän olisi ihan kamalaa. </sarcasm>

Kuvottavaa toki mutta eihän kukaan miestä voi estää

Vierailija
20/29 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman nolointa jos tiedän jonkun katsovan perääni.

T. Perseen ympärys 123 cm